1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Al mijn cases zijn expired? Moet ik dan alles opnieuw spelen? wtf is dat voor domme shit.
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    als je ending A wilt halen wel.
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe zie ik ending B dan?
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    je hebt 6 endings alleen als je A hebt dan unlock je de volgende mode :)
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus ik moet nu de game weer op nieuw spelen?
     
  6. alpha-sphere

    alpha-sphere Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net larry the butcher verslagen en moet voor de volgende case om 10:00 bij isabella zijn maar ik heb zo weinig tijd dat ik dat niet haal. Nadat ik larry heb verslagen ga ik als een gek in de vrachtwagen om naar wonderland te rijden en vandaaruit naar north plaza te gaan. Maar net als ik door north plaza heen ren dan is de tijd voorbij :mad:
    Weet iemand een shortcut?
     
  7. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gewoon alle cases expired laten gaan, en begin gewoon opnieuw maar ben wel lvl 27 en me pop is een stuk sneller
     
  8. Cizzler

    Cizzler Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    eh zat larry niet in de kelder van north plaza? onder de supermarkt? gewoon die andere deur van de parkeerkelder inlopen en dan loop je zo die supermarkt in...
     
  9. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij 27 istie al wat sneller ja :)

    Ik ben lvl 30 nu btw..
     
  10. alpha-sphere

    alpha-sphere Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    stupid me! Helemaal vergeten :p
    Nu net weer the butcher verslagen en langs geweest bij isabella
     
  11. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor dead rising is er geen online modus neem ik aan?
    Ik ga hem 1 oktober ff halen:)
     
  12. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    das nog een hele gedoe om die sleutel te gaan halen!

    is er geen missie waarin je die sleutel sowieso moet gaan halen of is t juist t makkelijkst om die direct te gaan halen?
     
  13. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Die sleutel kunt ge snel halen hoor. Je neemt gewoon die wagen en that's it. Nadien kom je rustig terug naar buiten met de wagen en kan je gewoon verder. Voor later is die sleutel wel noodzakelijk voor een bepaalde missie, toch om u tijd te doen winnen.
     
  14. alpha-sphere

    alpha-sphere Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Net om 9:30 op de 22ste gepraat en gesaved. Ik ga zo nog even terug om een uur of 10 om nog een keer te babbelen en dan terug naar de security room. Gelukkig is er een save punt bij carlito's hideout anders was ik zo weer 8000 kills kwijt :p Heb even met de vrachtwagen lopen raggen in the tunnels :D
    Heb ook nog even ending D gezien maar niet gesaved! Anders kon ik waarschijnlijk opnieuw beginnen. :)

    om 10:00 AM op de 22ste roept isabella iets over de radio en ben ik naar haar toe gegaan. Ze zegt save yourself. waarna ik eerst ben gaan save. Na de save ben ik naar de security room gegaan en tot mijn verbazing waren alle zombies dood en alles ziet er verlaten uit. Geen agents niks. Ben nu aan het wachten op de heliport tot het 12:00 AM is.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2006
  15. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg ik die gasten in die jeep in t park kapot. Zij hebben een dikke mitrailleur waardoor ik telkens kapot geschoten wordt:-(
     
  16. alpha-sphere

    alpha-sphere Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop er altijd met een grote boog omheen :)
    Als ik een stuk sterker ben (level 50) dan ga ik het wel een keer proberen ofzo :p

    BTW net ending A gehad en zit nu in overtime mode.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2006
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Gewoon 2 machine guns halen.
    En als de jeep vervolgens achter een boom blijft haken
    (wat overigens heel vaak gebeurd)
    Blijven knallen op die gast achter de turret-gun.

    En als hij op gegeven moment het loodje heeft gelegd,z,n machine gun pakken en vervolgens op z,n 2 maatjes richten.

    tip:neem 2 flessen wijn mee ofzo (voor je health)

    Succes!;)
     
  18. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    en waar vind ik machine guns?

    Overigens ik kan deze game nooit echt langer dan hooguit twee uurtjes spelen. Daarna ga ik liever iets anders doen. Dat is bij veel spellen wel anders. Weet niet of meer mensen dat hebben..?
     
  19. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Er is een hele makkelijke manier, zorg gewoon dat je een stuk of 3 guns heb.
    Bij de uigang van de plaze waar je begint (weet de naam niet meer maar in deze hall is ook de deur naar je hideout). Ga daar dus naar buiten in het park waar die gasten zijn, als je meteen rechts loopt zie je een soort afdakje. Daar kan je op klimmen, nu moet je nog zorgen dat die gasten je volgens en als ze in je buurt komen dan kan je op het afdakje klimmen en ze vanaf daar neerknallen. Ik was leven 5 toen ik ze had vermoord.
     
  20. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles cases uitgespeeld en heb Ending A gehad. Nu zit ik in de overtime mode, zalig dat het verhaal gewoon verder gaat.
     

Deel Deze Pagina