1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb net weer ff gecheckt, na wat gepiel aan me instellingen is het net te lezen. Als ie morgen voor 30g pleuro in de grabbelton ligt haal ik'm zekers. iig bedankt voor de replies.
     
  2. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo beter had ik eerst even de berichten hierboven gelezen.

    Ik stop die game erin en begin een beetje met spelen tot dat je opeens tekst blokjes krijgt en echt van:

    WAT stond daar!? :8)

    Maar goed, 't lag dus niet aan mijn tv, gelukkig krijg ik volgende week HDTV!

    Verder is die overigens wel tof, heb ook alleen de eerste 10 minuten 8x gespeeld :p Nu ben ik level al level 10 hehe
     
  3. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, laten we het hebben over "things to do". Kan iemand mij wat vertellen over wat je er allemaal kunt doen als je het spel uitgespeeld hebt??!!
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij uberhaupt vertellen wat ik moet doen, want aangezien het niet leesbaar is loop ik maar domweg achter een pijltje aan :p

    Maar om terug te komen op je vraag BloodCrawler denk ik dat het voornamelijk achievements jagen is.
     
  5. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad, achievents jagen. Maar zijn er geen mini games of wat dan ook? Alleen het hack en slashen en je record verbreken met kills zijn mogelijkheden
     
  6. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    de zombies vormen slechts een obstakel voor de echte doelen van het spel. er is veeeeeeeeel meer te doen dan zombies afmaken.
     
  7. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of deze vraag al eerder is gesteld, of beantwoord. Maar klopt het dat je super sloom loopt als je recht vooruit drukt met je leftstick?! Ik moet steeds schuin lopen en dan met de camera corriceren om te zien waar k heen loop :confused:
     
  8. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat klopt niet, althans ik heb hier geen last van.

    Heb dit spel ook al dik uitgespeeld op alle mogelijke manieren. Maar heb nog maar heel weinig extras geunlocked. Wat zijn een paar leuke unlockables? Super gun mega man ding heb ik al.
     
  9. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik ook last van. ik dacht zo van, hier is niet mee te spelen.
    toen pakte ik een andere controller en deed hij het weer normaal.
    het zal dan hoogstwaarschijnlijk liggen aan de ouderdom en hoe je met je controller om gaat. het spel is er nogal gevoellig in denk ik.
     
  10. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Okédan guys, bedankt! Jammergenoeg is mn controller nog vrij nieuw :confused: maar bleef in Gears of War ook wellis hangen, dus ff omruilen dat ding.
     
  11. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow! Mijn broer kwam met een idee aan kakken, ja die kabel van de XBox is kut je moet een echte scartkabel nemen. Dus ik "Eh.. Okee.."

    En wtf! Nu kan ik de tekst gewoon lezen op een normale glasbak TV! Eindelijk kan ik nu het verhaal volgen :D

    Dus voor mensen die de tekst niet kunnen lezen, koop een betere video kabel voor naar je televisie!
     
  12. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    De Advanced SCART kabel is echt een aanrader voor dit spel icm een oudere TV.
     
  13. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dan is het gewoon te lezen
     
  14. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij nog wat leuke unlockables aanraden? Heb nu een HDtv en ga weer opnieuw van deze game genieten.
     
  15. JawedJust

    JawedJust Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Overleef 7 dagen in overtime mode en je krijgt het laser sword! Je moet alleen wel 14 uur non stop spelen, maar da's niks toch :thumbs:
     
  16. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol wtf, ik dacht dat zo lang niet eens mogelijk was met de limited amount of food.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2007
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    De lightsaber krijg je na 5 dagen survivalen al, en na 7 dagen krijg je arthurs boxers.

    En survivalen is niet zo moeilijk je moet gewoon een goede schuilplaats hebben waar je, je ff doorbrengt tot je voedsel op begint te raken en dan ga je gewoon opzoek naar een een survivor om te verslaan om weer wat voedsel bij elkaar te sprokkelen. En je herhaalt die acties.

    En zorg er wel voor dat je voedsel die al ergens op de grond ligt zonder dat het een drop is dat je die gebruikt als aller laatste optie. :)
     
  18. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    K dus eerst voedsel leechen van andere survivors. Spawnen deze ook nog onder bepaalde omstandigheden of na een bepaalde tijd? Of zijn ze er gewoon gelijk allemaal?
     
  19. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Net effe besteld (Classic Edition, 30 eurotjes).. met deze game zal ik me vast wel vermaken in de vakantie..
     
  20. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina