1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb sinds een paar dagen deze game binnen alleen jammer dat het zo ver lopen is naar de HQ. Teminste, de plek waar je de civilians moet heenbrengen. Ik had er 3 mee, 1 op mijn rug en 2 bij de hand en er was zo'n grote massa zombies dat ze gewoon dood gingen. Ik kon er niets aan doen. :mad: Maarja, nu zit ik bij twee japanse toeristen, kijken wat ik daarmee moet doen. Heb ook helemaal geen vuurwapen atm. Loop alleen maar rond met een mes, twee honkbalknuppels en wat pizza's. :D
     
  3. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah 8)

    Was een beetje aan het kloten, toen ik maar besloot om een case te doen.. Op 7 PM was ik klaar en kreeg ik een bericht dat ik 8 uur eerder al aan de volgende case had moeten beginnen -> ik kom niet meer achter de waarheid.. wat kan ik nu doen?

    Als ik nu gewoon wacht, dan komt die helikopter gewoon neem ik aan? En als ik dan een new game doe, dan behoud ik mijn level?
     
  4. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt helemaal gek van die mannetjes in regenpakkies.. die rennen als imbecielen met mesjes op je af.. en als je dan de eerste de beste deur opent sta je buiten waar er weer 3 debielen in een auto op je jagen.. gvd, wat een geweldig spel :D
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is een supergame en ik ga er binnenkort weer mee verder. Het is jammer dat veel gamers niet de moeite nemen om de game te spelen, omdat ze denken dat het alleenmaar zombies meppen is zonder missies of wat dan ook. Ik wilde game eerst ook niet kopen, maar toen een vriend van me zo enthousiast over deze game was en maar bleef lullen over deze game heb ik ook maar gekocht en het was zeker geen miskoop. Heerlijke game alleen kan het af en toe erg frusterend zijn met de cases en mensen die je moet redden. Jammergenoeg is de AI niet al te best en dat vind ik eigenlijk het enige minpunt. :)
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Jaa! Daar was/ben ik ook! Ik ben 1x gevangen genomen door hun toen ik dat meisje in de kist probeerde te bevrijden en toen had ik ze bijna allemaal gedood maar toen ging ik helaas dood. Maar toen moest ik weer mijn savegame loaden en nu had ik die vrouw gered + een andere man die daar om voedsel schreeuwde. Even later kreeg ik weer een objective, dat ik eten moest brengen voor die vent, anders werd hij paranoia. :D

    En die drie ontsnapte gevangenen (victims) in de jeep die heb ik gedood. Das echt wel vet want dan kan je die machinegun pakken maar zodra je iets anders oppakt laat je dat ding weer vallen. 1 kogel is genoeg om 1 zombie te doden en je hebt die jeep ook nog! Dus ik gelijk die jeep pakken en ik kwam daar buiten een gang tegen en toen was ik ondergronds met RIJEN zombies! Echt serieus, voordat mijn auto kapot ging had ik iets van 5000 zombies gedood! _O_ Als je wilt weten hoe je die Victims moet doden, pm me maar ff of stuur een friend request, dan help ik je wel.

    Ja ik had de game eerst ook en vond het een ''mwah'' gehalte hebben. Maar nu ik hem weer in mijn bezit en ben ik veel verder en snap ook meer hoe de game werkt enzo. Ik had de game ook weggedaan omdat ik niet wist hoe ik bij de hideout kwam, waar je de civilians heen moest brengen. Dit allemaal weet ik nu wel en ik snap de map nu. Dus is het voor mij gelijk 10x leuker!

    Hier een vraag over twee achievements + een boss [psychopat] dus als je dit niet wilt weten.. klik er niet op!
    Waar haal ik die twee achievements dat je met een voertuig en een motor een bepaalde hoogte moet springen? Ik heb beide gevonden op een parkeerplaats iets voor dat underground gedoe. En hoe versla ik die man bij de gunshop? Damn, probeer ik te schuilen achter zo'n bord knalt hij weer raak etc. Heb hem misschien 2 x geraakt ofzo. Maar nu ben ik ook wat lvls hoger en heb wat meer HP dus misschien..

    Wat is trouwens je lvl Sev? Mijne is dacht ik 18.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Er is ergens een verhoging in het park bij de vijver en als je daar met volle snelheid overheen gaat krijg je de Achievement. Met de motor moet je de trap op bij de ingang van North Plaza en dan aan de zijkant er weer af springen. Het kan zijn dat je de Achievement niet gelijk krijgt, maar gewoon een paar keer proberen.

    Cletus in de Huntin' Shack is best lastig, maar je moet direct dekking zoeken achter de displays. Je kan dan nog steeds geraakt worden, maar daar moet je toch achter schuilen en blijf daar ook anders ben je zo dood. Zodra Cletus z'n wapen aan het herladen is, heb je de kans om op 'm te schieten. Je hebt dus een wapen nodig, want loop niet op 'm af anders is het snel einde verhaal. Je kan wel proberen snel achter de toonbank te komen om wapens te pakken als hij aan het herladen is. Er liggen daar o.a. snipers en shotguns.

    Er is een manier om alle psychopaten met 1 schot neer te halen, maar daar heb je de Real Mega Blaster voor nodig welke je pas krijgt als je 53,594 zombies hebt gedoodt.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oke, straks even proberen dan. Heb nu een missie gehad dat ik drie snipers moest neerschieten, dat heb ik nu ook gedaan, en heb nu twee snipers. Maar die jongen die ik moest redden die zit nog steeds in die cosmetica shop, en kan niet meer met hem praten? En ik heb ook een vrouw gevonden die bij een kleding winkel zit, daar vlakbij. Dat is dacht ik de vriendin van iemand die heb heb gered, maar ik had geen tijd om die andere te redden. En nu staat ze daar, en kan niet met haar praten ofzo. Edit; waar kan ik de prisoner outfit vinden? Ik heb de victims al een tijdje gedood..

    Edit; volgens mij is mijn game glitched up ofzo. Had daarover iets gelezen op youtube, die had dat ook:
    In het gevecht tegen Isabella op de motor, als ik haar dood dan krijg ik een filmpje te zien dat alle cases zijn expired en dat ik overnieuw moet beginnen.. zometeen nog maar ff proberen
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2007
  9. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben je te laat voor de volgende case, heb ik ook gehad.. ben nu dus een beetje aan het kloten..

    Maar m'n game doet raar, geluid valt soms weg en hij hapert best vaak..
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dead Rising is niet de makkelijkste game en als je te lang wacht om wat voor reden dan ook, dan kan het gebeuren dat de cases verlopen en dan ben je helaas de Sjaak!

    @ Sev:
    Dat heb ik nog nooit gehad en het kan zijn dat je DVD-drive gewoon moeite heeft met het lezen/laden van data, dus check even of je disc schoon is of wis anders je cache van je console. Dat kan ook weleens helpen.
     
  11. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik denk inderdaad dat ik mijn cache even ga legen zo..

    Het wordt namelijk steeds erger, nu is het niet alleen maar de muziek die hapert en de game die 1 sec blijft hangen, nu komen er ook allemaal rare punten uit Frank die alle kanten op steken en in de weg zitten van mijn zicht op Frank..
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Best wel vaag, nooit van gehoord. Hopelijk blijft een RoD uit. :eek:
     
  13. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat dat zal gebeuren, toch? Ik bedoel, al m'n andere games lopen vloeiend..
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik hoop het niet voor je, maar goed probeer de cache maar 's te legen dan. Misschien helpt het. :)
     
  15. Sherman

    Sherman Guest

    Hallo jongens,

    ik heb nog een vraag over dead rising. Hoe versla je die Isabella op die motor? want ze rijdt me steeds over als ik haar van dicht bij probeer te hakken, en ze schiet me steeds dood als ik haar neer probeer te schieten. :9
     
  16. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    elke keer als ze me dood wilde rijden sprong ik in dat fontijntje en schoot ik in haar rug als ze terug reed.
    duurde een poosje, maar was opzich wel veilig.
    die nietmachine werkte trouwens wel goed :p
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gewoon op zo'n platform gaan staan. Dan rijdt ze steeds naar je toe, staat ze stil en dan gaat ze haar handgun pakken. Terwijl ze dat pakt kun je haar gewoon raken. Heel simpel dus.
     
  18. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Mega tip ga eerst levelen voor je aan de single player start maakt het makkelijker nog en tipje aal eerst de 53.000+ kill achievement in de garage krijg je iets moois voor terug en je bent lekker hoog gelevelt.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Maar hoe kun je niet aan de singleplayer starten? Je moet toch gelijk een missies doen, en daar zit tijd op toch? Of dat moet aan het begin anders zijn.. maar dat kan ik me imo niet herinneren.
     
  20. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Was het niet zo dat als je save en quit deed dat je dan opnieuw vanaf het begin kon starten met het level wat je eerder had?
     

Deel Deze Pagina