1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. JawedJust

    JawedJust Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ja, en je hoeft geen hoofdmissies te doen. Op een gegeven moment is de tijd op, dan staat er iets van 'case expired', maar je kan gewoon doorspelen als je wilt en levelen.
     
  2. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel ook sinds vandaag en net ook even gedaan, maar het spel slaat niet op. Ik kan ook niet load game kiezen, ik begin elke keer opnieuw. :confused:
    Mijn level en ervaring (PP ofzo) blijft wel staan, maar de kills weer niet.
    Heb helaas geen boekje erbij (promo) dus kan niet opzoeken wat ik fout doe. =(
     
  3. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49

    ga je wel naar een toilet? Daar moet je opslaan. Lijkt me sterk dat hij dan je levelups niet opslaat. Weet niet hoe jij aan een promo komt maar het spel ligt al bijna 2 jaar in de winkel.
     
  4. ThisisRobba

    ThisisRobba ODX.comFC

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    er is dus geen auto save :)
     
  5. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Via Xbazar, maar ik heb opgeslagen bij een soort bank/bed, zoals de tutorial zei. Mijn level slaat hij wel op, maar niet de mensen die ik heb gered of het aantal kills. :confused: Dus hij slaat wel iets op, maar niet alle voortgang.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als je het spel stopt moet je weer naar save-punt gaan en daar saven. Inplaats van Continue kies je End. Dan kan je het spel, zonder data te verliezen, afsluiten.

    Ik heb een vraag:

    Ik ben bij een missie aangekomen waarbij ik voor de 2e keer Carlito tegenkom:

    Carlito heb ik voor de 2e keer verslagen, samen met Brad. Nu is Brad geraakt en moet ik de missie Medicine Run doen. Ondertussen lopen er echter een aantal Scoop Cases. Als ik echter het medicijn voor Brad moet halen, terugkeer naar de Security Room en hem van het medicijn voorzie is de tijd voor de Scoop Cases op, en is het verhaal klaar. Maar ga ik de Scoop Cases doen, dan sterft Brad.
    Of ben ik hier nu mis? Kan ik de Scoop Cases doen en Brad laten voor wat het is?
     
  7. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gaar kutsysteem zeg, heel onduidelijk. Ben er alweer zat van, kan weer helemaal opnieuw beginnen. :mad:
    Als je dood bent kun je save & quit kiezen of load, nergens blijkt uit dat je dan ook je gegevens houdt (er staat zelfs all progress will be lost). |:-
     
  8. Remco

    Remco Guest

    Door dat kutsavesysteem ben ik er ook mee opgehouden..
     
  9. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er toen der tijd ook mee gestopt vanwege het save systeem, maar ben van plan wel weer te beginnen. Gewoon eerst ff lvl 50 halen en 50,000 + zombies killen, dan is het veel makkelijker
     
  10. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook even begonnen, heb net jessica en brad ontmoet en heb toen opgeslagen bij de sofa. Ik snap niet echt wat hier de hinder van is, maar goed. Daar kom ik later dus wel achter?! Iemand nog tips voor beginnelingen?
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Veel saven, veel eten meenemen en veel wapens verzamelen. Tip; in de foodcourt plaza kun je een uzi vinden. Namelijk
    Op de muur van een terras, die kun je haast niet missen! Anders moet je even Youtube checken.
     
  12. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb hem ook weggedaan door dat achterlijke savesysteem. Ik was best ver en ik wist niet dat het saven zo vaag was dus ik ging dood door die gevangenen in die auto en toen moest ik weer opnieuw beginnen. Enkeltje vuilnisbak voor Dead Rising.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Precies, dat is hetzelfde wat ik deed. Maar, ik heb hem na een half jaar weer een kans gegeven en van iemand overgekocht. En sindsdien was ik mij hier meer in gaan verdiepen en ik heb de game met plezier uitgespeeld. :)
     
  14. JawedJust

    JawedJust Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt geen problemen gehad met dat safesysteem eigenlijk.. Ja, aan het begin wel, toen ben ik ook een paar keer opnieuw begonnen, maar dat maakte me niet veel uit omdat je je lvl behoudde. Je moet gewoon zorgen dat je geen tijd verspilt (als je het verhaal speelt) en safen op de juiste momenten. Oftwel als je net een missie hebt gehaald en je hebt nog tijd zat voor de volgende. Dan is het echt een heel goed spel!
     
  15. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm mensen redden wordt wel redelijk onmogelijk gemaakt hoor, ik had twee ettertjes (die ik eerst moest aftuigen voor ze meegingen 8)) en een dame mee, maar die veilige plek is heel ver en ze sterven onderweg. De cases zelf zijn goed te doen tot nu toe (was bij 1.4).
    Maar ben gelukkig niet de enige die van het savesysteem baalt.
    Verder erg vermakelijk spelleke. :+
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, het redden van civilians vind ik ook erg lastig. Ik heb de game sinds gisteren verkocht maar ik kan me nog wel herinneren dat ik twee jongens achter me had, en twee vrouwen. Ik moest ook nog eens langs de prisoners in de tuin, en raad eens met hoeveel ik aankwam bij de hideout? 1...
     
  17. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, de levende mensen zijn bijna net zo braindead als de zombies. Ook rottig dat het op tijd werkt, anders kon ik rustig aan alles verkennen.
     
  18. JawedJust

    JawedJust Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was dan wel nog weer het irritanste aan het spel, die survivors. Echt, ik heb nog nachtmerries van de 'Saint' achievement waarbij je 50 survivors moest redden. 8)
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Jahaha! Die survivors zijn echt bitches. Ik had ook een keer dat ik er bijna eentje had gesaved, bleef ie in de grond ofzo haken. Dus kon ie niet verder.

    Naja, één lichtpuntje, je kan ze neerschieten. :+
     
  20. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu ook aangekomen bij de luitjes in de auto, toen ik ze zag ben ik direct weer terug naar binnen gegaan. Kun je van die lui af? Want ik heb namelijk ook nog een dikke Jeff(toch) bij me. Die zoekt volgens mij haar vrouw nathalie? Wat moet ik met hem? En Kent, irri ventje zeg.

    Ik zal die uzi even ophalen, bedankt voor de tip!
     

Deel Deze Pagina