1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

1. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Wow, je zit best wel fout. Als je het spel begint en je komt jeff tegen, moet je naar het ndere stukje dak (ff terug lopen) en dan is daar zijn vrouw :p

2. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat je kunt doen om die 3 Prisoners af te maken is heel simpel.

je moet gelijk naar de Hunting Shack toerennen waar je hopelijk Cletus(volgens mij) nog niet tegenkomt. In die hunting shack kun je shotguns, pistols en snipers halen. Dan gewoon wat snipers meenemen en dan gaan schieten op hun van veraf. Het slimste is po eerst de guy achter de machine gun te raken, dan de passagier en dan de bestuurder. het handige is dat ze zichzelf best vaak klem rijden tegen die bomen, en als ze dood zijn je hun auto kan gebruiken, maar ook de gun eraf halen

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tja dat is ook een optie. Ik zelf had het gehaald door veel pizza's mee te nemen, die restoren 4 hp geloof ik. Vervolgens twee uzi's en een pistol mee, en rondjes rennen rondom een hoop bomen. Ik was daar serieus iets van 30x doodgegaan, en toen had ik ze eindelijk te pakken. Wat deed ik, gelijk in de auto stappen en rond rijden. En toen vond ik het underground.. Genieten daar, voordat de jeep stuk ging..

4. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, komt nog veel op mij af. Ik loop al een half uur rond met Jeff. Hij helpt mij goed mee ;). Ik zal hem nu wel terug naar het dak brengen.

5. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat ik nooit problemen heb gehad met het safe systeem. Het is alleen even wennen. Ik vond dit zo'n vet spel toentertijd.

Kan ook niet wachten op deel 2.

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, je gebruikt hem als uitzendkracht? _O_ Ik ga vandaag maar weer eens opnieuw beginnen, poging 4 alweer ofzo en dan gewoon nooit meer save & quit selecteren. =(
    Ben al wel level 10, dus moet het eerste stukje snel kunnen afronden.

7. ThisisRobba

ThisisRobba ODX.comFC

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt ook ff voor de mega man blaster gaan, en dan kun je ze echt makkelijk ownen }:]

8. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is mijn doel ook, ben van plan om vandaag ff zoveel mogelijk zombies te killen met een auto in de garage.

Wat ik vroeger wel kut vond was dat ik iedeen hoorde praten over die garage maar ik hem nooit kon vinden ^_^'

9. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heb die garage vandaag ook gevonden en dan begint die schoonmaker te zeuren over een sleutel die ik inderdaad nodig heb. Iemand een idee waar die is, want heb niet alles kunnen lezen wat hij zei (was druk bezig met zombies doodrijden). :+ Ik ga daar nog veel meer doodrijden, op naar de 10.000 die missies zullen me een worst wezen, veel te irritant. :mad:

10. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vermaak mij goed met deze game zeg! Heb nu net de missie gehaald in de garage met de bommen. De sleutel ligt in de garage in een soort kleine opslagruimte achter in.

Heb ik een tijdje geleden die luitjes vermoord met die auto op dat plein, zijn ze nu weer terug gekomen!!! Waar slaat dat dan op!???!!

11. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Lol gister weer eens begonnen en heb de zombie genocide gehaald. (kill 53000 nog wat zombies). Gewoon met een vriend lekker de garage in en karren maar. Kratje bier ernaast en 6 uur later heb je megaman blaster :D

Was gelijk ook level 50 met alle skills (vooral disembowl is echt ziek vet _O_) kan nu dus gewoon zonder wapens lekker rondlopen en zombis killen.

Beetje lame is het wel want eindbazen worden erg simpel met de mega man blaster (1 shot 1 kill).

Laatst bewerkt: 16 mrt 2008
  12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Unlock je dat met die achievement dan? 6 uur is wel wat lang zeg, damn. 8)
    Ik zat net pas op 3600 ofzo en toen ging mijn auto stuk en stond ik in een zee van zombies met alleen maar vruchtensap in mn handen. D'oh! :x
    Maar eens zoeken naar die sleutel, alle scoops gaan ondertussen aan mijn neus voorbij, komen elke keer nieuwe hulpeloze mensen bij.
    Die gevangenen die de hele tijd rondrijden zijn ook irritant, die kan ik niet uit de auto slaan, of tenminste niet snel genoeg. ;) En met een pistool zal het ook wel lang duren, andere vuurwapens heb ik nog niet gevonden. :eek:

Laatst bewerkt: 16 mrt 2008
  13. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ga naar de wapenwinkel. Pak 3 snipers. Ga buiten op het dakje liggen bij de picknick plek en knal die gevangen dood.;)

14. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Wapenwinkel? Weet niet waar die zit, ik zal nog wel eens het hele centrum door, heb nog lang niet alles gezien. Weet alleen gitaarwinkel en boekwinkel, zodat mijn gitaar langer heel blijft. ;)
    Ik moet maar eens een bezoekje brengen aan Gamefaqs. :+

15. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Wapenwinkel heb ik ook nog niet gezien. Ik weet wel een uzi te vinden. Kijk maar eens op youtube voor tips.

16. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    @ chaos

Ja na zo een 6/7 uur spelen heb je de achievement... Lange zit maar zeker de moeite waard (trust me). Maar zo heb ik het aangepakt:

Mijn aanpak was om met de rode auto naar binnen te rijden (staat in de buurt van de motor bij de garage) en vervolgens direct beneden links af te slaan. Rij zoveel mogelijk over die rode gastanks heen (+/- 50/80 kills per keer) en rij door naar achteren, gewoon de weg volgen. Hier staan zo een 500/600 zombies op een kluitje en dan rij je gewoon rondjes eromheen om ze zo snel mogelijk uit te dunnen. Is je auto kapot dan pak je de witte vrachtwagen in de hoek (is erg sterk) en rij je rustig terug naar buiten waar de rode auto weer klaar staat voor nog een ronde . Uiteindelijk word je hier erg goed in en kill je zo'n 1000 zombies per rit.....

succes in ieder geval.

17. d-arnhem

d-arnhem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net ook gehaald,duurde wel effe maar nu te minste wel een krachtig wapen.
    En hopelijk kom ik nu verder alleen vind ik jammer dat het wapen zich niet automatisch oplaad.

18. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Nou ja het is one shot one kill dus met 300 shots heb je 300 kills. Moet gewoon rustig met je kogels doen en voor de rest katana's en dergelijke gerbuiken. (bijl is ook erg sterk en handig in drukke situaties)

19. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    Nou, zo rustig hoef je niet te zijn. Het wapen respawnt gewoon op de plek waar het aanvankelijk ligt.

20. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Unlock je wel een einde als je niet doet aan cases, alleen maar zombies afmaken? :+ Las dat dat moest om dat wapen te halen namelijk.

Deel Deze Pagina