1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Oh nee, je kan altijd saven. o.a. op die bank en toiletten, dat is niet afhankelijk van de cases. Game over ga je alleen als je dood gaat, de cases zijn het verhaal, maar die heb je niet nodig in feite om het spel te kunnen spelen.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oke, dan weet ik dat ook weer. Dan zal ik binnenkort weer eens even Dead Rising opstarten. :) En dan even die car hijacken en losgaan in die tunnel!
     
  3. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Doh handig, heten wel psychopaths, maar tellen niet mee als psychos. :x
    Ik heb het spel uitgespeeld, zonder een case op te lossen, dus dan is het niet perse game over. :)
    Speel het ook een paar keer en richt me gewoon elke keer op wat anders, zoals xbox-master al zei. :thumbs:
    Dit keer ga ik denk ik voor de genocide achievement en dan met een hoog level + real mega buster (de normale mega buster valt wat tegen) maar eens mensen helpen of echte psychopaten vermoorden.

    Kan ook met andere auto, zoals die rode of witte, of het busje uit de tunnel natuurlijk. Heb al goeie route via gamefaqs/youtube gevonden, dan wissel je elke keer van auto en gaat het lekker snel. :b:
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik ben nou met de Overtime Mode bezig, maar ik heb een vraagje! Ik was opweg voor de Coffee Filters in de Security Room en ik was in de Entrance Plaza, dus ik wilde via daar naar de Security Room...nou zeggen meerdere walkthroughs op o.a. GameFAQs dat die deur daar (die eerst "welded shut" ofzo was) open zou moeten zijn....maar hij is dicht bij mij??!! Weet iemand hoe dat kan? En hoe ie dan wel open gaat? Ga nou maar met mn katana's door het Warehouse slashen ;)! Ook leuk, maar is zo'n omweg! Alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2008
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    OMGWTFBBQ?! Gister Dead Rising uitgespeeld...ga ik ff Infinity Mode checken (wie verzint zoiets...doodsaai! ben alleen maar bezig food items te zoeken?!)...ZIJN VERDOMME AL MN ZOMBIE KILLS WEG!!!11! Ik zat op ongeveer 30K! Kan nou dus helemaal opnieuw beginne voor die genocide achievement :mad:! Sucks....wilde ik ff kwijt ;)!
     
  6. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    De Zombie Genocide achievement kun je alleen halen door 53.000 kills te halen in 1 speelbeurt, dus zonder het spel te saven en de volgende dag weer door te gaan.

    Meeste zijn er rond de 4/5 uur mee bezig.
     
  7. ThisisRobba

    ThisisRobba ODX.comFC

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel saven, maar je moet alles binnen de 5 game dagen doen
     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Beste is dus om gewoon de 72hour Mode opnieuw te starten en dan niet de cases doen, maar gewoon paar uur in de maintenance tunnels rond te gaan rijden? Hoop dan wel dat je gewoon kunt saven en xbox uit kunt zetten, want om dat 4/5 uur achter elkaar te doen lijkt me dodelijk saai!
     
  9. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat kan.
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb het in 3 uur gehaald.

    Er zijn goede routes te vinden op internet.
    Je begint met de rode auto op parkeerplaats ( voor de ingang ) rijdt dan een korte route naar het busje in de tunnel, met het busje rijd je door bijna de het hele tunnelcomplex heen naar de andere kant waar een auto staat en die neem je om weer terug naar de ingang te rijden.
    Voor de de route zou je ff op internet moeten kijken, maar dit is wel de snelte manier op de achievement te halen!
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Thnx, had idd op youtube al paar filmpjes gevonden over verschillende routes in de tunnels, vanavond maar eens kijken of ik daar t geduld voor heb ;)!
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké, maar moet je nou bepaalde mensen redden om verder te kunnen of niet? Of kan je alleen het verhaal doen? Want ik had mooi medicijnenen voor Brad gevonden, lees ik later terug te moeten komen, en even later: Scoop Chance Lost! The Truth has vanished into the darkness...
    Daarmee kon ik echter niet verder in het verhaal, met Brad e.d. Snap dat niet helemaal goed. Alle cases waren expired. Dat snap ik dus niet. Moet je nou mensen redden voor die Scoop Chances?
    Ik zie wel van alles in beeld maar dat is vaak zo klein en omdat 't neit opgelezen word best irritant, wat Otis me belt e.d.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik denk dat hierin je antwoord staat. :)
    Met dank aan Peter OtH.
     
  14. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Otis belt altijd ongelegen en als je het gesprek afkapt, wordt hij nog geirriteerd ook. Vind het maar een irritant mannetje. :+
     
  15. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kun je die achievement van neem alle telefoontjes van Otis op gewoon onmogelijk
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Niets is onmogelijk, zeker niet in een game. Als je wilt weten hoe je die wilt halen moet je gewoon even kijken op diverse websites. :)
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Je hebt scoops voor de cases en scoops om mensen te redden.
    Als een scoop voor de cases verloren gaat dan gaan alle cases verloren en kun je de 'echte' waarheid niet meer te weten komen. Je kunt echter wel gewoon andere dingen gaan doen zoals achievement halen en psycho's killen.

    Ik zou gewoon eerst een 72 hour mode doen om de mega buster te krijgen, een 2e mode voor de cases, een 3e mode voor psycho's te killen en een 4e mode om mensen te redden.
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb eerst een 72 Hour Mode gedaan om de cases te spelen, ga nou dan nog maar eens beginnen om de psycho's en scoops te halen! Maar wat ik wel merkte is, net zoals Dazlindragon vroeg, dat als ik toen ik de eerste keer 72hour mode speelde en ik een case miste, ik dat truth has vanished kreeg, en dan kon ik load of save & quit kiezen?! Hoe zit dat dan als ik nu opnieuw een 72hour mode ga spelen? Heb geen zin om dan tussedoor ook nog alle cases te gaan doen!

    Gister trouwens geen zin meer gehad om doelloos in de tunnels te gaan rijden :9! Heb Overtime Mode nog een keer gespeeld en met een aantal katana's op Special Force Soldiers gaan jagen (Seon's FTW :D), ben toen van level 31 naar level 48 gegaan :D! Vanavond ff level 50 halen, en dan maar ff voor die real mega buster gaan!
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  19. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t, heb na 4 uur eindelijk mijn Genocider Achievement en ben nog steeds bij case 1. Ik sta nu gewoon te wachten bij Helipad zodat ik mijn Mega Buster gewoon optijd krijg.

    ben overigens van lvl 30 naar 43 gegaan door 53,000+ zombies dood te rijden.

    Dacht in eerste instantie dat het me niet ging lukken omdat ik nog 52 uur had en pas 18,000 kills had. maar heb nu nog ruim 20 uur over.

    Ook heb ik de Marathon Runner Achievement geunlocked toen ik de game opstarte en begon te lopen. En heb ook nog de Indoorsman achievement erbij.
     
  20. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga dit spel weer eens een keer uit t hoesje halen. Geweldig spel ditte
     

Deel Deze Pagina