1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    nah, al die mensen die je kan redden zijn side missies.

    als ik jou was zou ik mn eerste playthrough gewoon de cases doen (scoops negeren) en levellen.
     
  2. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    GRRRRR....

    Om te kunnen saven moet ik door zwaar veel zombies, grootte kans om dood te gaan.... En dan moet ik echt weer een heel groot deel opnieuw doen.


    :mad:

    Edit@ Joepie het is gelukt :) lag daar een parasol dus kon er zo door heen :9
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2009
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Idd, ik was een paar weken geleden bezig met de achievements voor deze game, en ik ben erachter gekomen dat het (bijna) onmogelijk is 100% te halen als je geen level 50 bent. Maarjah, je moet zoiezo 5 playthroughs doen om fatsoenlijk alle achievements te kunnen halen, minimaal 2 of 3 :mad:.

    De enige moeilijke achievements die ik nog moet zijn die 5 en 7 day survivor, daar moet ik een keer de tijd voor nemen, 7day = 14 uur in het echte leven zonder dat je op kan slaan :+
     
  4. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    zit dan gewoon boven op dak en ga wat anders doen :+
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat dacht ik ook, helaas blijft je hp naar beneden gaan, dus moet je eten zien te krijgen. Eten is niet onbeperkt in free mode (of hoe het ook heet) dus zul je de psychopaths moeten vermoorden die elke dag om 0:00 respawnen. De laatste dag schijnt nog het moeilijkst te zijn bij een gebrek aan voedsel omdat de psychopaths niet meer spawnen.
     
  6. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    bij dat plaatsje waar allemaal eten ligt, ligt toch genoeg voedsel? en dan gebruik je blender om alle hp vol te krijgen O-)


    zitten die psycho gasten altijd im auto?
     
  7. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet in Free mode, heb het ook een aantal keren geprobeerd altijd te weinig tijd ervoor ^^.

    En ik ga er vanuit dat je die convicts in het park met de jeep bedoeld. Die zitten daar tot jij ze dood maakt.
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    De psycho's zijn die mensen die een beetje doorgedraait zijn. Dus die clown (Adam) bijvoorbeeld. Er zitten er 10 ingame, de convicts en Carlito tellen niet mee als psychopaths er zit er zelfs eentje in die van psycho naar survivor gaat nadat je hem in de fik gestoken hebt :9.

    En zoals Zer0 Hiro zei, niet genoeg tijd enzo :p
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2009
  9. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Ben ik nu de enigste die het irritant vind? Ik heb hem nu eindelijk aangekocht maar hij ontgoocheld mij maar... domme IA van overlevers en hoe ik moet opslaan heb ik nogaltijd niet door?:/

    Heb het wel nog maar een half uurtje gespeeld, hopelijk wordt het beter!
     
  10. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Boekje ff lezen? :+

    Als je verder speelt word het wel leuk(er) Tenminste, bij mij :)
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je moet er echt de tijd voor nemen om het te begrijpen, en het tof te vinden. Dat duurde bij mij ook even.
     
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Het is echt frustrerend, die survivors zullen nooit wennen en altijd achterlijk blijven. Maar uiteindelijk heb ik genoten van het spel, en ga ik het vandaag of morgen nog een keer uitspelen :9
     
  13. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat zeg ik al een jaar :lol: :eek:
     
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik was dus vorige week na 3 maand eindelijk begonnen aan die 7 day survivor achievement. Na 3 uur speeltijd ongeveer was mijn vader met de koelkast aan het klooien en ging alles hier thuis op zwart. Nu ben ik een beetje bang om het weer te proberen, maar ik denk dat ik er vanmiddag weer aan begin :9 (moet in de vakantie gebeuren, 14 uur + extra tijd voor pauzes/slaap)
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Best knap dat je hele stroomvoorziening ermee stopt in plaats van alleen de betreffende groep :+.
     
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, hij had de aarde verkeerd aangesloten (thermostaat), toen knalde de hoofdstop er dus door :9.

    Anyways, dag 4 in Infinity mode *gaapt*
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Deze game toch maar weer eens uit de kast gepakt gisteren. Het blijft een leuke game. Ik ben nu btw alleen voor de cases aan het spelen. Want ik ben al regelmatig doodgegaan onderweg door allerlei sidequests te doen. Daar ben ik gewoonweg nog niet sterk genoeg voor.

    Ik wil de game nu wel is uitspelen :p.
     
  18. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb hem laatst ook weer van de bazaar gehaald.
    Ik had hem al eens uitgespeeld, maar ik had het goede einde niet.

    Ben nu alweer over de helft van de cases, echt een topgame.
    Ik moet alleen nog ff die kut convicts in hun legerhummer killen. En wanneer gaan die gele psychopaths ook alweer weg? Als je die baas killt in die bios toch? Maar ik kan die baas helemaal niet vinden in de bios:9
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Die convicts spawnen gewoon elke keer terug als je ze vermoord, het zijn ook geen psychopaths. Dus als je de megabuster niet hebt, doe geen moeite voor die lui :+.

    En de Cult members verdwijnen idd pas als je de leider vermoord, alleen heb je daar een scope voor nodig, dus gewoon wachten tot je een 'telefoontje' krijgt!

    Oh ja, tip:

    Zorg dat je eerst de Megabuster krijgt, dat wapen maakt je leven echt een stuk makkelijker :). Enige nadeel is dat je 45000 zombies moet vermoorden in 1 playthrough :+

    @John_Petrucci

    De eerste keer dat ik Dead Rising speelde en nog een laag level had, was het bijna onmogelijk om fatsoenlijk het spel bij te houden/ Misschien dat je eerst een paar leveltjes zou kunnen krijgen (zie hierboven, dat is een goede manier :+).
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2010
  20. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb nu die genocide gedaan.. ik moet alleen nog 30 uur in-game wachten voordat die helikopter komt. Dat is dus 2,5 uur... dus ik laat hem nu lekker wachten in de security room en kijk over 2 uur weer.
     

Deel Deze Pagina