iets meer niveau HA kneus mijn level is hoog genoeg, maar opnieuw beginnen zie je mij niet vaak doen bij spellen.. uitgespeelt betekend online of in de kast of het moet echt superleuk zijn, maar dat was dead rising niet het duurde gewoon te lang. als ik jouw kop eraf hak en dan ff ga schijten kom je toch ook niet terug tot leven.. ok het zijn dan zombies maar dan nog realiteit zegt dood is dood.
kreeg jij die clown en die jood met dat zwaard in 1x dood? vele vast niet maar ik wel.
wat denk je van die piep winkeltjes bovenaan die trap? je kan die mensen daar makkelijk redden vooral die van achter de toonbank, maar als je denkt de weg vrij te kunnen maken om het jezelf makkelijk te maken vergeet het maar. mijn wapens gaan allemaal naar de knoppen RESPAWN DIE ZOOI MAAR dan was het een stuk eerlijker.
oh ja zombies ontwijken? de lol van het spel is die zombies mollen, als ik er alleen langs moest rennen voor achterlijke missies vond ik er niet veel aan. zo'n spel speel je juist om plaatsen veilig te maken zodat er wat te redden viel.. anders om de lol erin te houden meer fatality's instoppen.
ik verwacht veel van deel 2 co-op de 1 slacht alles binnen af de ander buiten, maar ja zo'n feest zal het wel niet worden
Laatst bewerkt: 18 jul 2010