1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Op de wasbak gaan staan. Er zit een luik in het dak -> shortcut to paradise plaza.
     
  2. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, was er al achter. Even gegoogled. Wel bedankt voor je reactie :b:

    Ik was al bijna van plan die Greg een kopje kleiner te maken, want als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel zombies en gamecaracters die niet luisteren. 8) :+
     
  3. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    echt shit! heb ik alles goed, ending a, overtime mode unlocked, hangt mijn 360 ben ik alles kwijt!! dus ik heb niet die extra mode in het menu maar wel de achievement...ohja nogzoiets leuks, die gasten in die jeep, ik heb ze 2 keer moeten doden voordat ze echt weg waren!
     
  4. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    ik wil het spel binnenkort halen heb een 100hz grootbeeld tv is dat goed genoeg om alle tekst in het spel te lezen
     
  5. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Tour guide en The pimp willen maar niet lukken. Ik heb 4 vrouwen bij mij en laat de 'cases' vallen maar nadien de scoop 'a strange group' wil maar niet aankomen.
     
  6. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt die gasten in het park komen telkens terug, maar is niet erg. ze nemen altijd leuk speelgoed voor me mee :) ze zijn trouwens ook makkelijk neer te halen met een small chainsaw, gewoon ernaast gaan staan en hakken.. :9
     
  7. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    shiiit,

    hoe red ik die professor barnaby en kill ik die klootzak met zn sniper??!?

    oja hoe maak ik die mislukte bassie de clown af,,, als je geen pistool hebt?


    ....ben niet zo n ster in dit spel:D
     
  8. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou er al voor zorgen dat je een sniper hebt alvorens je de proffesor gaat redden. Dan kunt ge hem op afstand afschieten.

    Voor die clown, schiet hem af op afstand wanneer hij bvb zijn ballon aan het opblazen is enz... ge kunt genoeg wapens vinden op datzelfde verdiep, daar zijn een paar zombie agenten.
     
  9. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb wel een tip voor Carlito, die bij mij werkte. Als je vanaf de security room daarheen gaat, neem je op het dak de andere deur (dus niet de lift), en dan spring je naar een plek waar de moker ligt. Bij Carlito (je kunt daar trouwens ook een zakje chips onderaan de trap en een grapefruit naast de trap vinden), sla je bij een winkel de ruiten in en ga je erin staan. Als het goed is komt Carlito op een gegeven moment naar binnen, en gaat hij rondrennen en slaan als je bij hem staat, maar dan kun je hem redelijk makkelijk raken met de moker. Een paar klappen en hij is dood. Hopelijk werkt het ook bij jou.
     
  10. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan de storymode niet meer afmaken, was te laat. Heb de missie met Carlito (als sniper) wel gehaald. Heb gewoon op hem geschoten (hoofd), dit gaat redelijk snel. De agent (naam weet ik zo niet) leidt hem af, zodat ik kan schieten.

    Een goed advies voor als je de zombie menigte in gaat. Neem zoveel moegelijk eten en goede wapens (katana, moker, uzi, pistool etc.) mee. Die messen zijn trouwens ook goed.

    Ik hoef nog maar een paar (ingame) uurtjes. Ben nu al wel heel sterk. Sla de meeste zombies zo met alles in klap dood. Gaat de bodycount ook lekker snel.
    Met de auto rij je er ook zo honderd of meer dood.
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Yeah yeah yeah!! *)

    Ik heb hem!! *) Ga hem zometeen ff spelen :)
     
  12. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor die 'Gourmet: Eat all types of food available in the mall' achievement.

    Hoe weet je dat die icepops gesmolten zijn? Wanneer een pizza of vlees rot is dan merk je dat meteen. Ook bij die groenten merk je niet meteen wanneer ze niet bevroren meer zijn.
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    zie je in je items :D plaatjes veranderen
     
  14. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje
    de batterijen van me camera zijn op
    waar kan ik nieuwe halen?
     
  15. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat merk ik met de pizza en vlees. Maar die icepops en groenten merk ik er niks van tenzij je echt langer moet wachten.
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    camera shop :)


    als je uit de security room komt het winkelcentrum in meteen eerste winkel aan de rechterkant :)
     
  17. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf man, speel net die game voor het eerst. krijg je die criminals in die wagen. wordt je echt dik door vermoord. klote gasten willen maar niet dood.
     
  18. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een wapen hebt, eerst proberen die gast met de machine gun af te schieten. Nadien kunt ge die machine gun nemen en de 2 overblijvende neerknallen.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  19. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, had ik geprobeerd. probeerde die bestuurder door zn kop te knallen door de vooruit maar die ging niet kapot.
    die mongool was toch de hele tijd tegen een boom aan het rijden.|:-
     
  20. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dat ogenblik kunt ge gemakkelijk die één met de machine gun neerknallen, weliswaar op afstand anders gaat hij achteruit rijden en u volgen.
     

Deel Deze Pagina