1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 8 sep 2006.

  1. A1gp

    A1gp Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    @ kasumi

    als je na de cutscene begint ren dan richting waar de proffesor hangt naar het einde van de gang daar is een sportwinkel waar in de hoek een fiets staat stap hier op en fiets de trap op zo kun je snel bij carlito in de buurt komen als je ongeveer 2 winkels van hem af bent stap je de portiek van 1 van die winkels in dus afstappen en dan links in een portiek gaan staan. Vanaf daar kun je hem beschieten wanneer hij zijn rug naar je toe heeft. Ik heb de Uzi gebruikt die je in de plaza kan pakken je weet wel als je van het dak afkomt en dan via de lift in de ruimte komt dan ga je door de gang en dan kom je bij de deur van de plaza ga hierdoorheen en ren richting de trap aan de rechterkant bij de kinderzaak daarboven zit een soort van blauw afdak spring hierop op (spring en klim) en daarna doorlopen naar het einde daar ligt de uzi.

    1 uzi is voldoende om carlito neer te krijgen mits je mijn taktiek goed gebruikt ik ben zelf nul keer geraakt en heb hem nu al 3 keer omgelegd.

    mischien heb je er wat aan.

    greetz.
     
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kom ik aan de Maintenance key? Ik kan niet verder met de cases... Ook zou ik graag op de parkeerplaats komen, maar kan niet door de deuren? Iemand tips? Of moet je echt de cases daarvoor gehaald hebben? :mad:
     
  3. A1gp

    A1gp Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    De parkeerplaats is simpel loop het park in en kijk dan op je map naar een autosymbool ergens in een hoek boven in de kaart zelf wordt je aangegeven als rode stip met een pijl eraan richt dus je pijl door middel van jezelf te bewegen naar het symbool en loop naar de parkeerplaats. Op de parkeerplaats moet je de auto pakken niet de motor deze gaat sneller kapot rij dan de tunnel in sla rechts af volgende links en dan weer rechts rij door tot het dood loopt en neem dan de deur in het midden loop in de ruimte naar rechtsachter hier ligt de maintenance key als je terugloopt naar de deur licht rechts in het midden bij de muur ook nog een uzi.

    Veel plezier lots of chopping and gutting:thumbs:
     
  4. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Kan je ten aller tijde de psycho's killen of moet je dat echt in een bepaalde tijd doen?
     
  5. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of je die raincoat cult kerels definitief weg kan krijgen? ze zijn best vervelend af en toe....
     
  6. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ja als je een melding krijgt dat er een onguur kereltje staat in de bios. kill die dan krijg je nog een paar van die gele rakkers kill die ook neem die gijzelaars mee en je bent van ze af. zorg dat je een clown chainsaw meeneemt. ik had alle gele rakkers dood en die vent met zo'n chainsaw
     
  7. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    dankjewel het is gelukt :D
     
  8. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF?!?! ik heb 72 hour mode uitgespeeld met ALLE cases en ik was om 12 uur op de heliport... toen kreeg ik een vaag filmpje en wat tekst en was het over.. maar ik heb geen overtime mode... hoe kan dat?
     
  9. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb haast niks uitgespeeld maar heb wel een drilboor, dat is echt 1 van de beste wapens in het spel:) en nu heb ik nog iets van 14 uur maar ik blijf op het dak wachten tot dat ding komt want ik kan toch niks meer doen
     
  10. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    dat deed ik duis ook maar nu heb ik geen overtime mode... hoe ken dit nou? :mad:
     
  11. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je level 50 wil zijn moet je het spel voor de 2e keer spelen en als de special forces er zijn moet je die gewoon mollen met een katana heel erg simpel en je krijgt er 5000 per soldaat. Tip: Ga steeds de supermarkt in in de north plaza om daar soldaten dood te maken er lopen er namelijk heel veel en er is ook veel eten en drinken daar. Als je weer uit de supermarkt bent haal je weer gewoon ff wat katana's in het winkeltje en klaar is kees.

    PS: Weet iemand hoe je saved in infinity mode want ik ga echt niet de hele tijd mijn xbox aanhouden hur.
     
  12. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen overtime mode gekregen omdat ik lang niet alles cases heb gedaan, ik wist op het begin niet precies wat ik moest doen dus ben maar gaan hakken, ga binnenkort weer overnieuw beginnen maar ben nu wel lvl 27
     
  13. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zoiets was ik ook toen ik m had uitgespeeld de 1e keer. Als je overtime wil moetje alle cases oplossen en als je facts hebt gehaald met isabella praten. Dan kan je doen wat je wil en als de special forces er zijn moetje weer met Isabella praten en dan kan je doen wat je wil en gewoon om 12 uur op de heliport staan. En weet jij misschien waar de drilboor is?
     
  14. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die ligt in die bouw winkel waar al die lijken hangen zonder hoofden, ik geloof dat er een psyhopaat met een machete rond liep. echt je kan blijven lopen met zo'n zombie op die drilboor :D
     
  15. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Beginnersvraag :) :
    In het begin kan je de mensen op de rooftop redden door ze naar die control room waar die Jessy en die anderen zitten te brengen. MAar waar moet je de mensen heen brengen als je in de mail rondloopt om ze te rescuen? Bij alle bordjes met exit heb je die sleutel nodig lijkt wel.
     
  16. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar Paradise Plaza en dan naast die schoenenwinkel waar je ook eruit komt als je naar de mall gaat en dan de lift in en dan ben je op het dak en dan weet je het wel.
     
  17. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ik hoor iedereen hier over die maintenance key ofzo... maar waar heb je die in godsnaam voor nodig? ik heb alle cases gehaald maar nog nooit wat van dat ding gehoord...
     
  18. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    met die key krijg je ook de shortcut hoef je niet meer door het park om ergens te komen.

    ik ben weer overnieuw begonnen en nog geen case over geslagen en iedereen nog gered behalve 2 dan:mad:
     
  19. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    woeh ik heb alle cases weer gedaan en een ziljoen keer met issabelle gepraat... als ik nu overtime mode niet heb word ik gek...

    edit: ok ik had hem dus neit, maar ik weet hoe dit komt.. je moet om 10 uur am bij issabella zijn, dan krijg je een cutscene en dan zijn alle zombies weg en kan je rustig naar de helipad toe lopen.

    had ehm gelukkig niet gesaved dus heb zodra het nu 12 uur is overtime mode :D
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2006
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    wat moet er met personage Kent ( de fotograaf) gebeuren ?
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2006

Deel Deze Pagina