1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 8 sep 2006.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat had ik ook en dat komt neer op dat je weer overnieuw kan beginnen...
     
  2. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    serieus:confused:
     
  3. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je medicijnen hebt ingeleverd staat er dat de volgende case weer over een aantal uren begint. Als je nu naar buiten loop via die buizen kom je op het dak als je dan met de lift gaat of via de warehouse deur krijg je een telefoontje van otis dat jessie je wil zien.

    Nou moet je weer snel terug lopen naar de security room en dan met Jessie praten dan krijg je een filmpje over 'the history of proffesor carnby' ofzoiets als het goed is krijg je dan niet cases expired.


    Eigenlijk is dat tijdsysteem best wel kut bedacht. Het is van de ene kant wel realistisch en origineel bedacht maar ze hadden het wel iets vergeeflijker mogen maken.
     
  4. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik die medicijen heb afgegeven staat er cases expiried
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    En dan komt er iets met the truth blabla will never be uncoverd...

    Komt erop neer je kunt niet verder met de main-quest en MOET eigenlijk dus overnieuw beginnen dat had ik dus ook dus hou de tijd in de gaten en save niet zomaar want voor je ut weet ben je fcked up.
     
  6. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb niet gesaved ja dat ik burt heb gered dat ie in zn poot is geschoten en dan medicijnen moet halen
    dara heb ik gesaved
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het gaat erom je moet die medicijne voor 10:00 am bezorgen want dan begint de volgende case ben je om 10:00 of later daar kun je niet verder. Heb je dus gesaved net 10 min voor 10:00 am zit het krap en moet je dan die boss ook nog verslaan ben je helemaal de lul. Dus waarschijnlijk moet je overnieuw beginne dat had ik temminste.
     
  8. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je aan die maintenance key? ik heb begrepen dat hij in de garage lag maar daar kun je alleen inkomen door een exit deur en daar heb je dus weer die maintenance key voor nodig.

    Zou het wel fijn vinden om die key te krijgen want word er gek van om steeds in dat park kapotgeschoten wordt door die #%#@$%# convicts!
     
  9. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    in het park zit een parkeerplaats aan de zijkant, daar kan je in de garage, het zit daar vol met zombies. zowieso is het geen goed idee als je die key hebt om dan door de garage heen te gaan wandelen want er lopen echt zonder gein duizenden en duizenden zombies:)
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar gaat het hele spel toch om? ;)

    *Gaat de parkeerplaats zoeken :9
     
  11. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    neem een auto mee als je erin gaat want je overleeft het niet anders;)
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de game ''uitgespeeld'' met einde C nu begin ik overnieuw maar heb ik die over-time mode niet ofzo.. hoe komt dit?
     
  13. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    had ff een vraagje, ben dag 1 voorbij is nu 's nachts 2 uur en heb case 1 allemaal gehaald maar nu moet ik wachten tot 6 uur op de volgende case maar 's nachts kom ik het winkelcentrum niet door het is veeeeel te druk en ga elke keer dood wat ik ook doe wat kan ik nu het beste doen dan want die scoops kan ik nu ook niet oplossen want dat red ik nooit.:mad:
    en wachten tot 6 uur kan dat ook want overdag is het rustiger heb ik gelezen dan 's nachts.
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk kan je wachten tot 6 uur, is wel saai.. ;) Ik heb de scoop dat je die jappanners moet helpen niet gehaald, inderdaad te veel zombies, maar ben dan ook maar 'gewoon' zombies gaan slachten.. Ik hou van dit spel :)
     
  15. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    heb gewacht tot 6 uur maar toen waren de scoops afgelopen had ik dus allemaal niet gehaald maar toen waren ineens alle cases ook expired moet nu weer helemaal over nieuw beginnen snap er weinig van :mad:
     
  16. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    nee als je slim bent speel je het spel gewoon uit (72) uur dan ben je goed gelevelt. je bent sneller sterker kan dingen verder gooien je kan meer meenemen. en dan begin je overnieuw:) want je houdt alles wat je lvlt

    dus gewoon verder spelen na 72 uur naar die helipad dan heb je hem uitgespeelt. en dan begin je overnieuw en dan heb je dat lvl wat je gehaald heb nog. toen ik opnieuw begon was ik lvl 27 en het scheelde een hoop;)
     
  17. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik heb de true ending gehaald, daarna overtime mode uitgespeeld en nu heb ik infinitymode...ik heb nu allemaal dingen vrijgespeeld, zoals prison garb, megaman boots, en nog meer, maar waar kan ik die dingen aandoen?
    lijkt me wel kicke om met dat prison pakje te lopen!
     
  18. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je in de janitor room zit waar je dus steeds via de luchtschacht naar het dak van het winkelcentrum gaan. Dan liggen ze achter de luchtschacht (eventjes omheen lopen).


    Edit: paar tips

    Speel de eerste keer gewoon alleen de CASES uit en hou je zo min mogelijk bezig met de SCOOPS. (tenzij je nog genoeg tijd hebt.) Als je de game herspeelt ben je rond lvl 30 en dan kun je de SCOOPS gaan proberen.

    Save !!NOOIT!! als je nog maar heel weinig tijd hebt, je wil niet het risico lopen het spel opnieuw te moeten starten. Je kunt beter een bepaald stukje een paar keer opnieuw spelen dan het hele spel opnieuw.

    Pak zinvolle wapens, een teddybeer werk natuurlijk op de lachspieren maar hij is vrij nutteloos. De beste wapens zijn: Honkbalknuppel, Moker, Hunting-knife/katana en de mini-chainsaws van de psychopatische Clown.

    Probeer zo snel mogelijk in het spel de maintenance key te krijgen dan kun je voor een shortcut nemen met een auto via de tunnel. Zo hoef je niet steeds met survivors door het park met de convicts.

    Als je tegen special forces gaat vechten zorg dan voor goede wapens. Beschiet ze eerst van een afstand met bijv de assault rifle en als ze dichtbij komen kun je het beste een Katana pakken. Drie slagen en ze zijn neer.

    Voor hoofdbazen kun je het beste een moker gebruiken. Deze doet veel damage en je wordt soms gewoon niet geraakt als je tegelijkertijd met de hoofdbaas een aanval doet.

    Hoop dat jullie hier wat aan hebben!
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2006
  19. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks het werkt, ik loop nu lekker met dat prisonpak en de megaman boots!
    infinitymode is wel erg moeilijk moet ik zeggen, je kan niet meer saven, weinig eten en je levensbalk loopt af! net gespeeld en 1 dag en 7 uur overleefd...
     
  20. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand die real megaman buster gun al gehaald?
    moet je eerst die zombie genocider achievment halen
     

Deel Deze Pagina