1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 8 sep 2006.

  1. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Genocider is best makkelijk te halen door gewoon met je auto te gaan rondracen in de tunnel. Je bent er waarschijnlijk wel lang mee bezigm maar dat lijkt me de beste manier.

    Btw die infinity mode is wel echt een afknapper, ik dacht van jah relax in dat winkelcentrum zonder tijd rondlopen en elke zombie afslachten en dan zetten ze er weer zo'n rare timer onder..... anticlimax
     
  2. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0

    maintaince key is waardeloos heb je de shortcut van die clown dan ga je die wc in en kom je waar je wilt zonder door het park te gaan, de scoops dat zijn de cases dus doe je die niet haal je die ook niet. een small chainsaw is stukken sterker dan een moker:) dus ook voor een eindbaas

    verbetering:+
     
  3. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een truukje om snel naar de security kamer te gaan?
     
  4. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben terug begonnen om enkel die zombie genocide achievment te halen, ik zit nu aan 30.000 kills op een paar uur tijd
     
  5. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens... echt gaar dat je levensbalk terugloopt.. en dan ook nog eens zo snel :mad:
     
  6. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Maintenance key is wel degelijk handig aangezien je met een auto door de tunnel wat sneller bent dan door bijv het park. Die shortcut van de clown is ook wel handig maar ikzelf heb deze nooit vrijgespeelt vandaaar.

    Smal chainsaw is wel sterk maar die moet je steeds weer opnieuw halen in wonderland plaza. De moker ligt op meerdere plaatsen en als je een aanval tegelijk met de hoofdbaas doet dan heb je vaak dat zijn aanval jou niet treft.
     
  7. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    small chainsaw kan je super sterk maken als je de 3 item boeken hebt;) dan hak je met 1 chainsaw rustig er een half uur mee oplos zonder dat ie stuk gaat:) door de item boeken blijft ie sterker + de klappen zijn sterker
     
  8. Infected

    Infected Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je nog je aantal gekilde zombies blijven opkrikken nadat je het spel hebt uitgespeeld? :)
     
  9. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ja kan wel maar of het zin heeft...

    als je bedoeld voor de zombie genocider achievement dan ist beetje jammer maar volgens mij moet je helemaal opnieuw beginnen
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Moet je die overtime-mode gewoon door spele tot de zoveel kills ^^;;
     
  11. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ nightbringer

    gewoon totdat je sterft en als je het lang kunt volhouden kom je op de wereldlijst :)
     
  12. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    had nog ff een vraag heb de cases 1.1 tot 1.4 allemaal gehaald is al 19.00 uur geweest op de eerste dag nu kan ik toch alleen nog de scoops halen zoals mensen redden en bassie de clown vermoorden want voor de volgende case inside the monitor moet ik toch wachten tot 6 uur s'morgens?
     
  13. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    jeps dus tot 6 uur kan je doen wat je wil :)
     
  14. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit een scoop gedaan, maar vlak bij de security room staat een vrouwtje in het water (bij de speelgoedwinkel) omringd door Zombies. Nu is mijn vraag of ik haar nog kan redden. Tot nu toe lukt het niet erg.
     
  15. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    kan wel alleen moet je snel zijn en oppassen dat je haar zelf niet sloopt... je moet haar wel meteen redden zodra je haar ziet anders ben je al te laat.. ze is in no-time dood
     
  16. nightmonkey

    nightmonkey Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Psycho in wonderland plaza

    Ik ben de 72hour mode nou voor de derde keer aan t uitspelen, ontdek nog steeds nieuwe dingen;)

    maarre, waar het om gaat: die psycho met die molotov cocktail en dat lange haar staat in de fik als je m hebt verslagen. Ik wil m dan blussen maar dat lukt niet... iemand tips?
     
  17. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet ie gewoon sterven... je kunt wel proberen R in te drukken en dan handmatig op hem te richten. Vergeet trouwens ook niet eventjes een pp foto te maken als ie in de fik staat :9
     
  18. nightmonkey

    nightmonkey Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm, ik dacht dat ik ergens had gelezen dat je die kerel ook kon blussen.... zal nog eens googlen. Handmatig richten heb ik al geprobeerd, maar dan pleur je die hele brandblusser op 'm, en blijft ie in de fik staan natuurlijk

    Edit: heb ff gegoogled, je schijnt m te kunnen blussen als je gewoon zijn richting op spuit emt dat ding. duurt alleen heel lang staat er..
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2006
  19. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd ik heb ook gelezen dat je hem kan blussen maar hoe weet ik niet bij mij lukte het ook niet zomaar...
    later kan je hem dan meenemen en dan kan je in de security room molotov coctails van hem krijgen... lijkt me ook best tof :)
     
  20. nightmonkey

    nightmonkey Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is ook tof! heb m nu voor de 3e keer uitgespeeld. ga nog kijken wat er gebeurt als je je gewoon zombie laat worden in de overtime-mode en wat er gebeurd als je de heli mist. Er zijn toch 3 eindes? of 6 zoals ik ergens las? ik heb A,B,C gehad:)
     

Deel Deze Pagina