Genocider is best makkelijk te halen door gewoon met je auto te gaan rondracen in de tunnel. Je bent er waarschijnlijk wel lang mee bezigm maar dat lijkt me de beste manier. Btw die infinity mode is wel echt een afknapper, ik dacht van jah relax in dat winkelcentrum zonder tijd rondlopen en elke zombie afslachten en dan zetten ze er weer zo'n rare timer onder..... anticlimax
maintaince key is waardeloos heb je de shortcut van die clown dan ga je die wc in en kom je waar je wilt zonder door het park te gaan, de scoops dat zijn de cases dus doe je die niet haal je die ook niet. een small chainsaw is stukken sterker dan een moker dus ook voor een eindbaas verbetering
ik ben terug begonnen om enkel die zombie genocide achievment te halen, ik zit nu aan 30.000 kills op een paar uur tijd
Maintenance key is wel degelijk handig aangezien je met een auto door de tunnel wat sneller bent dan door bijv het park. Die shortcut van de clown is ook wel handig maar ikzelf heb deze nooit vrijgespeelt vandaaar. Smal chainsaw is wel sterk maar die moet je steeds weer opnieuw halen in wonderland plaza. De moker ligt op meerdere plaatsen en als je een aanval tegelijk met de hoofdbaas doet dan heb je vaak dat zijn aanval jou niet treft.
small chainsaw kan je super sterk maken als je de 3 item boeken hebt dan hak je met 1 chainsaw rustig er een half uur mee oplos zonder dat ie stuk gaat door de item boeken blijft ie sterker + de klappen zijn sterker
ja kan wel maar of het zin heeft... als je bedoeld voor de zombie genocider achievement dan ist beetje jammer maar volgens mij moet je helemaal opnieuw beginnen
had nog ff een vraag heb de cases 1.1 tot 1.4 allemaal gehaald is al 19.00 uur geweest op de eerste dag nu kan ik toch alleen nog de scoops halen zoals mensen redden en bassie de clown vermoorden want voor de volgende case inside the monitor moet ik toch wachten tot 6 uur s'morgens?
Ik heb nog nooit een scoop gedaan, maar vlak bij de security room staat een vrouwtje in het water (bij de speelgoedwinkel) omringd door Zombies. Nu is mijn vraag of ik haar nog kan redden. Tot nu toe lukt het niet erg.
kan wel alleen moet je snel zijn en oppassen dat je haar zelf niet sloopt... je moet haar wel meteen redden zodra je haar ziet anders ben je al te laat.. ze is in no-time dood
Psycho in wonderland plaza Ik ben de 72hour mode nou voor de derde keer aan t uitspelen, ontdek nog steeds nieuwe dingen maarre, waar het om gaat: die psycho met die molotov cocktail en dat lange haar staat in de fik als je m hebt verslagen. Ik wil m dan blussen maar dat lukt niet... iemand tips?
Volgens mij moet ie gewoon sterven... je kunt wel proberen R in te drukken en dan handmatig op hem te richten. Vergeet trouwens ook niet eventjes een pp foto te maken als ie in de fik staat
mmm, ik dacht dat ik ergens had gelezen dat je die kerel ook kon blussen.... zal nog eens googlen. Handmatig richten heb ik al geprobeerd, maar dan pleur je die hele brandblusser op 'm, en blijft ie in de fik staan natuurlijk Edit: heb ff gegoogled, je schijnt m te kunnen blussen als je gewoon zijn richting op spuit emt dat ding. duurt alleen heel lang staat er..
ja idd ik heb ook gelezen dat je hem kan blussen maar hoe weet ik niet bij mij lukte het ook niet zomaar... later kan je hem dan meenemen en dan kan je in de security room molotov coctails van hem krijgen... lijkt me ook best tof
dat is ook tof! heb m nu voor de 3e keer uitgespeeld. ga nog kijken wat er gebeurt als je je gewoon zombie laat worden in de overtime-mode en wat er gebeurd als je de heli mist. Er zijn toch 3 eindes? of 6 zoals ik ergens las? ik heb A,B,C gehad