Dead Rising helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 8 sep 2006.

  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje, ik zit nu bij Carlito in de maintenance tunnel, hoe versla ik hem daar het best?
     
  2. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet alle bommen onschadelijken maken (te zien aan de vraagtekens) Carlito zelf kun je nog niet dood en/of onschadelijk maken. Je zult hem gewoon moeten ontwijken. Vergeet soms ook niet van auto te wisselen want die gaat redelijk snel kapot als carlito je beukt.
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat had ik door, van die bommen.. Maar je kan alleen met je motor naar binnen, en ik heb geen idee waar ik nieuwe auto's kan vinden (die waar de bommen inzitten kan je niet gebruiken)
     
  4. nightmonkey

    nightmonkey Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet zo dat je als je er ene paar onschadelijk hebt gemaakt, dat je dan weer langs de ingang komt? Ik ben in ieder geval toen m'n eerste motor kapot was naar de parkeerplaats gegaan, en daar een nieuwe motor gepakt. Dan is het wel te doen.
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    tnx voor de tip :thumbs:
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Joene : Als je via Paradise Plaza de maintenance tunnel ingaat dan staat er gelijk een auto klaar en hoef je niet langs die barricade. Zo kun je dus ook met een auto dit doen. Je kan dan bij 1 van die bommen overstappen in een busje, dacht op het punt waar ook die slager zit dat daar ook een busje stond.

    Edit : Zag net in ander topic ook dat je de Maintenance Key zocht, dat zou wel verklaren waarom je helemaal via de garage gaat. Maintenance Key vind je als volgt : Loop parkeergarage binnen, ga in de Maintenance Tunnel gelijk rechts, dan de eerste afslag links en dan weer eerste naar rechts. Je komt dan op een doodlopend stuk uit, maar daar zit ook een deur naar een klein kamertje. In dat kamertje ligt de Maintenance Key en ook nog een uzi.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar dan heb je de key nodig, en die heb ik nog niet.. 'k heb al wat gevonden, als je naar binnen gaat op de motor en dan meteen naar links (de pijl negeren) en de weg volgt tot het dode eind staan daar een bom en een busje :)
     
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Zie edit vorige post !!!

    Als je Key dan hebt dan kun je via deur bij de WC' s in Paradise Plaza de Maintenance Tunnel in en daar staat dan ook gelijk een auto ( trap aflopen en tunnels inlopen, daar staat de auto ). Succes !
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Thnx, maar als ik nou al in die garage ben voor de key kan ik net zo goed doorgaan voor de bommen :+
     
  10. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Jup, alleen wel zorgen dat je niet het loodje legt door Carlito, anders kun je Key weer opnieuw halen. Ik ga normaal via Plaza en dan save ik bij de WC's, mocht je dan afgaan dan sta je gelijk weer bij de Tunnels als je laadt. Maar ik heb die Key dan ook al eerder, haal die normaal gelijk op.
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat ga ik m'n volgende keer dat ik 'm speel ook doen hoor ;)
     
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Als je dan toch in de Maintenance rondloopt, dan zou ik ook even een bowlingbal meenemen voordat je erheen gaat. Die daar even op groep zombies gooien en je hebt weer een achievenment. Maar ik is weer pleite, ga Marvel maar eens doen. Laters.
     
  13. Looney-Crew

    Looney-Crew Punish and Enslave

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan veel en veel makkelijker......

    http://www.1up.com/do/feature?cId=3152848

    Alles wat je moet weten inclusief filmpje's text en uitleg.....
    Thanks to deze gasten heb ik die van mij ook uitgespeeld!!!:thumbs:

    Succes Mensen
     
  14. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je best die Helicopter naar beneden haalt?
    Ik heb al heel wat machineguns leeg geschoten op dat ding maar dat lukt precies niet
    iemand tips?
     
  15. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    iK heb de game eff gespeeld maar begreep er weinig van. ik speelde tot de eerste psycho ofzo maar dan ga ik af en moet ik weer beginnen vanaf dat stukje in de beveiligde kamer wat doe ik verkeerd of hoort dit ?
     
  16. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    je begint terug waar je het laatst gesaved hebt, in jouw geval zal dat int begin van een nieuwe case zijn, dus in de security room
    maar er zijn meer savepoints dan de security room, je kunt ook in de toiletten saven
     
  17. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik snap het save systeem niet helemaal. Als ik nou save in een plee of op een bank kan hij dan gewoon uit? Ik ben bang dat mijn save weggaat ofzo. Ook krijg ik een xbox guide pop up die zegt end of continue. Als ik end doe, is dan mijn game ook weg (cases enzo)
     
  18. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    --
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2007
  19. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Nope Robin, je kan dan gewoon de volgende keer verder gaan ;) Wat het punt is met Dead Rising is dat je het spel maar 1 keer kan saven, zeg maar 1 save. Je kan dus geen meerdere spellen tegelijk saven, maar 1tje dat is jammer
     

Deel Deze Pagina