1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 19 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah ok maar het gaat nu denk ik ook niet zozeer om de prijs maar om het feit dat je de game dan een maand eerder thuis hebt.

En trouwens je kunt met google wel sites vinden waar je ze wel stukken goedkoper krijgt maar daar betaal je dan meestal nog verzendkosten bij. En die kunnen oplopen tot wel 12 dollar om naar nederland te sturen!

55,57 inclusief vind ik wel een mooi bedrag om een maand eerder zombies af te zeiken :9

Laatst bewerkt: 26 jul 2006
  2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    @bleu eyed nigga

Heb jij em al bij Lik-sang Bestelt?

3. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet ik wil eerst zeker weten dat hij regio vrij is, maar voorheen heb ik al mijn NDS games hier geimporteert aangezien die ook regio vrij waren!

Site is betrouwbaar, gratis verzending, en je heb geen creditcard nodig. Kunt gewoon overmaken op de rekening van hun.

4. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is op die link regiogebonden. Je kan het dus niet in Nederland afspelen (tenzij je een Amerikaanse xbox hebt).

5. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat is tot nu toe overal gezegd maar lees dit nou eens eerst!

Dead Rising wellicht regio vrij

Gerucht | 26 juli 2006 - Xboxic is met een opvallend nieuwtje op de proppen gekomen: Dead Rising blijkt namelijk toch wel regio vrij te zijn, en mensen die gespannen wachten tot 7 september kunnen de game al eerder in huis halen, door hem te importeren uit Noord- Amerika, waar de game op 8 augustus in de schappen ligt.

Xboxic weet dit, omdat iemand genaamd bruno168 de game op eBay.com te koop heeft gezet. Bruno168 is een erg betrouwbare verkoper op eBay.com, met een positieve feedback score van 98,5%, en garandeert dat de game regio vrij is, omdat deze 'W code' gecodeerd is. Om zichzelf nog geloofwaardiger te maken, garandeert hij dat als Dead Rising niet goed werkt, hij de 35 pond terug zal storten.

Als je Bruno niet vertrouwt, kun je altijd nog terecht bij een officiƫle verkoopsite, waar je eveneens een Amerikaanse versie van Dead Rising kunt pre- orderen. Vaak geven zij echter niet de 'niet goed, geld terug' garantie die Bruno wel geeft.

Bron: Insidegamer

En HIER is de betreffende e-bay verkoper.

6. AgentSmith

AgentSmith Guest

Waarschijnlijk moeten die sites ook nog de bevestiging krijgen van Capcom / MS dat deze regiovrij is.
    Op www.play-asia.com zetten ze het erbij of hij het ook op PAL machines doet.

7. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Dus m.a.w. de US versie bestellen dan?
    Zijn er hier die hem al in augustus gaan kopen?

8. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wist ik niet. Dat zou heel mooi zijn. Hopelijk verlagen ze de prijs ook naar 39 dollar zoals ze dat zoor veel regiovrije spellen doen (+/- 34 euro). _O_ Ik wacht nog wel even totdat die sites hebben gezegd dat het spel echt regiovrij is.

9. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
  10. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het hoeft niet per se op de site aangegeven te zijn.
    Denk net dat ze dit liever niet doen in verband met winst merk. Als iedereen maar gaat importeren en het voor een goedkopere prijs krijgt verdienen ze immers minder. Winst is net de reden dat ze uberhaupt verschillende regio's gemaakt hebben waarin je wel of niet producten kunt afspelen.

Hier is nog een lijstje van games die ook uitgegeven zijn als regio gebonden, maar die in werkelijkheid gewoon regiovrij zijn!

Bron: Wikipedia

11. AgentSmith

AgentSmith Guest

12. AgentSmith

AgentSmith Guest

Echt wel, mits de regiovrij is, ik wrijf me Creditcard alvast warm:)

13. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
  14. punisher007

punisher007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja er staat ook gerucht .... dus het zal nog duidelijk moeten worden lijkt me :)

Maar het zou me niks verwonderen dat ze hem regiovrij maken .... ivm preutsere landen zoals Duitsland bijv :)

15. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Gij niet alleen. Als het info officiƫel is dan bestel ik hem nog de dag zelf.

16. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, komen nog wel verzendkosten bij

17. punisher007

punisher007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net dat in Europa geen online co-op ondersteuning is voor dead rising! Deze statement zou capcom aangekondigt hebben in het laatste Xbox official magazine blad!

Er is al online een petitie gemaakt!

Zet hier je handtekening neer om capcom duidelijk te maken dat wij het oneerlijk vinden dat europa geen co-op krijgt en andere regio's wel!

http://petitiononline.com/deadrisi/petition.html

P.S. ook zou ik aan boss willen vragen of de link van deze petitie ook in de startpost mag komen te staan!

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Petitie getekend, maar hoezo krijgen wij geen online co-op? En wat nou als ik hem pre-order? Daarnaast nog steeds erg benieuwd naar goedkope sites in de USA.

20. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen idee waarom, kwam het artikel toevallig tegen tijdens het surfen naar goedkope online shops. Maar ik heb gelukkig toch nog een 2e Amerikaanse en een 3e Japanse account op me 360!

P.S. heb de petitie 2 keer getekent:9

Update, vergeten dat ik geen gold abbo heb op die Amerikaanse en Japanse account |:- :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina