Op de Amerikaanse XBLM staat nu te downloaden: - Dead Rising Webisode 2 - Dead Rising Extended TV Spot Die extended tv spot is gruwlijk !!! En op het einde van de spot staat: "Dead Rising PLayable Demo Coming Soon To Xbox Live Marketplace"
Heerlijke game lijkt mij. Ik heb pas de DVD combo box gekocht van Dawn of the Dead(2004) en Shaun of the dead. Het zijn de wat "snellere" zombies, maargoed, zo kom ik wel in de sfeer\o/ Kan niet wachten!
De laatste tijd zijn er veel demo`s uitgekomen van games die nog niet uit zijn dus ikga er eigenlijk wel vanuit.
klik Hij komt dus behoorlijk snel op MP, als je het mij vraagt deze week nog. Ik heb er zin in, ik vind alleen het introfilmpje al heel erg tof.
Of niet, want deze game lijkt me snel saai worden. Alleen maar in singleplayer zombies neermaaien. Leuk dus voor een demo, maar 60 euro lijkt het me niet waard.
lijkt een beetje op N3, maar dan de 'westerse' versie nou ja...het verband is dus gewoon dat je heel veel mannetjes moet afslachten... (ik had bij het zien van de trailer net N3 gespeeld, vandaar dat ik dat verband nogal snel had gelegd ) dus: N3 demo = \o/ dan zal dus ook wel de: Dead Rising demo \o/ zijn is toch logisch?
De demo moet mij echt gaan overtuigen, lijkt me nu een game die even leuk is en dan saai wordt omdat het eentoonig is
Dead Rising - Unorthodox Weaponry Gameplay HD http://www.gametrailers.com/player.php?id=12145&type=mov Die muziek eronder
xD net ook gecheckt word helemaal blij ff grasmaaier erbij wohooo. Hoop echt dat deze demo deze week uitkomt kan niet wachte !!