1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 19 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwe screenshots

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Best wel coole en mooie graphics:)...
     
  2. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Super mooie graphics, vooral die liters en liters bloed dat uit die mensen/zombies spat!
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zo mooi vind ik het niet. Vierkante handen/vingers vind ik niet echt next-gen waardig.
    Maar goed, hopen dat de gameplay nog wel aantrekkelijk wordt.
     
  4. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ GoiZ : Je hoeft niet te kiezen want deze komt pas halverwege 2006.

    @ 2K : Ben het wel met je eens, nog een beetje vierkant enzo, maar heb een demo-dvd van de 360 met daarop een interview met de maker van dit spel en daarin verteld hij dat de beelden uit de demo pas 40% van de 360 gebruikt ( omdat ze nog op dev-kits bezig waren ). Weet niet of dit ook voor deze screens geldt, maar anders zou het nog wel eens wat mooier kunnen uitpakken. Lijkt me voor de rest wel een toffe game gaan worden, want met 1000 !!! zombies tegelijk in beeld ( ook uit interview ) wordt het wel echt survival haha.
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  6. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit ook best veel humor in deze game....heb ooit een filmpje gezien volgens mij van de E3...

    Daar zag ik dat je bij zombies emmers op hun hoofd kan zetten en golfballen tegen ze aan kan slaan best grappig, vind ik altijd wel goed dat donkere humor :D
     
  7. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    jah je kan die zombies met alles naarde klote helpen :D van kettingzagen tot shotguns en van parasollen tot scheppen 8)
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hehe, en als ze emmer af doen kunnen ze kiekewoehoe tegen je geweer zeggen. :D
    Vavavond ook dit filmpje weer even kijken, weet niet zeker of ik hem al gezien heb.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2005
  9. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet niet zeker waar ik hem vandaag heb....heb hem ooit ergens in een news onderwerp hier vandaag gehaald kan ook dat het van de TGS kwam....maar dat zie je op het eind dat er zo'n zombie ergens aan het dak hang en gaat ie golfballen er tegen aan schieten......met die emmer is echt fucking grappig
     
  10. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuk die haal ik wel ff:)
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben wel benieuwd naar deze game, niet dat ik er zooo fel naar uitkijk,maar toch, ik speel dit soort spellen wel graag:). Ik ben ook benieuwd hoe je de omgeving kan gebruiken, bijvoorbeeld een gasleiding kapot schieten en vervolgens een deel zombies in vuur zetten, of gewoon een heel deel zombies de lucht inblazen,... Ik hoop dat het niet gewoon constant schieten hacken,... is, gebruik maken van omgeving, interactie,... is heel belangrijk vind ik:).
     
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    't ziet er niet zo goed uit omdat het 1249032485928394 zombies tegelijk op het scherm moet toveren, dan kun je natuurlijk niet überveel detail hebben
     
  13. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat niet juist een van de grote voordelen van de xbox 360?
     
  14. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Supertof die laatste filmpjes.. doet me een beetje denken aan een paar zombiefilms die ik heb gezien qua sfeer enz... het ziet er goed uit en lijkt me bovendien best leuk om te spelen:)
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, idd, doet me fel denken aan dawn of the dead, zeker dat winkelcentrum,..._O_
     
  16. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Haha.. kan wel kloppen want het deed mij denken aan Shuan of the dead (parodie).. misschien dat ik deze wel ga kopen:)
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Crap, moet je je weer aanmelden om de filmpies te bekijken. Shitspot. :mad:
    Kan zo snel op xbox.com de filmpjes-sectie niet meer vinden.
    Dan maar geen filmpies.
     
  18. chaos_360

    chaos_360 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    op www.gametrailers.com kun je ze wel kijke en hoef je niet aan te melden, moet je maar ff kijke.
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Even filmpje bekeken en vond het toch wat minder als gehoopt. Lijkt me zo eentonig worden.
    Doet me denken aan een oude Xbox games, waarbij je in een supermarkt flink chaos kon schoppen. Is leuk voor een uurtje om non-stop wat mensen neer te beuken/knallen, maar daarna was ik het zat en lijkt me ook bij deze game zo te worden.
     
  20. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je dat zomaar zeggen?
    er is nauwelijks wat bekend over deze game, alles wat we tot nu toe hebben gezien is waarschijnlijk gewoon de sandbox (doe gewoon maar wat). In de echte game zal vast en zeker wel een doel zitten, een "verhaallijn" zeg maar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina