1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 19 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga huilen ofzo, als je het zo belachelijk vindt ga je toch lekker op Viva Pinata wachten.
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Dit slaat toch nergens op half dode mensen afmaken enz Het is gewoon tegek voor woorden?

    Gelukkig dat de meeste mensen dit spel snel saai vinden , en dus ook niet kopen. Ik kan gewoon niet begrijpen dat Microsoft zoiets toelaat!
     
  3. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0

    En wil je meteen vertellen wat je daar belachelijk aan vind?
    Te grof oid? Want het blijft een spel, wat je dus speelt, en het is dus ook niet echt!

    Dit wordt voor mij een van de betere spellen van dit jaar, door de humor gewoon.
    Ik wacht nog even op jouw verklaring :).
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2006
  4. basovich

    basovich Guest

    ik weet niet of je het weet maar je hebt zelf ook een geweldadige game in je gamercard staan: street fighter|:- ...\o/ jippie lekker iemand in mekaar trappen totdat ie knockout is\o/ ...
    dit is gewoon een leuke humor game:).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 aug 2006
  5. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    weleens saint row gespeeld. belachelijk hoe je daar iemand dood kan trappen, en met een mes kan toetakelen. dat spel is echt hard. dead rising niet, dead rising is ook geen game wat in het echt kan uitgevoerd worden, dus niet miepen:9
     
  6. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen zijn mening...
     
  7. basovich

    basovich Guest

    hoezo wat niet echt kan uitgevoerd worden?? gister in eindhoven was ik nog lekker door de heuvelgalerie over zombies aan het grasmaaien hoor :+
     
  8. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    In het echt worden mensen wel afgemaakt, maar in een game zou het niet mogen? En dat het op zo'n bloederige wijze gebeurt wordt wel gecompenseerd door het feit dat het zombies zijn. >_>
     
  9. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de ene kant kan ik wel begrijpen wat appie 21 bedoelt. Maar het zijn zombies. Je moet ze niet zien als mensen. Je moet ze doden anders doden ze jou. En Saint's Row is wat dat betreft veel groffer. Mensen vermoorden om je reputatie op te krikken is te gek voor woorden. Maar het zijn en blijven spellen. Beter spelen dan in het echte leven.

    Iedereen zijn mening.
     
  10. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja zo kan je over alles wel beginnen, pgr 3 moet verboden worden omdat die mensen die online beuken dat over een paar jaar ook irl gaan doen, zo kan je bij alles wel wat verzinnen.
     
  11. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn pixels. :emo:
     
  12. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft microsoft veel ergere spellen naar de xbox (360)gebracht zoals GTA. En wact dacht je van Ghost recon daar dood je zelfs levende mensen (in plaats van half levende mensen)Oke GTA heeft minder bloed maar het zijn gewone mensen. Dead rising heeft zombies. En daarbij bestaan er al sinds er games zijn zombie spellen. En dan ga jij nu er opeens over klagen?
    Beetje gek hoor maarja iedereen zijn eigen mening.
     
  13. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    appie lacht nu in zijn vuistje (mag ik hopen)
     
  14. basovich

    basovich Guest

    damn dat we hierover gaan discusieren zeg|:- ...
    het is gewoon een game, gewoon vermaak..kijk jij dan nooit horrorfilms zoals: hostel, house of wax of dawn of the dead...
     
  15. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die films moeten verboden worden!!! :+

    Grapje ;)
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik lach totaal niet eigenlijk! geef je eens een teharde mening wordt je gelijk voor gek uit gemaakt (sommige reacties!

    Iedereen weet toch dat moorden niet normaal is, dat ga je toch niet na spelen, dat wil je toch niet eens spelen!

    Bij mij op school zat ook zo,n jongen die geweldadige games speelde en heeft jaja houd je vast tijdens het koken echt gepresteerd om een kokende koekepan bij iemand anders op het hoofd weten te plaatsen! met alle gevolgen van dien..

    Ik blijgf het gewoon te erg vinden.


    en wat anders

    zou je eigenlijk deze game zelf nog spelen als je zelf ook zo verminkt er bij loopt (ik denk dan aan jongens die toen het slacht offer waren bij de brand in volendam enz.. waarom vind je het in een game dan wel leuk en in het echte leven niet?

    en ja ik heb de streef fighter demo gedonload maar heb de full game niet (ik wilde gewoon even wat old school memorys ophalen!)
     
  17. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, waarom niet, het is maar een spelletje, gamen en het sociale leven zit bij mij een heel stuk tussen, ik haal ze niet echt door elkaar.
    Als ik mij kan vermaken met een spel maakt het mij niet uit wat het is of wat het doet, het is gewoon om je te vermaken, niet om daarna in het echt uit te voeren.
     
  18. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar je kunt je ook aanstellen.
     
  19. basovich

    basovich Guest

    hmm nja vind het een beetje overdreven mrja...
    ik weet niet waar jij op school zit maar die gast is dan ook niet echt 100% lijkt mij, mrja het spel is gewoon een beetje om je agressie op af te reageren, er zit ook niet voor niets een leeftijdrating op.

    dusja, als ze het niet van een game halen, halen ze het wel (als bijv. games niet bestonden en consoles enzo) uit boeken of van tv.
    er is gewoon altijd wel iets waar je gewelddadige dingen van kunt overnemen.
     
  20. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand dingen uit een game in het echt gaat doen ligt dat aan die persoon en niet aan de game zelf. Een normaal mens weet het verschil tussen een game en het echte leven en zal deze nooit door elkaar halen.
    Als je met een hete pan op iemand hoofd gaat slaan kun je wat mij betreft meteen naar een TBS kliniek.

    Trouwens dan zouden alle geweldadige films en series ook van de TV gevaarlijk zijn. Er was ook eens een jongen die ging dingen nadoen uit Tom en Jerry, moet je dat ook gaan verbieden dan? Kom op zeg.

    Zelfs op het NOS journaal zie ik veel ergere dingen langskomen die ik in een spel zoals dead rising nooit zal zien. En zo kunnen we nog wel door gaan met boeken, strips enz.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina