1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 19 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    lijkt mij ook dot wordt volgens mij gewoon een toffe game :D
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Van gameplay beelden kan je anders een goede impressie krijgen...
    En dan kan er nog wel een leuk verhaal aan zitten, maar dat wil niet zeggen dat de game me kan blijven boeien tot het einde.
    Maarja, afwachten maar. :)
     
  3. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las ergens dat het echt een Hack 'n Slash game word dus er zal heus wel een verhaal in zitten maar de gameplay is gewoon zoveel mogelijk zombies in stukken hakken denk......
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja het concept is wel leuk maar ik ben net als anderen hier bang dat het gewoon saai wordt na een tijdje. Non stop zombies doden blijft even leuk door de verschillende manieren maar je wordt het wel zat na een poosje.
     
  5. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Als het verhaal erbij wel leuk en niet alelen nonstop bashe... zolang er maar afwisseling is kan het wel lang leuk blijven..denk ik dan..
     
  6. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat er wel afwisseling is hoor, ik bedoel een game als hoe noemtet... Dynasty Warriors blijft toch ook leuk?
    en daar zijn nog minder manieren om een zombie te doden. Daarnaast lijkt het me dat de variatie vooral in de levels zit, dus in het ene stukje zit je in een donkere garage dat weer een ander sfeertje neerzet dan een vrolijke speelgoed winkel waar je met speelgoed op zombies inhakt
     
  7. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    zo nog ff en dan is deze game eindelijk in de winkels heerlijk hak en slachtwerk _O_
     
  8. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    In deze game heb ik ook al echt zin ja. Gewoon heel erg heel doelloos zombies op de domste manieren afslachten in grote getallen! 8)
     
  9. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net een stukje gelezen over het spel,lijkt me echt leuk om die zombies af te slachten op alle mogelijk manieren.....zelfs een MELOEN heeft effect haha:D
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt dit spel ook met een Xbox Live functies?

    Want dit spel lijkt me echt mega cool :D
     
  11. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Scoreboards;). Ik denk dat ik deze game wel ga halen. Naast morrowind en oblivion staat deze game op mijn verlanglijstje. Gewoon dat dawn of the dead idde, ecth vet. Maar ik denk (ook al is er niets over bekend) dat dit echt zo'n game word die je in een dag uitspeelt.
     
  12. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    deze game MOET ik hebben, ik vind dawn of the dead gewoon al een te coole film
     
  13. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij wordt het ook zo'n game die leuk blijft om te spelen! Gewoon puur om de lol met alles stuk te rammen/schieten enzo 100en zombies lache man:)
     
  14. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, dat je na een maand niet gespeeld te hebben het spel toch weer gaat doen. Dan ga je even naar een leuk level en weer heerlijk zombies de kop in rammen :9
     
  15. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Word leuk met die xbox live achievements. 1000 zombies doodgemaakt met een staafmixer is gelijk aan 100 gamerscore ofzo. Kan niet wachten.
    Wat was nou de precieze release date want op xbw staat ie niet.
     
  16. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is de exacte datum nog niet bekend, ik weet wel dat ik deze game helemaal geweldig ga vinden, ik vind de film al helemaal geweldig:p
     
  17. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik vond de dawn of the dead films ook heel goed. Beiden al vond ik de oude wat vetter. En het lijkt erop dat deze game die film toch wel zeer goed gaat naspelen;)
     
  18. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    en daarom wordt die game zo vet, lekker vluchten in het winkelcentrum af en toe een zombie ze kop in slaan, ahh geweldig:D
     
  19. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe bedoel je vluchten?? Ik pak de eerst beste meloen en begin dat stuk zombie te hakken._O_ ;)
     
  20. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina