1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 19 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien interessant voor het volk hier:
    lees meer op Eurogamer.net
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    En dat die hier niet op de europa xbox valt te spelen
     
  3. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, maar 't ging om 't punt dat we hier gewoon keihard genaaid worden als het om de prijs gaat... Scheelt gewoon 20 euro... (als je hem in de winkel koopt dan).
     
  4. shonosuke

    shonosuke Guest

    Amerika moet veel meer ziektekosten betalen en de belastingen en huis prijsen zijn daar veel hoger
    Als je daar geen baan hebt dan sta je zo op straat
    Hier hebben we de bijstands wet |:-
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind het vreemd aangezien er veel van dit soort games in Japan zijn die niet gecensureerd zijn.
     
  6. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm inderdaad, de meest smerige games komen uit Japan...
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat ik pas naai vind is dat we hem een maand later krijgen. Nu weet ik niet zeker of ik hem ga halen. enk dat ik naast saint's row niet veel tijd meer over heb.
     
  8. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Capcom already releasing FREE Dead Rising content.
    bron: Joystiq
     
  9. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    vinden jullie dit echt een vet spel? Het lijkt zo veel op State of Emergency, gwoon door een winkelcentrum lopen en slaan, slaan, slaan, met af en toe een spuit van een waterpistool erbij... het is zo snel vervelend vinden jullie niet?
     
  10. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik niet. ik post hier enkel interessante dingen voor diegene die het wel graag spelen. ik vind maar niets aan die zombies en horrorspellen. veel te eng voor me. geef mij maar een gewoon hack&slash gelijk N³
     
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel tof dat ze dat al vrij snel doen. Als ze zo door blijven gaan kan de game nieuw aan blijven voelen. Nu is het alleen nog kleding, maar straks misschien wapens? Of nog een stukje Mall? Wie weet... Te vet :D Nog een paar weekjes!!!
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb de Demo gespeeld en vond hem eigenlijk een beetje tegenvallen. Je kan maar op een paar manieren aanvallen, het richten in First-Person gaat veel te traag en het slaat nergens op dat de Zombies je alleen vast kunnen pakken. Ook is het stom dat je Demo kan uitspelen op 10 seconden door ergens snel heel te rennen. :)

    Wat ik wel vet vond is dat het hele centrum vol staat met zombies en het gewoon heerlijk is om er rot door te rennen en met je Shotgun alles overhoop te knallen! :cool:
     
  13. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Vond hem eerst ook wel tegenvallen , maar moet zeggen dat ik de game na een paar keer spelen steeds leuker begin te vinden. Je ontdekt toch wel steeds nieuwe dingetjes. Maar ja zelfde had ik met N3. Vond hem eerst echt boring, maar na een aantal keren proberen twijfel ik toch. Misschien koop ik N3. Dead Rising ga ik sowieso halen.
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    Inderdaad State of Emergency was het spel even kwijt ik ga deze echt niet kopen, na 1 avond wordt het saai denk ik
     
  15. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    het word een dure tijd misschien ga ik hem halen maar ik heb ook al N3 gepreorderd en een paar weken later komt Enchanted Arms
     
  16. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het tofste wapen uit de demo waar je lekker mee tekeer kunt gaan en waar kun je het vinden? Ik heb er namelijk nog niet zoveel gevonden...
     
  17. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    de hete pan is heel leuk gevonden :)
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    hete pan is koel en dan een foto maken :D


    @LaZZ tofste wapen is de katana, op de luifel als je boven in het restaurant staat, golfstick en bowlingbal zijn ook koel :D
     
  20. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    zal is kijken (dat met die pan) lijk me vet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina