1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 19 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    SR is een sandbox-game. DR is een hack 'n slash. Dat is schroeven met duiven vergelijken.

    Eentonig? Daar zorg je zelf voor. Er is genoeg te vinden om je tijden te vermaken.

    Laadtijden wordt je gestoord van? Tuurlijk... Hij moet vaak laden, ok.

    Maar een laadtijd van ca. 5 seconden is voor jou blijkbaar iets om gek van te worden.... Right!!!

    En nee, SR kent geen laadtijden, waar dacht je dat al die framedrops en wegvallende textures door komen? Streaming/ on the fly laden. Doe mij dan maar laadtijden voor SR, dan kunnen die framedrops de kast in.

    Je argumenten zijn verwerpelijk in mij opinie. Maar ik snap je wel. :)
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  2. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel lezen wat er staat.
    Het is mijn persoonlijke mening en als jij het wat anders vindt prima moet jij weten dat is dan weer jou mening.
    Een laadtijd van 5 sec die om de haverklap voor je kiezen komt .... right!!!!
    Framedrops heb ik nog nooit gehad in sr maar wel tearing misschien heb jij een andere versie van sr.
    En wat is er nog meer te vinden in dr dan zombies hakken, met een lego als een debiel rondlopen.
    Wat is er meer te vinden dan gewoon hakken, nou ben ik wel heel erg benieuwd wat jij gevonden hebt.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De versie zal hetzelfde zijn, de Xbox360 en de televisie hebben er denk ik meer mee te maken.



    DR is een geheel andere game (schroeven met duiven? Mooi gevonden Robhimself, nooit eerder van gehoord) maar we hadden over grafische verschillen. Maar het gaat idd niet over SR hier dus dat is helemaal waar.

    DR is een topgame, weer eens iets heel anders. Ik ben er erg tevreden mee maar grafisch is het niet top of the pop. Maakt niet uit, doet niet (weinig) af aan de speelervaring in het geheel wanneer je van dit soort games houdt.
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    aha en hoe werkt dat, opnieuw beginnen. Want neem aan dat je gewoon je save game laad als je af bent? Hoe beging je dan een nieuwe game?
     
  5. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb gelezen wat er stond en hierop gereageerd. Dat je het niet leuk vind dat ik het niet met je eens ben, is jouw probleem. Blijf dan uit de fora.

    SR heeft framedrops, iedereen heeft daar last van. Roze bril afzetten aub. SR loopt bij niemand op een stabiele framerate. Ik let er wel meer op dan anderen, daar ben ik recensist voor.

    Je begon over laadtijden, niet over hoe vaak hij moet laden, blijf bij je standpunt als je er in gelooft.

    "Gewoon" hakken? Ik heb in de 30 minuten dat ik gespeeld heb, zombies met een roodgloeinde pan in het gezicht gedrukt, ze met een grasmaaier overreden, met servies bekogeld, een emmer op hun hoofd geduwd, met knuffels gegooid, met een skateboard door de massa heen gereden mensen in veiligheid gebracht enz.

    Je hebt je niet verdiept in het spel, das duidelijk. Of baseer je je bevindingen op de demo?
     
  6. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow, veel mensen die de game al hebben... Iemand toevallig een winkeltje in Haarlem gespot waar hij te koop ligt? Morgen na school even snel langs dan :)
     
  7. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    haha hijs binnen via de post van GCshop :):):) vanavond gamen!!!! :p

    was nog wel even zweten ( ik tegen mevrouwtje op msn )

    Priscilla zegt:
    daar was de postbode
    Priscilla zegt:
    met een dikke envelop
    // SHiZNiT ™// PHP en LINUX experts gezocht zegt:
    :eek:
    // SHiZNiT ™// PHP en LINUX experts gezocht zegt:
    echt!!!
    // SHiZNiT ™// PHP en LINUX experts gezocht zegt:
    zo dat het paketje zijn
    Priscilla zegt:
    er zit need voor speed 2 in
    // SHiZNiT ™// PHP en LINUX experts gezocht zegt:
    :confused:
    // SHiZNiT ™// PHP en LINUX experts gezocht zegt:
    wtf
    Priscilla zegt:
    grapje :p


    pfffff vrouwen :D
     
  9. Mcp

    Mcp Metastasizing

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die zeggen dat je in SR net iets meer kan dan GTA:confused:A hebben blijkbaar nog nooit GTA:confused:A gespeeld want de mogelijkheden zijn wel degelijk tien keer zo veel als bij SA alleen kun je daar meer verbouwen aan je auto en het ziet er beter uit. (no shit tis een next-gen game) en ze hebben iets langer de tijd gehad om het te maken. Er zitten niet eens helicopters, vliegtuigen of fietsen in dus je kunt het niet met GTA vergelijken gewoon dikke rip-off.

    Maar over Dead Rising. Ik kan geen reet lezen van die gesprekken die je ingame kan voeren met die mensen omdat die letters zo klein zijn. Ik weet het HD tv aanschaffen. Hebbe we ook hier thuis alleen kan er neit ALTIJD op. Als iemand mij hier mee kan helpen. Graag!!!.
    Stuur anders een PM want kom niet vaak op de forum's
     
  10. x-box man

    x-box man see you on 360 live!

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb gewoon een 100hrz tv maar die teksten zijn heel goed te lezen hoor, heb er geen problemen mee.
     
  11. alpha-sphere

    alpha-sphere Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben net langs de gameshop, 2x free record shop, intertoys en de mediamarkt geweest en niemand had 'm nog :'-(
    Moet ik toch maar gaan wachten tot morgen :'-(
     
  12. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu de game ongeveer een uurtje of 10 gespeeld en ik vind hem echt enorm tegenvallen. De AI van de mensen die je moet redden is absurd laag en de "eindbazen" zijn simpelweg niet leuk om te spelen.
    Ook vind ik het nogal jammer dat de zombies terugspammen in plaats van dat ze netjes blijven. Ik zal maar niet beginnen over het mislukte save-systeem.
    Gelukkig maakt het zombies hakken zelf alles goed. :thumbs:

    Bij mij zijn de letters jammergenoeg vrijwel onleesbaar op mijn 60hz tv (70cm). Misschien dat de letters op een kleine tv scherper zijn en daardoor beter leesbaar.
     
  13. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    OMG wat een ku save systeem... waar is de dichtsbijzijnde save point?? ik ben nu al voor de 3e keer overnieuw begonnen.
     
  14. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet op de map kijken waar een S staat, daar kun je saven. (5 plekken volgens mij)
     
  15. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    aiightt , ik heb um!! zo maar ff tjekkuh ;D, wtf is er trouwens aan de hand met de prijzen van de 360games in den haag , saints row 70 euro in veel zaken .
    Dead rising voor 67euro gekocht bij de MM :confused:
     
  16. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een schijtsysteem met saven zeg... Jezus!!

    Kut zooi
     
  17. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt kut, ik wil deze game ook. Kan hem allleen nog niet betalen. M'n geld word rond de 15e overgemaakt, is dus nog ff een weekje wachten voor mij.
     
  18. x-box man

    x-box man see you on 360 live!

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo overdrijven is toch makkelijk tedoen zo :):
     
  19. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Saven is idd erg klote gedaan, als je dood gaat moet je weer load game doen en begin je weer een heel stuk terug! >_<
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wacht nog op deze game ikga er vanuit dat ik hem morghe heb maar ik vroeg me nu af hoe ik weet zoude de zombie`s veel agressiever etc zijn als ut nacht is , is dit duidelijk te merke of eigenlijk helemaal niet.

    Ook vroeg ik me af dat er nu nog wat wordt gedaan aan die saves want het lijkt me best wel fucked up want als het je niet lukt moet je weer helemaal overnieuw beginnen met die ene save en als die net ff fucked up is overnieuw -.-''. Dit dede ze toch om ervoor te zorgen dat de replay waarde groter wordt maar het is gewoon best wel fucked up ik maak altijd ff bij bv, oblivion een kleine ''back-up'' van een goeie save om stel je voor ut gaat mis om die te loaden.

    Ook doet GCshop er best wel lang over om hem te verzenden ik heb hem gisteravond via CC betaald en is nu volgens mij nog steeds niet verzonden =/ valt me ff zwaar tegen misschien heb ik hem morghe ook wel maar lijkt er niet op.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina