1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 19 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik baal echt zo erg dat ik geen geld heb :'-( Ik wil dit spel zo graag!
     
  2. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Lening bij je ouders, en niet meer hier rondhangen zodat je gek gemaakt wordt.
     
  3. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    het lukt me maar niet die mensen te redden, telkens als ik iemand vind en als hij dan meewilt dan gaat ie weer dood. overigens weet ik ook niet meer hoe ik bij die security room kom. ik kom telkens uit bij die dichtgelaste deur
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Zeg hoe groot is het probleem als je de game op een gewone tv speelt ? Er schijnt dat er aardig wat mensen zijn die met problemen kampen....
     
  5. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0

    Je kunt ze bewapenen: zorg ervoor dat je een stuk of wat SMG's bijhebt en deel die uit, aan je "volgelingen" ze schieten redelijk nauwkeurig, en sneller dan dat ik het zelf kan.(leuk verzonnen dat frustrerende richtsysteem|:- )
    Als je ze hebt waar je wilt zijn, geef je ze een ander voorwerp, ze laten dan de smg vallen en die kun je gewoon weer oppakken en aan de volgende stumperd geven. (zonder munitie te verliezen*) )
     
  6. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dus als ik nu nieuw game doe, ben ik mijn oude game kwijt, want je hebt maar 1 savegame toch...en dan ben ik nog steeds level3...dan dood ik een boel zombies, zorg dat ik level 50 hoog ben, waardoor ik een grotere levensbalk heb, en dan makkelijker de verhaallijn kan spelen omdat ik dan sneller en sterker ben met meer moves...dan vraag ik me alleen af of je wel gewoon de game kan starten en dan gewoon alleen zombies slachten zonder de verhaal lijn te volgen, want ik mislukte een case en toen was het toch echt game over, moest ik weer een oude savegame laden omdat die brad doodging door carlito...
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    ja kan gewoon rondspelen zonder de cases te doen je hebt 6 endings ofzow :)

    ik ga nu ook gewoon wat achivements halen en me op werken tot level 50 en dan ga ik die cases wel doen, maakt het makkelijker.
     
  8. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom nu niet zo makkelijk verder, want ik moet een medicijn halen en dan kom ik in een supermarkt en ga ik vrij snel dood omdat ik pas level 3 ben...als ik nu gewoon een nieuwe game begin, hou ik dan het aantal zombie kills ook??of weet je dat niet? want hij saved dan natuurlijk over deze save heen, omdat je er maar 1 kan hebben?
     
  9. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe geef je een wapen aan zo'n pannekoek. ik had overigens een zwaardenwapen winkel gevonden... zo ik liep daar flink te hakken met een paar katana's en zwaarden, en toen kwam ik bij die machete guy die mij helaas weer zo nodig moest neerhakken

    oh ik heb ook een normale tv, letters zijn wel klein maar kan het wel lezen
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    zombie kills is helaas weg alleen je level gaat mee :)
     
  11. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het spel nu ook eindelijk had hem besteld bij gcshop dus het duurde wat langer maar wat een tof spel zeg maar je gaat wel snel dood
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Wooot
    Het is gelukt
    IK ga hem nu spele :cool:
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Waar kan je save??

    Ik kan nergens een plek vinden

    Edit: oh shit dubble post sry
     
  14. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Op de bank van de security room of in de wc's verspreid over het winkelcentrum. Ze staan op de kaart aangegeven met een S-icoontje.

    Dan moet je weer via de ventilarieschacht op het dak.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2006
  15. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gevonden;) wat is overigens the schoop ofzo missie. ik had een vlieg gevangen en toen stond erin ineens bij al me missies vanished
     
  16. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    De achievement dat je drie dagen moet volhouden ( blijven leven ) hoe zit dat precies?

    Als ik dood gaat.. load ik mijn savegame.. en dan kan je tog weer door ( of kan je die achievement niet meer halen en mag je egt niet dood gaan, ook al load je je laatste game?
     
  17. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor zover ik weet houdt een scoop missie in dat je eerder op een bepaalde plaats moet zijn dan de andere journalist (die ook in de mall rondloopt), en mensen moet bevrijden daar ofzo. Als je er niet bent voor het balkje leeg is gelopen is het mislukt, maar dat maakt verder niet uit voor de main quest.
     
  18. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zonet al die groene zombies (psychopaths) vermoort. Maar ze blijven in de mall lopen (is erg cool)

    Zit nu in Case 4 en moet nu de chick (Isabelle) van d'r motor afslaan. Is best pittig.

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Even voor de mensen die hem helemaal niks aan vinden en het save geval maar kut vind:
    Ik zelf vind het saven best cool gedaan hoor. Tja je moet even wennen en niet vaak dood gaan maar als je verder bent en een hoger level bent (ik ben lv. 15) dan wordt het echt wel leuk. Je hebt meer levens blokjes en je kunt meer dingen tegelijk dragen.

    Het is gewoon ene erg cool systeem.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2006
  19. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ok maar toen ik dus terug kwam in de safety room, en die laatste missie van ik dacht case 1 had uitgespeeld. stond er bij de rest vanished, en toen stond er ''load game'' of return game
     
  20. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik ook!!

    Ik heb ook net die gastjes afgemaakt!!

    Alleen als je dan naar die gast gaat van de wapenhandelaar, staan buiten al die poppetjes.. Is erg verveldn want ze zijn aardig taai
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina