1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 19 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralf VanDamage3

    Ralf VanDamage3 Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    1. De bowlingbal vindt je in paradise plaza op de 2de verdieping tegenover de supermartkt! (in een sportwinkel) aan de linkerkant als je binnen komt!
     
  2. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    ey hoe kan ik het best die maffe clown verslaan??
     
  3. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Blijven die gasten in die leger auto nu altijd op dat binnenplein ? echt irritant..
    ik heb ze al een keer vermoord... maar ze zijn er nog steeds nu ik naar buiten ga..
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    wtf man heb ik die gastjes met die gele jasjes gekilled chick mee terug genomen, maar nu zie ik overal die mannetjes :confused: gaan die nog ooit eens weg?:p zou fokking fijn zijn :p
     
  5. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand deze vraag beandwoorde want ik wil graag verder :)
     
  6. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    simpel. pak een pistool en een mes. zodra hij zo'n ballon met gas opblaast schiet die ballon kapot zodat hij gaat hoesten, hak dan met hem in met dat mes en zie hem dood gaan;)
     
  7. IanDS

    IanDS Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je opnieuw begint, neem je al je opgedane ervaring mee, maar neem je ook items terug mee? Ik denk dan vooral aan die maitenance key, zou leuk zijn als je die tijdens een tweede speelbeurt direct weer terug hebt.
     
  8. Ralf VanDamage3

    Ralf VanDamage3 Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet waar ik veel Queens kan vinden? (van die kleine potjes die je op de grond kapot kan gooien)
     
  9. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    spel loopt echt om de haverklap vast pfff , zijn hier meer mensen die er last van hebben? ik heb um al 1x omgeruild.
    Met andere spellen (saints row o.a.) heb ik geen problemen.
     
  10. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had er 1 gevonden toen ik naar de safety room ging zo'n queen

    overigens istie bij mij nog geen 1 keer vastgelopen
     
  11. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Die queens vind je volgens mij alleen als je bepaalde zombies sloopt....
    ik zie ze altijd opeens vliegen dus heb geen id bij welke zombie precies

    mijn versie is ook nog helemaal niet vastgelopen, zit niet je hele cd onder de krassen?
     
  12. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar de bioscoop en versla hun leider, dan zijn ze allemaal weg.. Heb het net ook gedaan en gelijk 5 gasten tegelijk bevrijd _O_
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    hmz nog heftige wapens nodig? anders moet ik eerst effe langs de gun shop :p
     
  14. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ff wat research gedaan op wat forums over de vele gamefreezes die ik heb

    Zie dit bericht van iemand van het xbox.com forum.

    "Today I called Capcom(long distance) about the freezes and they were at least nice enough to ackowledge the problem unlike 1-800-4MY-XBOX which told me "its 3rd party so its out of our hands." The guy on the phone said that there was a problem with the way the game communicates to the Xbox/HD and it is not software related. They are working together with Microsoft to find the bug, and so far it seems earlier or launch 360's are more prone."

    komt er dus op neer dat de freezes ontstaan door een probleem met het communiceren tussen Harddisk en xbox en dat vooral de 1e lading 360's er last van hebben.
    Het is dus een hardware probleem en MS + capcom zoeken hard naar een oplossing.
    Nou lekker dan ik heb dus een launch xbox! :mad:
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    dude welke wapens had je bij ? man man ik heb eerst al die gasten daar binnen omgelegd en dan heb ik weinig shit over om die gast af te maken, met welk wapen had je hem gekilled?
     
  16. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0


    Ik heb een xbox van drie weken na de lauch en ik heb nergens last van ( tenminste.. nog niet )
     
  17. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    shit ik begrijp geen zak van deze game..opeens staat dat alle case mislukt zijn...
    Nu moet ik de game weer overnieuwe beginne omdat ik onmogelijke korte tijd heb
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2006
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    nog een keer proberen :) 2 snipers, 3 schotguns , 1 pistol en een katana :) kijken hoever we komen :p
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    hmz had ik die priester met nog health over, denk jes gehaald wat denk je, meer gele mannetjes, :mad: dood kan ik het weer gaan proberen. kolere man
     
  20. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    waar zit die vent dan. ik maaide met mijn uzi iedereen neer in elke zaal en toen hakte ik nog iedereen dood met mijn katana, hop knuppelde nog zo'n gast op zijn achterhoofd maar in geen enkele zaal zag ik een priester
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina