Daarstraks was ik dus aan het spelen. En op een gegeven moment had ik alle cases uitgespeeld. Toen stond er cases closed, but... Dus toen kwamen de swatmannen binnengevallen. Uiteindelijk na lang vechten, hebben de swatmannen mij gevangen genomen. Toen ben ik kunnen ontsnappen. Had niets kleren meer, en zeker geen wapens natuurlijk. Toch een auto weten te bemachtigen, en toen zaten ze met een helikopter achter me aan. Uiteindelijk ben ik toch nog in de securitykamer geraakt*) . Maar ik moest nog een paar uurtjes wachten. Dus ik zette mij gereed op het dak(wachten op de heli). Toen was ik een tijdje weg gegaan uit mijn kamer(eten, pauze,...) en toen ik terug kwam stond het eindscherm al. Maar ik geen andere mode unlocked
. Ik heb alles cases gedaan, of heb ik op het allerlaatste iets gemist toen ik weg was, moest ik nog iets speciaals doen ofzo,...? Ik vind het echt raar! Ik wil graag overtime mode hebben en zeker infinity mode, maar heb het niet snif...Kan wel zeggen dat het supercool was