Demo gespeeld ben aardig positief. Nieuwe harpoen wapen is fantastisch, lekker necromorphs tegen het plafond plakken. Nieuwe zero-gravity mode is ook erg cool. Het enige waar ik mn twijfels bij heb zijn de omgevingen. Deel 1 was mede zo cool omdat dat schip als 1 grote aaneengesloten omgeving voelde waar je echt in vast zat. In de demo zie je al wat verschillende gevarieerde stijlen wat me een beetje de indruk geeft dat ze een soort stad in de ruimte hebben gemaakt en dat kan best heel cool zijn maar ik weet niet of het zo'n leuke lokatie word als de Ishimura. Maar voor de rest ziet het er weer erg goed uit (en klinkt ook weer erg goed) edit:// halverwege de demo zit trouwens een store, daar kun je de 'advanced suit' even uitproberen
Kopen! Kopen! Kopen! Ik heb de demo gedownload en mijn kamer Dead Space waardig gemaakt (lees donker). Een aantal schrik momenten gehad, wordt echt vet dit spel ! Aan het begin van de demo dacht ik eventjes waar al die monsters nou bleven, kwamen ze van voren en achteren aan. Amputatie party!
Maar hadden jullie geen last van happerend geluid soms? Ik merkte het vooral bij sommige keren dat ik aan het schieten was op die Necromorphs.
Was wel een toffe demo. Niet echt geschrokken tho. Maarja dat komt omdat ik het verwachte door BigKabuto's post
Ik heb de demo niet uitgespeeld dus een eerlijk oordeel is het niet, maar lag het aan mij of voelde Isaac een stuk minder zwaar aan? En dat bedoel ik niet als positief punt. Het mikken ed. ging wel érg snappy. Leuk voor een game als CoD, maar ik vind het hier maar niks.
Hmmz, ik voelde eerlijk gezegd niet veel verschil. Niet zo dat het me opviel. Het aimen en bewegen voelde voor mijn gevoel net zo aan als in deel 1. Maar t zou best kunnen dat ze met de MP in het achterhoofd het allemaal ietsje vlotter en strakker hebben willen maken
Brr lijkt me maar een eng spel ( ik kan niet zo goed tegen dat soort spellen netzo als dat ik niet tegen fallout kan geen idee waarom)
Zou kunnen dat het aan mij ligt natuurlijk. Dead Space 1 is alweer een tijdje terug. En als ik niet hallucineer heb ik dus al het eerste ding gevonden wat de MP voor de SP heeft verpest.
Demo uitgespeeld en ben er positief over. Mikken is inderdaad wat meer responsive en Isaac voelt ook lichter aan zoals Dulle zei, jij bent dus niet de enige. Ook bij het gebruiken van de plasma cutter viel het me op dat de 3 stippen dichter bij elkaar zitter, oftewel iets moeilijker? Ik had trouwens verwacht dat Isaac een wat zwaardere stem had. Puzzel was trouwens erg leuk gedaan. Bij het eerste schrikmoment schrok ik echt, had dat echt niet verwacht. Als ik ammo, of credits wil moet ik vaak nog die necromorphs na slaan/stompen terwijl ze al dood zijn, behoorlijk irritant in de hitte van de gevechten. Ik weet trouwens niet of het aan mij lag maar ik vond de graphics er wel slechter uitzien dan DS1, misschien deel 1 even herspelen om zeker te zijn.
Vond het wel lekker responsive aanvoelen. Maar ik zat al vrij snel vast. wat moet je nou eigenlijk doen in die open ruimte met dat liftje naar beneden?
je moet eerst die console benden 'hacken' en dan vervolgens komen er 6 armen uit het plafond die je met je telekinese naar beneden kunt trekken zodat de gravity uitvalt. vervolgens kun je door een luik in het plafond naar de volgende ruimte (wel snel door dat luik gaan anders gaan je beentjes eraf )
Is dit spel / demo enger dan Dead space 1? Ik heb Dead Space 1 eens proberen te spelen maar ik ben er maar mee uitgescheden want ik vond het te eng.
Wat een afgrijselijk, scary kut spel is dit toch. En kut, in zeer positieve vorm. Ik heb het normaal nooit op deze type games maar moest hem gewoon proberen na de lovende kritiek die jullie gaven. Met het geluid uit is het trouwens aardig te doen
Ben echt jaloers dat jullie nog zo in die game zitten dat je er ook meteen van kan schrikken , ik ben volgens mij te afgestompt daarvoor... teveel gegamed o.i.d Alleen als ik echt een hele avond in het donker ga zitten gamen kan ik me nog zo inleven dat het ook spannend word
Demo van Dead Space 2 is beter dan z'n voorgang. Meer vijanden en wapen om te testen. Nieuwe harnas ziet er stoer uit Deel 1 vond ik erg tof, en hoop op deel 2. Na deze demo wil ik nog steeds DS2 hebben Vliegen is ook leuk gedaan.