kan bevestigen van niet.. heb een tweet gestuurd naar deadspace twitter.. Q: @deadspace will the EU version of the dead space 2 collectors edition have the plasma cutter replica? A: @**** It doesn't. You can see the full package right here. Scroll to the last image: http://on.fb.me/9xPV3h
Ja maar die Facebookplaatjes hebben het over de PS3-versie, daar was het ook al bijna over zeker dat de gun er niet bij zou zitten. Over de Xbox 360-versie heb ik nog niks concreets gehoord...
nou de officiele deadspace twitter zegt toch dat de EU versie het laatste plaatje is.. de LE is met extraction en ps3 excl.. de CE is dat laatste plaatje
Daarnaast is EA verliefd op Sony, dus de kans is klein dat de 360 versie wel zo'n ding zou bevatten en de PS3 versie niet
Goed nieeuws Ik wil 'm graag bij de FRS pre-orderen (heb nog wat kortingsbonnen liggen daarvoor), maar dan moeten ze wel de CE binnenkrijgen...
En ik las laatst ook iets over als je een oude DS savegame had, je je plasma cutter uit DS kon gebruiken? Kortom....de hele ge-upgrade versie? Zo ja..dan doe ik dat niet.
Koop de normale versie wel, replica, hoewel leuk bedacht heb ik uiteindelijk niets aan. De soundtrack kan ik wel online luisteren, die lithograph is lelijk en het enige wat ik interessant vind is die unitology suit. Om €25+ voor een digitaal pakje te besteden, nee dank je. Koop DS2 wel goedkoop van gamehubs.
Trailer al gepost? http://kotaku.com/5731878/your-exclusive-look-at-an-intense-dead-space-2-trailer lijkt nu nog meer actiegame dan horrorgame maar heb er wel zin in
denk dat het wel mee valt, maar dat ze de trailer zo hebben gemaakt een grotere doelgroep aan te spreken omdat deel 1 best unsold game award ofzo had gekregen?
Is dat zo? Dacht dat die nog wel redelijk verkocht had vergeleken met andere nieuwe IP's zoals Mirror's Edge en Enslaved
Inderdaad iedere horror-game-fan kocht Dead Space, zo'n 2 jaar geleden (er was toen ook veel aandacht voor, met blu-ray die toen ook gereleased werd enzo), en was gewoon hele vette game ..blijkt ook wel, want volgens VGChartz heeft Dead Space 1,14 miljoen keer verkocht voor xbox360 en 1,36 miljoen keer voor ps3. Ter vergelijking: Mirror's Edge 0,96 miljoen voor xbox360 en 1,09 miljoen voor ps3. Ik denk dat je voor een best unsold-award moet gaan voor een game als Vanquish....0,18 milj. Xbox360 en 0,24 milj. ps3. damn
Had Vanquish maar een betere game moeten zijn. Op een hoop sites zie je nu een bericht dat er een DS3 teaser zou zijn aan het eind van DS2. Gebaseerd op deze quote van GI: Ben ik dan de enige die dan niet gelijk denkt aan een trailer/teaser, maar aan een open einde wat ruimte laat voor een volgend deel? Iedereen roept maar gelijk 'omg teaser!'