Deed er ongeveer 13 uur over gedurende één playthrough (volgens mij begonnen rond 01:00 's nachts - 14:00 's middags waren de eind credits over mijn scherm aan het rollen).
Op normal? 13 uur is nog wel redelijk. Kun je eens kijken of je nu wel een 2e playthough op een hogere difficult kunt starten met behoud van upgrades? Dat kon in deel 1 niet ps. wat game jij op rare tijden
Je kunt een 2de playthrough beginnen met al je upgrades op een hogere moeilijkheidsgraad, Hard-Core en Zealot, de laatste die voorheen werd genoemd met 3 saves enz. kun je niet doen met je upgrades. Wou de game overigens alleen even 'uitproberen' om te kijken of het wat was, voordat ik het door had (afgezien van de opkomende zon dan) was het alweer 's middags.
Weet niet meer wie hier had vermeld dat bol.com had bevestigt dat de plasma cutter bii de CE zit... Ik kan het nergens terug vinden. Volgens mij zit het er niet bij... Nog een weekie
Best zonde man, je had de game gewoon niet moet uitproberen. Nu kijk je denk ik niet echt meer er naar uit om de game te kopen, toch? Misschien ook wel hoor. Maar uit eigen ervaring (PS 1 tijd een beetje) verpest het de hele 'charme' van zo'n game, ik kijk erg uit naar vrijdag want dan kan krijg ik DS2 binnen in mijn brievenbus. Door games op die andere manier te krijgen, het verpest een hoop, al vrij gauw is elke game, maakt niet uit hoe goed is..gewoon weer een andere game, ik wil dat echt koste wat kost vermijden. Verder geen aanval dit verder hoor.
Hij staat al in de pre-order sinds november, zal er toch aan moeten geloven. Overigens blijf ik het dubieus vinden hoe er naar dit soort dingen gekeken worden, hoor niemand mekkeren als iemand in het filmtopic loopt te pronken met een 1080p rip van de nieuwste noem-het-maar-op.
Jup, Bol, had het zelf bevestigd. De xbox 360 versie staat echter niet meer op de site, want die is uitverkocht...
Ik heb verder niet over je geoordeeld, ik ken meerdere mensen die dat doen en daar heb ik geen probleem mee. Ik bedoelde het eigenlijk alleen maar meer dat het zonde voor jezelf is, ik merkte dat de enthausiasme er bij mij wel vanaf ging toen.
Srsly? Dan is het embargo verbroken, dan moet de rest wel volgen Ik zal vanmiddag de Saturn bellen, daar ga ik 'm halen.
Laat het even weten! (ikga vanmiddag ook naar de Saturn) Dead space 2 helemaal niet gevolgd zelfde gedaan met deeltje 1. Nu hij uit is wil ik hem eigenlijk wel halen.
Ligt nog niet bij de Saturn (Zaandam), ik heb gezegd dat 'ie al bij andere winkels lag en hij gaat het controleren. Dus ik ga vanmiddag ff terugbellen, dan weten ze meer
Screw this! Dacht ik test de demo even. Kon me nog vaag herinneren dat ik de demo van deel 1 ook al niks vond. Na een minuut in de deel 2 demo heb ik hem alweer uitgezet. Haat het om gangen te lopen en dat dan beelden opeens veranderen en rare geluiden uit de muur komen... Zal wel een watje zijn.
Verdorie, ik wilde em niet op de release halen, maar begin toch te twijfelen. Demo van deel 1 was niet eens scary. Dat was gewoon lomp schieten. Dus, ja je bent een watje.
Denk het ja. Heb even doorgezet en met die anti zwaartekracht was wel tof gedaan. Toen dook weer zo monsters uit het niks op en toen had ik het gehad.