Ik hoor/lees dat de mp best leuk is. Het is ook weer es wat anders. Ik denk dat ik eer ook wel menig uur aan zal besteden.
Ze zeggen dat de multiplayer tegenvalt, de humans zijn opvallend sterker dan de monsters dus wordt het al snel frustrerend dat je een paar keer moet respawnen om een human te killen, of zoals iemand het zei: Wanneer je monster bent in de multiplayer ben je meer met respawnen bezig dan met andere dingen.
Ok thanks voor de info over de MP. Was de oficiele release nou morgen of vrijdag? Ik heb nog geen mailtje ontvangen van Mediaoffer en heb de game wel op tijd besteld, dus het zal wel morgen worden dat ik een mailtje krijg en dan dus vrijdag in huis heb.
Je moet de mensen ook weerhouden van hun objectives. Het is geen team deathmatch... Heel logisch dus. Je moet wel weten wat de spelregels zijn.
Hoor net van iemand dat ie op survivalist er maar 8 uurtjes over heeft gedaan. Ik ga het zelf sowieso niet overhaasten maar ik hoop dat wel dat de game minstens zo lang als Dead Space is zeg...ik heb daar volgens mij zo'n 10 a 12 uur over gedaan.
Officiele release is morgen voor zover ik weet Verschillende reviews hebben het over 12 uur. 8 uur moet kunnen maar dan ben je gewoon aan het rushen. Overigens, als er één game is die uitnodigt voor meerdere playtroughs is het deze wel
Heh verdomme, dan vind ik het wel vreemd dat ik nog geen email heb ontvangen van Mediaoffer. Normaal zorgen ze ervoor dat je de game op release binnen hebt.
Over Dead Space deed ik voor de eerste keer ook 9 uur. Dacht dat deze langer was @BigKabuto Ik wacht ook nog steeds op de verzending van MediaOffer. We zijn wel net op tijd want nu is ie uitverkocht.
Inderdaad man, maar zal wel goed zitten. Mailtje komt vast morgen binnen....of misschien vinden we de game wel in de brievenbus morgen, dat zou ik ook niet erg vinden.
Ik heb de game vanmiddag bij de Bart Smit gehaald. Daar stond hij gewoon in de schappen. Verder had gen winkel hem nog staan.. Helaas nog niet kunnen spelen, want ben (voorlopig) nog niet thuis...
Daar gaat het niet om, ik weet wat de objectives zijn, ik zeg alleen dat het niet fijn speelt wanneer je veel sneller dood gaat dan de vijand en de halve match bezig bent met respawnen, heel logisch toch?
Ook de Giantbomb video review staat online: http://www.giantbomb.com/dead-space-2/61-25444/reviews/ 5 Out of 5 stars.
Meestal doe ik er wel een aantal uur langer over dan het gemiddelde, ik kijk altijd graag rond, en vaak loont dit ook. Zal nog even een week moeten wachten voordat ik het kan spelen.
Ik heb de game net binnen van Bol. Maar ik zie dat de game uit 2 DVD9 bestaat ? Gelijk maar de 2 discs op de hdd zetten .
Gisteravond de Limited Edition bij de MM Arena opgepikt voor 68 euro In tegenstelling tot de 85 euro die die bij de plaatselijke Saturn kost xD
ik ook... ik schrok van die prijs. arena doet wel vaker gekke dingen. daarom koop ik daar altijd mn games