Hmm oke, die van mij is verzonden op 28 Januari heb nog niks binnen. Kreeg ook pas eergister die tracking update beetje weird...
Vanavond chapter 3,4,5 gespeeld en het word hoe langer hoe vetter. Al heb ik achteraf wel spijt dat ik niet op hard ben begonnen. Met de nieuwe wapens is Isaac echt een mijnenleggende, harpoenschietende, telekinetische, tijdvertragende, gepansterde bad-ass. Op normal zou je verwachten dat die necromorphs spontaan uit de airlock springen als ze je aan horen komen. Van dichtbij sla je ze keihard tot pulp met je melee en op afstand zijn ze helemaal een speelbal van je kinesis/stasis/harpoon gun. Maar snel doorspelen en dan kijken of er op de hoogste moeilijkheidsgraad meer weerstand geboden word
Ik speel nu de multiplayer mode en vraag me iets af. Elke keer wanneer ik als een Necromorph speel, en dan vooral die baby die op gezichten kan jumpen, verlies ik het telkens wanneer er staat dat je op moet drukken de hele tijd. De hele tijd ramt de human mijn kop eraf en niet andersom...hoe wil je dit ooit winnen? Hopen dat de andere speler vergeet de hele tijd te spammen?
Vandaag ook op survivalist uitgespeeld, met een ton aan ammo, health kits, geld en nodes. Is echt goed te doen mensen. Focus op twee wapens en je pak qua upgrades.
Welke wapens heb jij eerst gedaan? Ik heb eerst Rig en stasis gedaan en daarna Plasma cutter en Ripper.
Plasma Cutter en Assault Rifle. Allebei zijn erg krachtig met alle upgrades geinstalleerd. Tip voor de rest: richt jezelf op twee wapens, je pak en je TK qua upgrades. Meer wapens upgraden helpt minder, je haalt bij vier wapens nooit 100% en daardoor blijven ze zwakker. Over de items: verkoop overtollige spullen. Meer dan drie statis pack sets (buiten die ene in de RIG inventory) heb je niet nodig in de bank account. Geldt ook voor ammo en vooral de ammo van wapens die je toch niet kunt gebruiken. Ik heb zelfs health packs verkocht. Medium packs vind je echt heel veel. Twee in de RIG inventory, drie in de bank inventory en de rest sellen voor harde cash. Je kunt het natuurlijk ook met nog minder items proberen.
Phoehe ben nu in chapter 13.... Ammo te kort en 6 zware necro's te gelijk(o.a. die reincarnatie bitch.... En maar 1 savegame stom stom stom. Ff een vraag. Als je de game heb uitgespeeld kan je toch gewoon new game beginnen met alle upgrades ect?
Nou ik denk dat ik over nieuw ga beginnen... [SPOILER1]in chapter 14 Bij de eerste keer dat ik die reincarnatie kut tegen kwam wist ik niet goed wat ik moest doen. Had dus bijna al mijn ammo verspilt en met me stomme kop gesaved. Ben vervolgens terug gegaan naar de store en wat ammo bij gekocht. Ik kom vervolgens in die ruimte dat je een lijk moet scannen voor dat je de deur door kan. Met het beetje ammo dat ik heb hou ik die bitches bij me vandaan. Maar dan ga ik verder en krijg ik nog meer necros en zon reincarnatie kut.[/SPOILER1]