Grappig genoeg vind ik tot nu toe (chapter 4) de mooiste upgrade t.o.v. deel 1 nog dat heerlijke schelden dat Isaac doet wanneer je een necromorph kapot aan het stampen bent
Probeer het één keer per week (omdat het dood irritant is om telkens weer die lange opening te doorzitten die je niet kan skippen) om tot Chapter 4 te komen en zo verder om de vier Chapters weer te saven (gezien de beperkte 3 saves). Tot zover nog niet gelukt.
Hmm... heb mijn eerste save in Chapter 3 verbruikt en daar gaf die echt duidelijk aan dat ik op het punt stond om 1 van de 3 saves te verbruiken.
Nou, weet je dat zeker? Had het nog opgezocht. Het is een checkpoint. Maar dan moet je wel bezig zijn met spelen... Als je dus in bijvoorbeeld 1 save verbruikt in chapter 5 en je doe de disc swap is het na de lift een checkpoint. Dus al zet je je xdoos uit en start m weer op begin je weer lekker bij chaper 5 waar je heb gsaved.... Correct me if I'm wrong
Heerlijk zo'n game als deze wanneer ze je op stang kunnen jagen door juist geen vijanden op je af te sturen, maar met andere effecten te zieken. [SPOILER1]van die alarm clock in chapter 6 ging ik echt door het dak, stom kutding [/SPOILER1] Heb hem daarna met TK even goed voor mijn voeten gelegd en volledig KAPOT gestampt
Ja dat dacht ik dus ook! Wou het ook toepassen maar toen toch nog ff gechecked. Maargoed ben nu op zealot bezig. Zit nog te verzinnen wat voor rig en wapens ik zou gaan gebruiken. Ik heb de zealot suit van de CE.
Iemand serverd gechecked? Wat ik raar vind is dat ik served heb gedowload en hij vervolgens niet bij game libary staat... Opnieuw binnenhalen heeft geen zin. Als ik DS2 Opstart kan ik m ook niet vinden. Het enigste wat ik kan doen is in het hoofdmenu naar store gaan en de dlc opnieuw kopen.
Severed een paar dagen geleden uitgespeeld, ik geef het een 6,5. Ik had totaal geen band met de personages (want ik heb Extraction niet gespeeld), en het was véél te kort (downloaden duurde gewoon langer dan het uitspelen). Maar aan de andere kant, het was lekker goedkoop, het had een vet einde en het blijft natuurlijk Dead Space