1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dead Space 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 25 apr 2009.

1. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
  2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Daamn nice _O_ Was het heel moeilijk?

3. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Frustrerend moeilijk, als je dit gaat ondernemen zonder een idee te hebben wat voor een scenario je kan verwachten in elke, volgende kamer kan je zomaar een paar uurtjes werk kwijt zijn omdat iemand je net weer vanachter verrast. Het is dan ook echt aan te raden dat je het spel minstens twee keer hebt uitgespeeld, en je te limiteren tot je twéé favoriete wapens (i.v.m. nodes). Zou ook pas saven na Chapter 7 met die disc swap, die drie saves ga je pas echt nodig hebben in de tweede helft. Iig de moeilijkste achievement die ik ooit heb gehaald.

4. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil er ook aan gaan beginnen.

heb een beetje zitten kijken voor tips. Word inderdaad vaak gezegd te saven rond chapter 7 en dan voor de solar ray.

Hoelang heb je erover gedaan? En mag ik vragen met welk wapen je de eindbaas heb verslagen?

5. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Heb er iets minder dan 6 uurtjes over gedaan, heb een volledig geupgrade Javelin Gun voor de eindbaas gebruikt.

6. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Javelin gun?

hmm

nu lekker Zealot met the hand cannon? \o/

7. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    net begonnen met de game en aaaaaaah wat een heerlijke sfeer zit er in de game

game is 2 discs.. hoelang is de singleplayer eigenlijk ongeveer??
    k speel op normaal btw

8. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb over de eerste disc zo'n 3 uur gedaan op survivalist difficulty. Over disc 2 kan ik nog niets zeggen.

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ben nu in chapter 5 en wauw wat een geweldige game... de sfeer alles!! het voelt allemaal zo perfect aan!
    en soms is het gewoon echt schikken.. echt supercool!

10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    nu zit ik in chapter 7 en op een gegeven moment kom ik buiten in de open lucht zeg maar en dan moet ik een soort grote sateliet dingne goed zetten ofzo
    maar hoe weet ik hoe ik ze moet plaatsen?
    iemand help aub??

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    volgens mij moest je dat zonlicht goed aimen

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Gratis DLC. 31 mei. Multiplayer.

*rent weer weg uit topic.

13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    net chapter 14 uitgespeeld
    damn was echt pittigste chapter tot nu toe... en dat op normal
    was echt HARD!!!

op naar chpater 15!

14. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    wowww wnet uitgespeeld op normal, de eindbaas was wel ff een ZWARE battle had totaal de verkeerde wapens bij me (linegun, vlammenwerper, je gewone standaard kogel gun en die grondgranatenschieter)
    dus was even heavy maar daaamn wat een game!

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Spel uitgespeeld!

Prachtig spel, misschien nog wel iets vetter dan Deadspace 1. En dan vergelijk ik alleen de singleplayer modussen met elkaar. MP van DS2 niet gespeeld. Qua sfeer is DS 2 echt weer genieten. Vooral chapter 3 t/m 13-14 vond ik erg vet.

Het is een spel waarbij je constant op je hoede bent, een spel waarbij je toch lekker veel in je op neemt van de omgeving. Elke kamer ga je in terwijl je met je wapen in de aanslag rond kijkt. Op zich hadden er iets meer kamers in gemogen waar je meer hoorde van het achtergrond verhaal, maar toch, ik vind hem prima gedaan!

Toch nog wat vragen
    Die sekte
    Waarom? wat heeft de sekte met de marker? ze worden vermoord en toch staan ze erachter?
    Het leger
    Het leger zit je alleen maar te dwars bomen, waarom? waarom helpen ze niet, vind iedereen 't dan goed dat alles maar dood gaat
    De marker
    die was toch al kapot gemaakt in DS1? hoe kan het dat hij weer gemaakt is? en hoe kan het dat het zoveel controle over van alles heeft? wat is het doel van de necromorphs? wat doen ze in chapter 15 van DS2?

16. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren het speel gehaald. En hij is weer super vet. Maar vraagje, klopt het dat je dat pak wat op in de filmpjes en op de cover staat pas heel laat krijgt in het spel??

17. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Het advanced suit bedoel je? Die krijg je inderdaad pas later in de game.

18. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Shitttt. Ik verwachte die wel vroeg te krijgen aangezien ik ermee werd dood gegooid in trailers en plaatjes.

19. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Kun je alvast gaan sparen :+

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Poe poe. Ik ben nu bezig met hardcore. Ik ging eerst een keer dood bij het begin, daarna had ik het wonder boven wonder gehaald tot chapter 8 zonder te saven. Ik dacht ik ga nu maar eens saven. :+ Dus, ik ben al aardig ver. :) Ik verwacht wel dat de laatste chapters het lastigst worden.

Maargoed, Zealot heb ik ook voor de helft uit, de tweede helft ga ik morgen doen en dan maar hardcore afmaken. :) En dan nog Severed kopen. Ik kan geen genoeg krijgen van dit spel. :9 Ook Ignition zelfs gespeeld. Wel grappig in principe, maarja, die 4 euro heeft me toch weer een paar uur zoet gehouden.

Laatst bewerkt: 14 jul 2011

Deel Deze Pagina