1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dead Space 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 25 apr 2009.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nog maar een groot irritatie punt; die death scenes van je. Leuk en awesome de eerste keer dat je het ziet. Maar als ik op hetzelfde stuk voor de 348e keer af ga heb ik er TOTAAL geen behoefte aan om dat keer op keer te zien. Natuurlijk unskippable. Kom op, heeft er nou echt niemand die de game heeft zitten testen gezegd dat dit verdomd irritant is? :emo:

Oh, stomste eindbaas ooit.

Ok, misschien niet ooit, maar ik vind er geen hol aan.

Of wacht... is dit niet de eindbaas? Geen idee, dan noem ik het voor de zekerheid maar gewoon een lame battle.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    waar ben je

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Tegen Nicole aan het vechten op dat stuk steen waar steeds een miljoen van die babytjes op me af komen gerend.
    Zonder ammo. :+ (ja, ok 90 stuks van die mijnen, maar dat is niet wat ik in deze situatie wil)

edit: Lekker dan, ik heb geen idee wanneer ik voor het laatst gesaved heb, dus quitten voor vandaag zit er niet in. Misschien maar even op Casual zetten, want hier heb ik echt geen zin in. :emo:

edit2: Done. Op de eindbaas na was het weer een erg leuke game. Deze keer dan niet als horror, maar meer als actie game. Toch ook wat dubbele gevoelens aangezien dit de eerste game ooit is waar ik de difficulty omlaag heb gezet. Ik voel me smerig. :+

nu ik de eindbaas heb gehaald vraag ik me natuurlijk af of ik het niet ook op die manier op Normal had kunnen halen :p

Op Normal 10 minuten zitten knallen op dat ding en Nicole, maar het leek allemaal geen nut te hebben. Het duurde relatief lang om haar weg te krijgen en alles wat ik in het hart van de Marker gooide leek to-taal geen effect te hebben
    Op Casual gebruikte ik Stasis en daarna de Line Gun om dat exploderende ding voor haar voeten te leggen. Voila, Marker opent zich in 1 klap. Kreeg genoeg ammo voor mijn Plasma Cutter om er nog een paar schoten op te lossen. Herhaal dat proces nog 1 keer maar dan met meer schoten van mijn Plasma Cutter en tadaaa. Uitgespeeld.

Moet goed mogelijk zijn geweest op Normal. Had ik het meer eerder bedacht. ;)

Laatst bewerkt: 28 jan 2012
  4. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Heb deze ook op normal uitgespeeld... was moeilijk genoeg ;) Erg gave game, hij redt het echter niet bij deel 1.. .die was een stuk enger. Grootste voordeel van deze was dat de zero gravity erg leuk was.

In deel 1 zat zo'n stuk dat je over de hull van schip moest lopen en je constant moest schuilen. Dat soort dingen miste ik hier...

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Holy fucking shit...laatste post is een jaar geleden?

Ik heb de game al sinds launch, maar net zoals een paar andere games belandde die al snel in de backlog om vervolgens gewoon niet meer gespeeld te worden. Het is puur omdat een goede vriend erg graag met mij volgende week de DS3 demo wil spelen (en de game in februari) dat ik besloten heb om verder te gaan met Dead Space 2. Of zelfs overnieuw, want ik had niet heel veel gespeeld.

Ik speel het met een Turtle Beach X12 headset op..en gvd, die shit is echt niet goed voor je hart. Het interesseert me niets, ik geef het gewoon toe...ik vind de game echt wel eng en heel erg intens ook door die creepy muziek en door fucking waterleidingen die knappen en televisieschermen die ineens aanschieten...ik schrik me steeds de tyfus zeg.

6. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Haha, ik heb hem laatst ook weer opgepakt. Alleen heb ik intussen een 5.1 surround set gekocht. 8) Teeering, ik had niet verwacht dat het nog erger zou zijn. Elke keer als ik iets achter me hoor.

Nu nog een keer de eerste dead space spelen op het hoogste niveau, met surround.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ja echt he.Dead Space is daar gigantisch goed in vind ik,je echt de tering laten schrikken. Vandaag ook weer meerdere keren, eerst met die Necro's die zo'n soort toxic bal met hun meedragen...eentje maakt zo'n geluid en ik schrok me echt helemaal de craptering. En later het stukje uit de demo in dat koelcel gebied en dan die schim ineens...pfffffff.

En je hebt van die nieuwe Necro's..de Stalkers, omfg wat haat ik ze nu al. Dit zijn echt vreselijk etters en ze doen flinke schade ook. Die freaks komen ook gewoon echt uit het niets tevoorschijn en weten je goed te verrassen. Ben net voor het eerst een mens tegengekomen in de game en het voelt gewooon goed om eindelijk effe wat anders dan Necro te zien...damn. Merk echt dat ik constant in spanning zit wanneer ik speel, dus good job Visceral Games zou ik zeggen. En wat dat betreft vind ik het wel nice dat deel 3 een co-op mode bevat, hoef ik niet meer in mijn eentje :D

Laatst bewerkt: 13 jan 2013
  8. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Gisteren na de game een flinke tijd te hebben laten liggen eindelijk hardcore afgerond!

Ik heb serieus nog nooit met zo'n kloppend hart een game zitten spelen als in deze mode. Survival horror, gecombineerd met een game mode zonder extra saves of checkpoints. Het is even sadistisch als geniaal.\o/

had mijn laatste save aan het begin van chapter 13 gemaakt en het ging allemaal prima, zelf eindbaas verslagen en daarna:
    in het laatste vliegstukje frontaal een brokstuk gekopt
    BAM!, weer terug in chapter 13!

gelukkig tweede keer wel gehaald. nu alleen nog zealot mode uitspelen, maar dat wordt natuurlijk heel hard lachen met die foam finger*)

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Helemaal mee eens! :b: Hardcore was gewoon klote, maar tegelijkertijd echt geweldig. Gamen was voor mij nog nooit zo spannend geweest.

Deel Deze Pagina