1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dead Space

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 17 dec 2007.

1. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar schrok ik me ook de pleuris van. Toch wist ik ergens (ik kijk veel horror films) dat er iets niet klopte, maar je loopt er wel naartoe en dan ineens staat ie op:thumbs:

2. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik zit inmiddels in chapter6, chapter5 is erg cool --> zie spoiler

Het moment dat je naar buiten loopt en dat je moet schuilen voor die asteroids en dat je dan even later die asteroids moet neerknallen, echt vet

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    vanmiddag bij de BS gehaald, ga zo lekker beginnen. 5.1 headset op, licht uit en knallen maar :D

4. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Deze middag dan toch gehaald. Wat een super vette game. Ook tijdens de dag is dit spel zo creepy.
    Vanavond ga ik verder, dan pas zal de sfeer perfect zijn. Heb ook meteen zin om de prequel (teken)film te kijken.

Laatst bewerkt: 25 okt 2008
  5. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    foutje

Laatst bewerkt: 25 okt 2008
  6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Deze is ook alweer uit zag ik vandaag pas, heb meteen even gekeken en krijgt een hoop goede cijfers. Jammer dat de game niet zoveel aandacht krijgt door alle andere releases. Binnenkort maar halen denk ik, heb wel weer eens zin in een goed horrorspel. :)

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Dat probleem heb ik nu ook.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    goed om te weten, ik ben nu pas in chapter 2 maar sla voor de zekerheid all ammo die ik vind maar op in de safe (en verkoop niks) :D

9. Cage82

Cage82 Instant Classic

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu een beteje vast in Chapter 2 dus misschien dat iemand me kan helpen:confused:

Ik ben in de Image Diagnostics Room waar ik eerst een ding moet weg schuiven waar een lichama in ligt dat heb ik gedaan,en nu wijst die navigatie naar boven maar hier kom ik niet verder.Er ligt wel zo een soort elektrische plug op de grond maar als ik die in de opening schuif dat gebeurdt er niks of hij valt er weer uit.

Iemand een idee?

10. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    heb je dan echt zo weinig ammo dan?
    is het zoals de resident evil classsics?
    ik wou gisteren aan de game beginnen maar heb er nog geen tijd voor gehad;)

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    een beetje wel , want je moet best een beetje aan inventory management doen zoals in dde ouwe RE's (tenzij je die DLC pakken equipped maar dan maak je de game volgens mij veel te makkelijk en daar wordt t ook niet spannender op)

12. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    aha okee,:b:
    is de game nog een beetje moeilijk?
    waar speel jij op? normal of hard?

op gamekings hebben ze nu een video review ervan..
    http://www.gamekings.tv/index/videos/review-dead-space/

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik speel op normal en als je dan goed let op je inventory en je upgrades is t niet heel moeilijk maar toch ga ik af en toe nog wel s dood, speelt wel lekker weg zo. Ik denk dat je op Hard heel goed moet letten op welk wapen je wanneer wilt gaan gebruiker (sommige kleine vijandjes maak je bijv heel makkelijk af met de flamethrower maar kosten relatief veel munitie met andere wapens)

14. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel hem op hard maar dan heb je dus echt wel alle ammo nodig die je vind. Ik heb zelfs al ammo moeten kopen om verder te kunnen. Ook veel spannender wanneer je niet als een idioot je magazijn leeg kan schieten elke keer. Ik ga regelmatig dood, maar de verschillende manieren waarop ze je opvreten maakt dat wel een leuke manier het loodje te leggen.

15. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Ik speel op normal. Opzich goed te doen, maar zit nu in chapter 6 en heb wel eens problemen met tekort aan ammo. Verstandig is om gebruik te maken van de gastanken die soms ergens liggen, die kan je oppakken met je zweefkracht(weet ff nie hoe het heet ben nog nie 100% nuchter:p ) en dan naar een vijand gooien. Het slimste is om bij de vijanden gelijk de benen onderuit te knallen, dan komen ze niet meer zo snel je kant op. Er komen momenten dat er wel 10 vijanden tegelijk op je afkomen. En er komen steeds grotere en lastigere vijanden. (zo is er een waarvan de benen en armen weer ineens aangroeien als je ze eraf schiet, erg irritant en als die je pakt dan laat ie alleen nog maar een rompje van je over:9 hoezo 18+?

16. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb die Elite suit gedownload, ziet er vet uit en je kan er veel meer spullen mee vasthouden. Weet iemand of deze zich goed kan matchen met de andere suits? Kan nu een level 3 suit kopen voor 10.000, maar weet niet of die qua inventory de zelfde mogelijkheden heeft.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    elite suit is beter dan lvl 3 suit (elite suit is lvl5) maar je ontneemt jezelf wel de kans op een aantal achievements door hem te equippen en je maakt het jezelf een stukje makkelijker (dus minder spannend :D )

18. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel goed. Als je een survival horror fan bent en vaak spellen hebt gespeeld als Silent Hill en Resident Evil (vooral deel I) dan weet je dat je soms voorzichtig moet zijn met je ammo en health.
    Mensen die deze spellen nooit gespeeld hebben en em ingaan als een shooter, komen dan soms bedrogen uit;)

Het is echt een survival horror shooter:)

19. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    ik heb alle oude resident classics helemaal grijs gespeeld.
    dus ik weet wel een je een beetje voorzichtig om moet gaan;)

ik ga nu de game ff testen}:]

20. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wie spelen er allemaal op hard?

Deel Deze Pagina