1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dead Space

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 17 dec 2007.

  1. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik heb net de eerste chapter gehaald..
    echt toffe game:)
     
  2. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ben nu bij chapter 7. Ben iets van bijna 6 uur aan het spelen volgens de saveklok. Dus uurtje of 12 singleplayer denk ik dan... maarja tot nu toe geen moment verveelt of het idee gehad van damn weer dezelfde gangen enz... er is veel variatie kwa omgevingen enzo dus dat hebben ze erg goed gedaan. Vond wel dat ze bij de gamekings review nogal negatief waren over deze game. Dat het niet eng genoeg was. Oke, resident evil en silent hill games zijn echt creepy. Maar denk dat ik al vaker geschrokken ben in deze game dan bij die andere 2. Maarja komt ook deels door het geluid want die staat hier knoephardO-)
     
  3. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik vond ze ook niet echt positief overkomen bij gamekings..
    ik ben zelf nog niet geschrokkken maar zal denkik nog wel komen..
    de geluidseffecten zijn ontzettend goed gedaan:9
     
  4. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game gister gahaald en ben net een stuk van chapter 2 gespeeld!
    Ongelovenlijk spannend spel! Je ben constant op je hoede!
    Heb al een paar keer gehad dat me plasma gun 0 ammo aan gaf en ondertussen zie je een paar van die necrodingen op je afstormen....geweldig!

    Heb nog niet gekeken voor DLC maar had gelezen dat je een aantal upgrades kan downloaden?
     
  5. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    gister begonnen met deze game op normale... damn vette game tot nu toe!!!!!!!!!!
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Chapter 5 ook gehaald, xD moest een gun selle om money te krijgen voor heal anders kon ik het niet hale -.-''. Erg vet maar best wel kut zonder ammo :p.
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik zit nu in level 2.. en kan nieuwe wapens kopen
    maar welk wapen raden jullie mij aan als 1e te kopen??
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik gebruik Plasma cutter , Ripper, Contact beam en Flamethrower. Vooral Plasma Cutter is wel mn favoriet maar Flamethrower soms ook erg handig (contact beam eigenlijk alleen gebruikt bij een aantal bossfights)
     
  9. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou dit zelf bepalen hoor. Want sowiezo kan je er maar 4 tegelijk dragen. Je moet deze ook constant proberen te upgraden. Ikzelf heb de 'Plasma Cutter', 'Flamethrower', 'Ripper' en 'Pulse riffle'. Met die 4 raak ik zonder problemen verder.

    Heeft er iemand trouwens al Dead Space: Downfall gezien? Is prequel tekenfilm op de game. Daar krijg je zogezegd ook alle antwoorden van wat er allemaal gebeurd is.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    die zou je dan toch eigenlijk eerst moeten kijken?
     
  11. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens diegene die hem gezien hebben niet echt. Je kan zonder probleem tekenfilm nadien zien ook. Maar toch benieuwd naar feedback van de gamers hier.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik heb hem eergister gezien nadat ik volgens mij tot chapter 2 gespeeld had. Het hangt er een beetje vanaf hoe je game speelt of ik hem voor of na de tijd zou gaan kijken.

    als je het leuk vind alles te lezen en zelf t verhaal een beetje uit te pluizen zou ik de film na de tijd kijken, het is dan nog steeds wel leuk om te zien wat er voor de game allemaal gebeurd is.

    Als je hem voor de tijd kijkt weet je veel dingen al of kun je ze iig heel makkelijk raden waardoor de spanning een beetje minder wordt (omdat je eigenlijk al weet waar het verhaal een beetje heen gaat)
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Film gezien, gewoon erg leuk heb je ook meer een idee wat er gebeurd is.
     
  14. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de film gedownload en een paar stukjes gekeken, maar de tekenstijl beviel me niet echt. IMO iets te kiddy als je kijkt naar waar het over gaat enzo. Kiddy is misschien het verkeerde woord, maar niet echt passend bij de stijl van de game. :{ Dus ik heb hem weer verwijderd. Misschien dat ik hem achteraf nog een keer zal downloaden.
     
  15. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ej gasten die Scorpion en elite suit he, als je die download kan je dan kiezen welke suit je kiest.

    Had gister al gelezen dat het minder spannend wordt als je bij voorbeel de elite suit download en equipped ( wat ook best te bergijoen valt )
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Valt mee hoor, enigste is dat je net wat meer slots + armor hebt (niet meer health) maar minder spannend niet...
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    mwoah , je haalt in feite het hele inventory management verhaal eruit doordat je meteen genoeg slots hebt zodat je niet hoeft te kiezen wat je meeneemt. + je hoeft geen geld meer uit te geven aan upgrades voor je Rig dus je kunt veel meer wapens upgraden en ammo + health kopen.
     
  18. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mietjes dus. Een echte survival horror fanaat speelt deze game op hard, zonder aangepaste suits (dat doe ik pas NADAT ik de game zo puur mogelijk heb uitgespeeld) = veel uitdagender!:thumbs:
     
  19. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem wel gebruikt. Dacht dat je alleen maar meer inventory zou krijgen en dat het puur een suit qua uiterlijk was. Je hoeveelheid lucht en je Health (upgrades met powernodes0 zijn toch hetzelfde?

    Als ik het geweten had, had ik het misschien niet gedaan. Heeft me wel een hoop backtracking bespaard om medkits en amunition op te halen.
    Vanaf welk level suit komen er pakken die beter zijn dan de elite?
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    niet geloof ik, ik ben in de laatste chapter, heb alle upgrades gekocht en zit nu ook op level 5 (alle DLC pakken zijn ook lvl 5 volgens mij).
     

Deel Deze Pagina