1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dead Space

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 17 dec 2007.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Poeh, dat is wel ingewikkeld zeg. :+
    Is niet eens een geheel stom idee. Mijn Plasma cutter is nu toch al geupgrade, dus dan zal die One Gun achievement wel wat gemakkelijker gaan.

    Waarom ben ik daar niet zelf op gekomen! 8)
     
  2. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Impossible mode is wel echt moeilijk though. :9 Waarschijnlijk wel te doen, maar ik was zelf toen in level 1 ergens gestopt na een keer of 5 doodgaan en sindsdien heb ik het niet meer gespeeld.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoorde juist dat Impossible tegen viel. Dat ie gemakkelijker was dan bv. Insane bij Gears of War.
    Maar dat zal ik wel merken. Eerst maar eens Optie 1 en 3 uitvoeren. O-)
    De moeilijkheidsgraad viel me trouwens sowieso mee. Natuurlijk waren er wat plekken waar ik een paar keer achter elkaar af ging, maar dan pas je je aanpak een beetje aan en je kan weer verder.

    Ik vind dat upgrade systeem trouwens wel irritant. Je moet nu vaak nodes verspillen aan lege plekken; doe je je dus veel moeite om een node te bemachtigen, moet je het ergens plaatsen waar je er geen drol aan hebt. :+

    edit: Weet je trouwens waar ik gisteren achter kwam toen ik het eerste gedeelte van Chapter 1 speelde? Dat je met X jezelf kan healen. Godver, die info had ik eerder kunnen gebruiken.8)
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2009
  4. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me niet eens meer herinneren hoe ik me altijd healde. 8)

    Het probleem bij mij op Impossible was dat ik telkens een tekort aan ammo had en dus moest rennen. Heb niet echt de moeite genomen op een keer opnieuw te beginnen en conservatief te zijn of zo, maar zonder ammo was het vrij uitdagend. :+
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gisteren een marathon sessie gehouden met DS. 8) Zit alweer in Chapter 10.
    Nog geen enkele keer afgegaan.
    20 triljoen medpacks.
    Dont get Cocky achievement gehaald.
    Rig.
    Kinesis
    Stasis
    Plasma Cutter.
    Pulse Rifle
    Line Gun
    Force gun

    volledig geupgrade. Het gaat me dus absoluut niet lukken om in 2 chapters nog de Flamethrower, Contact Beam en Ripper te upgraden.

    Zero-G basketball is saai.

    En dat Military Suit ziet er niet uit. ;)

    Probeer deze run iig af te hebben voordat de postbode voor de deur staat met RE5.:+
     
  6. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Spoiler voor wie de game nog niet uitgespeeld heeft:



    Hij is wel te pruimen, zit wel een enorme continuiteits-fout in de game. In de film ben je als het ware onsterfelijk rondom The Marker, maar in de game niet, terwijl er in de game wel degelijk opmerkingen over gemaakt worden:)
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2009
  7. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand had mijn DS geleend. Hij vond DS zo goed, dat hij maar eigen DS heb gekocht :thumbs:

    Gelukkig kreeg ik eigen DS terug *) Wil graag G voor impossible en one gun halen. Maar ik heb geen zin in om na het uitspelen van impossible, opnieuw te spelen voor one gun. Dus ik ging meteen voor one gun en impossible 8)

    Tot chapter 10 hoef ik nauwelijks ammo te kopen. Pas na chapter 10 had ik last van tekort aan ammo. Bij de laatste hoofdstuk bezat ik iets meer dan 200.000 credits en 300.000 credits aan items. Ik ben dus rijk genoeg om ammo te kopen \o/

    Plasma cutter en statis waren full upgraden. Ik laad de save vaak opnieuw, omdat ik niet tevreden was over, bijv dat ik te veel ammo had verspild en gewond was. Soms was mijn inventory te vol, dus ik loop naar kraampje en dump de items. En ging weer terug om items te halen. Op dat manier verdien ik veel credits.

    Het was niet echt super moeilijk op impossible, vind ik. Toen ik voor 1e keer DS op Hard speel, vond ik het veel moeilijker. Omdat ik al weet wat je moet doen, wordt het minder moeilijk. Al speel ik DS voor 2e keer, ben ik wel paar keer geschrokt. Ik denk dat ik minimaal 20 uren heb gespeeld om impossible te halen.

    Ik vind DS top en hopelijk komt Dead Space 2. Nog iemand op impossible gehaald?

    Ik kan DS verhaal niet alles goed volgen. Klopt dat dat de mensen de steen voor experiment hadden gemaakt. Zij wilden nieuwe wapen maken of zo? En de vrouw die doodging bij de laatste hoofdstuk door reuze monster, wist van dit experiment?

    Als het goed is, vliegt de ruimteschip naar de aarde. Dan gaan Issca en Nicoles misschien op de aarde bevolken. Dus geen Dead Space meer , maar Dead Earth :)
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    EA heeft bevestigd dat zij Dead Space als een franchise zien, dus er zal ongetwijfeld een deel 2 komen.

    Je spoiler is moeilijk te begrijpen...
     
  9. SysanApse

    SysanApse Guest

    Is DS een beetje vergelijkbaar met Mass Effect ?


    eigenlijk is dit een heel goedkoop kickie **
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    EA Hints At Possible Multiplayer For Next Dead Space

    EA has started an online survey for Dead Space with some interesting multiplayer based questions. We received the email in our inbox with the exciting “You’ve played the game…Now Tell Us What You Think” email. The survey asks what kind of modes do you enjoy, would co-op be a fun addition and if Zero-G deathmatch sounded like a fun multiplayer type. Luckily the survey made sure to ask more than just multiplayer based questions. The survey continues to ask about new function and how to improve the scariness. With these kind of surveys it good to know that EA is looking into a Dead Space sequel/prequel.

    Feel free to take a stab at the survey. Who knows, maybe your participation will make the next Dead Space better in some way.​
    Thanks for your interest in Dead Space! Now we want to hear from you. Please take our survey and tell us about your experiences with Dead Space.

    Please click the button below to take our Dead Space survey. All of your feedback will remain confidential and will help influence the future design of Dead Space games.

    Thanks for your help!

    Electronic Arts


    Wie maakt het DS2 topic alvast aan? :+

    Voor mij iig geen MP en ook geen co-op. DS is een SP ervaring.
     
  12. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    I agree. Niks lijkt me beter dan single player bij Dead Space. De ervaring wordt er waarschijnlijk een stuk minder door. Coöp kan nog, maar multiplayer lijkt me niet echt passend.
     
  13. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Dead space moet gewoon Singeplayer blijven..
    Anders haal het de hele sfeer weg..
    Al vraag ik me af of er wel een DS 2 moet komen..

    je kan moeilijk weer een heel spel maken maken op een ruimteschip..
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    In 'Space' is er genoeg ruimte voor andere locaties hoor. :+
    Misschien meer buitenlevels in deel 2? Zoiets wat je op het einde had bij deze?
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik moet de game nog uitspelen Dulle:eek:

    Er is wel genoeg ruimte in space ja,maar weer op een schip zou ik niet leuk vinden.
    Misschien dan op 1 of andere planeet dan.
    Maar dan moet het wel donker en claustrofobisch aanvoelen;)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nog steeds? :eek: 8)
    Doe dat eerst eens voordat je verder gaat met Ninja blade! :+

    Ik heb verder niks gespoiled hoor.

    edit: Maar weer op een ruimteschip zou idd niks zijn. Die gangetjes lijken uiteindelijk toch allemaal op elkaar.
    Al was die ruimte in Chapter 4 erg mooi waar je naar buiten kon kijken.
    +/- 2:25
    [yt]lXTG6dRRsSo[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2009
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Een multiplayer zou niet verkeerd zijn, zolang de singleplayer ervaring er niets voor onder doet. In de huidige en aankomende games lijkt het er steeds meer op dat er een multiplayer in moet zitten op 1 of anderen manier, een verkeerde gedachtegang in mijn ogen.

    Ben benieuwd wat er in deel 2 zal worden veranderd/verbeterd.
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Haha,.
    Je houd goed bij wat ik speel Dulle;)

    Met sommige games ben ik echt traag:lol:
    Al vanaf release en zit nog maar in chapter 9:D
    Ik moet echt binnenkort weer tijd maken voor deze game..
    Na Ninja Blade dan maar:b:

    gelukkig maar dat je niks gespoiled hebt dan:p

    Dat is ook mijne enige minpunt..
    De levels lijken erg veel op elkaar.
    Tot nu toe was alleen chapter 7 een stukkie anders met al die planten.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2009
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ds is toch een veel te trage game voor MP?

    Het enige wat zou kunnen is co-op, maar dan haal je gelijk een groot gedeelte van de spanning weg. Het is gewoon nooit zo eng met een co-op partner.
    Dan is gewoon alles opeens grappig. :+
    Big Dulle is watching you! :+

    ik moet zelf nog eens beginnen aan de Impossible mode. Al denk ik dat het... Impossible wordt. :p

    edit: Geweldig toch, dit soort momenten:
    [​IMG]
    [​IMG]

    In het vacuüm van de ruimte, met geen enkel geluid behalve het gebonk van je laarzen en je zware ademhaling. :9 Heerlijk uitzicht.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2009
  20. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Daar ga ik niet eens aan beginnen.:9
    Ik vind er nu al kut stukken tussen..
    Ik zat net ff bij jouw achievs te kijken en jij heb de game al 2 uitgespeeld;)
    en hebt bijna alle achievements.
    Netjes hoor.
    Wel klote dat je alle wapens enzo kwijt bent als je een New game moet doen.
    Had wel leuker geweest als je alles had mogen houden..
     

Deel Deze Pagina