1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dead Space

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 17 dec 2007.

1. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is voor mij de druppel! Om hem te gaan halen wel te verstaan. Dank voor je post!
    Deed me ook een beetje denken aan Event Horizon.

Yihaaaa!_O_

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    JezusChristus wat een moddervette game.
    Totaal ondergesneeuwd tussen alle ondere toppers die uitkomen.
    Maar echt een dikke aanrader die niet in je collectie mag aanbreken.

Wat een sfeer zit in deze game!

Topper!

3. dubbelstinkkk

dubbelstinkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toch ook net maar even besteld op xboxhome.nl, verzenden nu tot half 9 in de avond dus om 8 uur besteld en heb bevestiging dat hij onderweg is dus dat wordt griezelen morgenavond :p

Zit al tijden te wachten op een echte horror game, condemed kon het niet doen voor mij, alleen de eerste resident evil games hebben mij altijd veel aan het schrikken gemaakt.

4. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik heb inmiddels 1,5 level erop zitten en mijn eerste impressie na een paar uurtjes spelen: OMGWTFWAAAAHHHHHHHRUNAWAY!!!!!!

Holy shit wat een spanning zeg, lang geleden dat ik zo in spanning heb gezeten tijdens het spelen van een game. Het is al vaker gemeld, een perfecte mix tusen doom3/quake/RE4/Alien/The Thing/Event Horizon. Grafix vind ik heel erg mooi, hele goede belichting en goede animaties. Op een schermpje van 2.4m breed is het genieten geblazen :D Maar wat mij betreft is DE hoofdrol speler het geluid. Met een goede 5.1 set en een vette sub is de beleving zo ontzettend veel gaver. Overal komen geluidjes vandaan, constante heerst er een dreigende sfeer. Echt fantastisch gedaan.

En dat na pas 1,5 level waar ik nog maar 1 keer heel kort zero gravity heb mogen ervaren. Komt helemaal goed met dit spel. Gewoon kopen die hap, laat Fable 2 en Far Cry 2 maar liggen.

5. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond van 00.00 tot 03.00 zitten spelen. :D
    Vind dat ledematen afschieten tot nu toe echt super lekker werken.
    De geluidseffecten in deze game zijn ook echt geniaal, die beesten die aan die buizen gaan zitten ratelen. _O_

@ iedereen die voorbij de eerste keer "geen zwaartekracht" is:

Wow! Dat stukje "buiten"! Teeering wat vet!
    Die achtergrond met die planeet en dat doffe geluidseffect van het schieten is echt zóóó vet gedaan _O_

6. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik ga em zeker kopen, maar is het wel een spel dat je vaker kunt uitspelen? Ik weet bv van Silent Hill dat als je em uitgespeeld hebt, je eigenlijk gewoon klaar bent en dus weinig value voor je geld hebt.

Hoop dat deze vaak te spelen is (zitten er RPG elementen in?)

7. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt, je kunt je armor en wapen upgraden maar om dat nou rpg elementen te noemen lijkt me wat ver gaan. Ik speel hem nu op hard maar als het goed is komt er nog een ultimate moeilijkheidsgraad bij als ie uitgespeeld is. Ik weet niet of ie zoveel herspeelbaarheidswaarde heeft, buiten het feit dat het gaaf is om ledematen van monsters af te knallen :p

Voor mij maakt het niks uit, ik speel een spel meestal maar 1 keer en daarna raak ik hem niet meer aan (maar verkopen doe ik ook niet). Er zit geen multiplayer in het spel maar dat doe ik toch nooit dus ook dat is in mijn geval niet erg.

Wat mij betreft is het spel zijn geld meer dan waard, zeker nou dat ik hem voor iets meer dan 40euro nieuw heb kunnen kopen bij videogamesplus.ca. Maar ook 60 euro is ie in mijn ogen meer dan waard. Ik heb ongeveer 1.5level gespeeld en ben daar ongeveer van half negen tot 11uur mee bezig geweest dus lijkt me de speelduur prima. Die lulverhalen van mensen die er in 7 uur doorheen knallen neem ik altijd met een korrel zout want die spelen hem op easy zonder te genieten van het spel.

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik verwacht dat je na 1 playthrough wel klaar bent met het spel. Je weet dan al precies waar de schrikmomenten zitten, wat toch een sterk punt is in het spel. En geen multiplayer, wat ook wel erg jammer is. Bij het kopen van een spel let ik altijd goed op de toevoeging van een multiplayer. Dat is voor mij altijd de reden om een spel te halen of niet.

9. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em gekocht. Terwijl ik Saints Row 2 nog moet uitspelen. :emo:

Ach ja, afwisseling dan maar!

Ik ben heel erg benieuwd en bewaar het spel voor de late uurtjes. In het donker spelen uiteraard:)

Bijna alle reviews tot nu toe geven het spel een score van boven de 90%:)

10. Bluntman

Bluntman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand er klaar mee is en wil ruilen tegen Saints Row 2, lemme know ;)

11. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    ik had net gcshop gemaild en die mogen het morgen pas verzenden=(
    dus ik krijg hem vrijdag pas:mad:
    is ook de laatste keer dat ik daar iets bestel..

heb echt zin in deze game:thumbs:

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Iemand enig idee hoelang deze game is? (speelduur ^^)

Vandaag nog snel ff op xboxhome.nl besteld :D krijg hem morgen binne.

Laatst bewerkt: 22 okt 2008
  13. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    hou maar tussen de 12 en 15 uur

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Oké thanks, nou'ja heb wel weer zin in een goeie singelplayer game. Fable 2 haal ik ook wel maar dead space moet ik gewoon hebben.

15. Roerei

Roerei Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik die elite suit kan downloaden?
    Kan hem niet vinden op XBL Marketplace. Ook ingame geeft hij geen opties om hem te downloaden. Lijkt me wel zo leuk om gelijk een level 5 pakkie te hebben :)

16. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Even een vraagje voor de mensen die de game al hebben. Hoe komt het dat wanneer je een wapen upgrade doet en je hebt de level voltooid en je begint een nieuw level dat je upgrade die je hebt gedaan aan je wapen weg is ?,

17. Roerei

Roerei Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je behoud gewoon altijd je upgrades, maar alleen als je een nieuw spel begint op een andere moeilijkheid raak je je upgrades kwijt ( je begint in gewoon opnieuw).

18. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    nou dan vind ik dat raar want ik behoud mijn upgrades echt niet 8) als ik naar een nieuwe chapter ga. Ik verander ook niks aan de moeilijkheidsgraad ofzo 8)

19. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Holy F*ck! Ik heb net (ik kon het niet laten) even het begin van het spel gespeeld...
    Daarna even in de spiegel gekeken en ik zag lijkbleek:emo:

Echt, deze game begint gruwelijk spannend. Die geluiden... waardoor je steeds alert moet blijven en als je even denkt nu gaat het wel: BAM! Schrik je je weer lam.
    Ik hoop dat mijn lichaam genoeg adrenaline aan kan maken, want dat heb je echt wel nodig:)

De graphics zien er prachtig uit, veel details en een gruwelijke EERY (engels woord voor NAAR) sfeertje.
    De gameplay is heel soepel, beetje zoals RE4 > over de schouder meekijken. Ook het feit dat je menu alleen tijdens het spelen geopend kan worden (waardoor je alert moet blijven) helpt mee aan de spanning! Alleen de pauze knop biedt hulp als je het even niet meer trekt...

Er zit ook een soort slowmo-feature in, maar weet niet of je die ook op vijanden kunt gebruiken. Kom ik nog wel achter.

Als je fan bent van survival horror en je kent RE4 en films zoals Alien, Event Horizon dan is deze game een must!

Graphics 9,5
    Sound 10
    Gameplay 9,0
    Originaliteit 8,5

Totaal 9+

:thumbs:

20. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    denk dat ik de game ook ga halen ,
    weet alleen nog niet waneer , komen zo veel goeie games uit !

Falout 3 , Fable 2 , Far Cry 2 damn whaha !

Wie kan me wat meer vertellen over de game? waar gaat het over?

Hoor het wel

Gr ShadoW !

Deel Deze Pagina