1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dead Space

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 17 dec 2007.

  1. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Zoiets had ik ook, toen zag ik ook zon schaduw snel ''achter me'' langs flitsen... ik in een ruk omdraaien en met opengesperde ogen en verkrampte houding in afwachting van het te verwachten schrikmoment, met mn plasma cutter in de aanslag voetje voor voetje terug het hoekje om schuifelen.... Er zijn maar weinig spellen die die tension bij mij teweeg weten te brengen!
     
  2. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt de game ook zeer vet. Had eerlijk gezegd niet verwacht dat die game zo goed zou worden. Maar grafisch ziet het er erg vet uit en de actie is ook zeer bruut. Wil de game echt graag maarja ik kan niet alles kopen en ik wil Fallout 3 wat meer dan Dead Space. Klote tijden zijn dit :p
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vind in de game ook erg handig die route-planner om het maar te noemen, zo zul je ook nooit verdwalen enzo. Alleen neem ik dan altijd de andere route voor items enzo :D.
     
  4. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Topper !! net gekocht even 20min gespeeld maar damn wat een coole game !
    Lekker eng ! speel vanavond pas verder ! vriendin gaat weg met wat vriendinnen ! Dus lekker die 5.1 open draaien en lekker Gamen vanavond whaha !
     
  5. scooby doo

    scooby doo Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    echt een vette game en nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen van n EA game :D zit er over na te denken om de scorpion suit te downen ..iemand die m al heeft gekocht ?
     
  6. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan wens ik je heel veel sterkte!;)
     
  7. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    hehe,. ik heb hem ook eindelijk binne gehad;)
    morgenavond even uitproberen:)
    deze game gaat vet worden\o/
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik raad ECHT aan die animatie film te kijken ervan, het is een prequal van de game qua verhaal. De film is heel mooi getekend, ongelooflijk gruwelijk qua geweld...en spannend.
    Downfall MOET je zien :p
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ga ik zo doen :) en dan van de week de game (afhankelijk van hoeveel vertraging farcry en fable oplopen, als die rap zijn wordt t waarschijnlijk over weken :+ )
     
  10. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik downfall vandaan halen??
     
  11. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Welk niveau zijn jullie begonnen? Heb hem gelijk maar op hard gezet paar keer het eerste chapter overnieuw moeten doen omdat ik geen kogels meer had... maar nu wel in chapter 2 op hard!
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Google is je vriend :)
     
  13. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg me af wat er zo bijzonder is aan het elite suit ik heb die gedownload maar merk geen verschil behalve dan dat het andere kleuren heeft
     
  14. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Gvd was is deze game vet als je het geluid vollop open hebt staan. Schrok me net de pleuris kreeg gelijk 8000 hartkloppingen per minuut (beetje overdreven maar wel iets meer dan normaal:) )
    Er lag een lijk op de grond. Ik dacht die ga ik eens ff heerlijk pletten met mn dikke nike boots. Wil ik gaan stampen gaat da lijk ineens schreeuwen en staat op om me koud te maken!!

    EA heeft altijd games die grafisch dik in orde zijn ( dit is zeker wel een van de mooiste games van de laatste maanden) maar dat ze na Fifa 2009 ook nog ff dit afleveren had ik niet verwacht. :b: ik drink er een op
     
  15. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Meer inventory slots.
     
  16. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien een dom vraagje maar hoe kom ik naar de overkant in die ''zero grafity room'' in chapter 2, als ik op het rechter pookje klik wijst de lijn tegen de muur.... kan iemand mij helpen :)?
     
  17. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij op y drukken, dan vlieg je naar die plek toe
     
  18. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    las op IGN.com in de review conclusie:

    However, not being able to change your difficulty after you beat the game is a bad decision.

    Moet ik hiervan verstaan dat als je het spel volledig hebt uitgespeeld op normal, dat je al uw 'items' kwijt bent voor als je opnieuw wilt beginnen op een verschillende moeilijkheidsgraad?
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah joh, gewoon gelijk op z'n moeilijkst spelen, doe ik ook...geloof me, das echt een uitdaging :p. En aangezien ik vaak games niet een 2e keer speel na het uitspelen(al speel ik niet veel games uit,lol) wil ik het gelijk goed doen.
     
  20. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    gvd nu chapter 5 en kom echt munitie tekort
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2008

Deel Deze Pagina