k moet zeggen dat ik et nog steeds maar een matig spelletje vind. k heb et gevoel dat je na de filmpjes op internet gezien te hebben je eigenlijk het spel ook al heeelemaal gezien hebt. die disarms hoef je ook niks aan toe te voegen. zelfde als de filmpjes dus . had liever zelf de trekker nog overgehaald zeg maar. k ga lekker op mn nieuwe Gamecube spelen denk ik. Eternal darkness, smash bros, resident evil en super mario sunshine ownen wel ff wat harder dan dead to rights.
Ik heb hem vanmiddag gehaald....werd gebeld. Maar ik snap de klachten niet hoor....ik vind er niks mis mee.... Disarm moves rulezzzzz
Ik zou hem hier kopen! http://www.gcshop.nl/details.php?id=463 44,50 + 2 euro verzend kosten! Heb ik ook gedaan!
Hmm, enerzijds best een leuke game, anderzijds gaat het te snel, zonder echt verhaal ofzo. Het zit vreemd in elkaar, weinig samenhang en het lockandshoot principe is wat beperkend in mijn ogen. Maar verder best een leuke game. m-X
Neej, als je de game besteld moet je het geld overmaken via de bank naar hun rekening nummer! je kunt dan online kijken bij gcshop.nl als het geld al binnen is! Je moet dus vooraf betalen! Zodra het geld binnen is krijg je hem binnen 5 dagen thuisgestuurd! (Ik had ze steeds 1 dag na de release datum binnen) P.S. De games worden in een dikke envelop die van binnen met die plastic luchbelletjes zit (Je weet wel, die waar je zo lekker uren in kan knijpen met van die plof geluidjes) verstuurd en gewoon in je brievenbus geduwd! Hoeft dus niet te gaan w8en op de postbode om iets tekenen ofzo!
Hoewel de reacties verdeeld zijn, ga ik DTR zeker wel kopen! Vanaf het moment dat ik de eerste trailer zag, wist ik dat het m'n volgende game zou worden. Ik ga 'm echter wel netjes in de winkel kopen. Ik heb het om één of andere reden niet echt op die online shops. Moet daarom nog wel nog een paar dagen wachten Weet overigens iemand wat ie in de winkel gaat kosten?
Kleine correctie, ik heb het spel bij de Media Markt gekocht op 19-02-2003 voor de prijs van € 59,95...
laat je niet verneuken door de trailers. het bekijken van die actie is leuker dan het spelen, ik heb me ook laten overdonderen door al die coole disarms, maar het spel is eigenlijk een grote ode aan middelmatigheid. stelt niks voor.
ONZIN! het is een hele vette game! met verneukte graphics maar voor de rest is ie goed, style moves, vette actie, grof geweld