Mensen, laten het vriendelijk houden. Wat ik al zei, ik ga 'm gewoon kopen. Dan kom ik er zelf wel achter of ie wel of niet wat is... Dus als ik alles goed begrijp, is de XBox EU versie een verbeterde en leukere versie van de XBox USA?
Mensen mensen... ik spreek uit ervaring: Deze game is een grote adrenaline-rush, maar.... de mini-games zuigen (het lijkt soms wel bust-a-groove) en de game is binnen 15 a 20 uur uit te spelen (ik was er binnen 2 dagen mee klaar)!!! Dus mijn advies: snoep verstandig eet een appel, ehhhh... KOOP DEZE ONGEIN NIET!!!!
ik zit nu op de helft en vind het wel een lachen spel de mini games zijn leuk zolang ze maar niet gaan irriteren gfx vallen tegen vind ik en het auto-aim systeem zuigen in sommige situaties verder lekker knallen vooral die wapen overneem tricks zijn cool
dan konden wel allemaal al..... maar okay, ik heb em zelf ook. en hijs zeker style. de graphics zuigen en de monden bewegen amper :| voor de rest cker style moves, vette actie, hele vette disarm moves vooral degene met een shotgun zijn style nee hoor, echt zwaar vette game.
heb em 1 dag, leuke game!! Gelukkig kan ik em nog ruilen strax dus speel em eerst ff uit en breng em terug want deze heb je zo uitgespeeld. Had lang op deze game verheugd, dat is ie niet waard door de lage replay-value, wel zeer vermakelijk voor weekje ofzo
Ik moet mijn mening ook herzien. In het begin vond ik de game matig, maar hoe langer ik speel des te leuker die wordt. De minigames zijn soms nog steeds vreemd, maar ik vind het best een coole game. In mijn ogen nu toch best wel een aanradertje. m-X
ik moet mijn mening ook herzien ;x ik vond het eerst een geweldige game maar nu vindt ik er nix meer aan. daarom staat hij nu ook te ruil aangeboden op x-bazar ach, op het begin is ie leuk, daarna valt hij in herhaling en ga je je ergeren aan de graphics en de fouten.
Ik heb hem laatst ook in de winkel zien liggen en wat reviews gezien, het leek me op zich niet zo'n vet spel. Alleen de moves lijken me wel vet maar het verhaal is een beetje simpel en de graphics zijn ook niet echt super, dus als ik me zo'n game ga halen haal ik me toch eerst Max payne.
Ik heb hem laatst ook in de winkel zien liggen en wat reviews gezien, het leek me op zich niet zo'n vet spel. Alleen de moves lijken me wel vet maar het verhaal is een beetje simpel en de graphics zijn ook niet echt super, dus als ik me zo'n game ga halen haal ik me toch eerst Max payne.
Ik heb hem laatst ook in de winkel zien liggen en wat reviews gezien, het leek me op zich niet zo'n vet spel. Alleen de moves lijken me wel ruig maar het verhaal is een beetje simpel en de graphics zijn ook niet echt super, dus als ik me zo'n game ga halen haal ik me toch eerst Max payne.
Heb max payne al (uitgespeeld)... Superdope was dat.. Maarja , ik ga dead to rights denk ik wel halen.. Want ik hoor veel goeie dingen erover...