Toetje voor het laatst bewaren dus beginnen met 2. Die ook gewoon cool is maar weer even wennen is met de controls en het ouderwetse camera standpunt. Heeft wel zijn charme.
Bij mij 4,99 inderdaad. Maar als ik op de Nu kopen knop druk op de website gaat hij naar de amerikaanse site . Jezus wat een crappy website van Xbox.. Laat maar zitten dan, heb hem toch al op de PS3.
Will do! Al gaan ze waarschijnlijk wel gelijk de backlog in. Nog bezig met The Witcher 2, straks Tomb Raider, daarna Bioshock... Good times En damn, Max Payne voor slechts 400 puntjes?! Da's 3,60 met de puntjes die ik gister gekocht heb...! Dus de vraag is eigenlijk meer of ik er tijd voor vrij wil maken... Dat weet ik nog niet helemaal
Als je hem nog niet hebt gespeeld, SOWIESO. Niet zo goed als deel 1 & 2, maar nogsteeds vele malen beter dan de meeste games van tegenwoordig .
Max Payne 3 idd maar 400 puntjes, gelijk ff gekocht. Er staat nog €29,99 maar als je wilt kopen zie je toch echt de prijsverlaging.
Dit moet wel bijna een fout zijn , goedkoopste waar ik hem voor heb gezien is 15 euro. Ook maar aangeschaft, kan ik er nog een keer van genieten en ook de achievements halen ipv trophies .
Fallout 3 ook maar gekocht, heel lang geleden dat ik die heb gespeeld. Ook lang niet alle side quests gedaan destijds , alleen jammer dat er geen DLC bij zit.
dit zijn dan weer deals die je bijna niet kan laten liggen ténzij je echt helemaal niets met max payne hebt