Ook Max Payne 3 gekocht voor €4,99. Echt ziek chille prijs. DLC's tikken wel behoorlijk aan, maar die hoeven voor mij ook niet zo.
ah damn! Max Payne 3 voor 4,99. ik dacht eigenlijk wel klaar te zijn, maar dat kan ik echt niet weerstaan:b: Al met al qua aanbiedingen een goede sale, maar wat is het onwijs kneuterig gecommuniceerd en behandeld door MS zeg. "normale" mensen die niet fora en Major Nelson zijn blog checken hebben hier echt niets van meegekregen lijkt me. Alsof er een of andere hoge bobo bij MS deze actie zit te saboteren en hem niet wil laten slagen of zo (zeker een undercover free record shopmanager) En dan later in de board-meeting op maandagochtend: "we hebben niet aantoonbaar meer GoD verkocht tijdens de sale, dus ik stel voor om de prijzen niet systematisch te verlagen"
10tje? good enough... meteen even mensen msgen En hoe kan die MP3 maar 7,76 GB zijn, zijn 2 disc normaal gesproken en volgens mij iets van 15GB?
Ik had mezelf gezegd niks meer te kopen. -_- Maar hoe kan ik MP3 voor €5 weerstaan? Ben blij als deze sale voorbij is.
Hoe is Civ Rev eigenlijk? Ik zie dat ie verder nergens meer te krijgen is, dus als ik em wil is dit mijn kans. (#YOLO? ) Enigszins de moeite waard als je een PC Civ hebt? Volgens mij is er (gelukkig) verder niet veel interessants. iig niet in de pricerange wat ik in gedachten had voor de overige titels.
Hmm wil net via de website MP3 kopen, moet ik een email adres verifieren die ik al lang niet meer heb. Dan wordt vanuit veiligheidsoverwegingen pas later mijn gegevens geupdate. Vanavond via het dashboard maar aanschaffen dan! Alweer 4 nieuwe games erbij zo. Dat gaat rap. Nu toch echt stoppen met kopen en starten met gamen