En van die lijst is verder Battlefield, Geo Wars en Lara Croft ook zeker een aanrader. Iedereen kopen! (jammer dat Motocross 1200 (P) wordt, ik had gehoopt op 800)
Oh ja, op MN staat inderdaad 800. Mooi zo. Is de kans alweer iets groter dat ik het in een impuls ga kopen.
Best wel wat leuke games komende 2 weken, voor leuke prijsjes. Hopen dat ik genoeg MS Points heb. Edit: Dungeon Defenders, Warhammer en Hell Yeah gaan het denk voor mij worden. Nog even kijken hoe de eerste 2 in reviews scoren.
Niet echt een DotW, maar valt zo wel op. Vier awesome games voor 800MS Points in totaal. Het is dat ik Splosion Man en Maw op 360 en Ms. Splosion Man al heb op iPad, anders had ik ze gekocht.
Splosion Man > The Maw >>>> Ms Splosion Man (Comic Jumper niet gespeeld) Al zet ik op andere dagen The Maw boven Splosion Man.
800 (P) is een koopje voor die Twistedbundel. Ik heb ze allemaal gekocht bij release, in totaal 3600 (P) en The maw heeft ook nog 3 losse add-ons, ooit een keer keer gekocht, deze zijn heel kort. The Maw is het simpelste spelletje van de 4, maar een erg leuke game. De beste game vind ik 'Splosion man, Ms. Splosionman is een degelijke opvolger en zijn ouderwets pittige platformers. De leukste vond ik deze, Comic Jumper een actiespel. Schieten, schieten, schieten en dingen ontwijken. Klinkt eentonig, maar goed vermaak. Veel verwijzingen naar andere films en games.