Het punt is dat het dan in het juiste topic staat mijn beste. Per abuis had ik de sega deals in het koopjes spotten topic geplaatst. Aangezien het daar niet hoort heb ik vast de nodige voorzorgsmaatregelen genomen voor als de moderator on duty de verkeerd geplaatste posts verwijderd.
Om het even uit het koopjes topic te halen: Microsoft geeft als eerste game van de maand Juli dus Defense Grid. Geen Halo 3. Geen Ass Creed II. Die komen later. Een 3 jaar oude XBLA game. Dat is hoe ze gaan concurreren met PS+. Nou. Bedankt Microsoft. Jullie hadden me heel even gefopt dat Gold nog iets waard zou worden. Escuse me, terwijl ik even verder ga met deze: En Rayman voor de Vita. En Sine Mora. Uncharted 3. En nog wat ander spul wat ik vergeet (The Cave? Malicious?) En volgende maanden En Saints Row 3. Defense Grid. Pfoe. Dat blaast dit allemaal weg. edit: Zou deze week niet nog een of andere sale beginnen? Hopelijk zit daar nog wat fatsoenlijks tussen. Of ja, voor een mooie prijs.
ja maar ik heb geen vita en op Catherine na heb ik die andere games al Dus ze zijn even nutteloos wat mij betreft
Daar gaat het me niet om. Het gaat om de waarde van de games. Veel recenter. Geen goedkope XBLA gamepjes die ze ergens in de kelder hebben gevonden. Gewoon AAA titels. En natuurlijk... meer! Ook al heb je de games al en heb je geen Vita, je ziet toch wel dat dit een VEEL betere waarde biedt dan Game with Gold? Dat Gold er een beetje lachwekkend uitziet met Defense Grid als hun openingsaanbod.
Ja? Alles van deze lijst heb je? PS3’s Instant Game Collection: One Year, 64 Free Games - IGN - http://m.ign.com/articles/2013/06/28/ps3s-instant-game-collection-one-year-64-free-games
Daar pak jij nog een heel jaar, Dan is het verschil natuurlijk nog idioter. Ik vergelijk het eerlijk; beide hun aanbod van 1 maand.
Yup. Je hebt natuurlijk wel altijd het te veel gebruikte gezegde 'kijk een gegeven paard niet in de bek'. Nou, fuck dat. Dit geven ze me niet, ik betaal ervoor! De game zal best leuk zijn. En toevallig heb ik em nog niet. Maar dat doet niks af aan de triestheid van het aanbod.
Ik had m al, hijs best leuk maar hier gaat mijn vertrouwen nog harder van naar de klote... ik ben echt helemaal klaar met m$ de one was al niks, flikker op met je kinect (doe maar een die 100€ minder kost) gelukkig hebben ze die 2e hands en die altijd oline shit al gefixt... maar ik voel nu echt meer voor playstation voor het eerst sinds ps1
Je zou ervan schrikken hoeveel daarvan ik al heb ja Dat is waarom ik ook steeds maar niet de knoop door hak om weer + te nemen ik heb het een jaar gehad toen het net uit was maar uiteindelijk maar laten verlopen omdat ik toch veel meer op de 360 speelde en nu zit ik steeds wel te kijken naar + maar elke maand zit er misschien 1 game voor me bij en dan doe ik het toch maar niet maar over een jaar gezien zijn dat er natuurlijk wel een stuk of 10 en is het een fantastische waarde voor je geld zeker als je de afgelopen jaren niet zo'n veelvraat bent geweest of uberhaupt niet zoveel games koopt maar wel een brede smaak hebt dan kun je elke maand je lol weer op
Dus die 2 games kiezen ze uit om de service mee te presenteren. Dus als dat het beste (en nieuwste?) is wat we kunnen verwachten... Misschien krijgen we Yaris wel!