Ik had liever dat ze wat XBLA games weg zouden geven, er is genoeg in de 400-1200 punten range wat me wel leuk lijkt en wat ik nog niet gespeeld heb oeroude AAA games zit ik niet op te wachten want heb ik destijds al gespeeld
Ik hoop toch wel dat deze week MGR voor 800 MS Points kan oppikken als pleister op de wond. (Doe eens gek, MS)
MGR aanbieding + een L4D2 aanbieding zodat ik weer een poging kan doen wat mensen over te halen lijkt me wel wat idd
Als de vorige keer games als Max Payne 3 voor €5 langskomen, moet er nu toch ook wat moois mogelijk zijn, toch?
Ik geloof er alleen geen drol van dat bijv Far Cry 3, Assassins Creed 3 en al helemaal niet MGR onder de 15 euro gaan komen, maar ik laat me verrassen.
Kameo zit er inderdaad niet tussen. En juist die drie games die ik hierboven noemde wil ik hebben, de rest is niet zo boeiend voor mij (of Lego LOTR moet 5 euro zijn ). Edit: Oh, en uiteraard Bioshock Infinite, maar die zie ik niet heel goedkoop worden.
Ik vraag me af hoeveel ze nog durven te vragen voor PDZ. Die zou niet meer mogen kosten dan 75 cent. edit: Dit is wat ik wil Misschien anderen nog als impulsaankoop, maar goed dat heb je altijd
Ik zie ze er gewoon 5 euro voor vragen, hoor. Net als voor Far Cry Instincts. Die had ik zelfs nog op de originele Xbox.
Allemaal niet vergeten X-COM te kopen als die ook voor weinig komt natuurlijk, is echt een leuke game wanneer beginnen deze aanbiedingen en weten we al wat we precies op welke dag gaan krijgen?
Wow wat een bagger game krijg je weer bij MS Juist daarom wil ik toch een PS4. Plus is zoveel nicer en je krijgt er zoveel meer voor terug Dat word wachten tot september totdat de Xbox 360 weer eens aan gaat
Ah. Kijken mensen dan naar die game uit? Waarom zat ik de hele tijd met oktober in mijn hoofd voor die game.
Nog niet eerder voorbij zien komen, maar ook de game 'Defense Grid: The Awakening' is tijdelijk gratis voor Gold leden. http://marketplace.xbox.com/nl-NL/P...84108cb?nosplash=1&DownloadType=Game#LiveZone http://www.xbox.com/en-US/live/games-with-gold EDIT: Oh. Zie het net in het Arcade topic staan .
Is het al zeker dat Sony weer zoveel dingen weg gaat geven bij PSN+ dan? Ik zie daar de noodzaak niet meer van, gezien mensen die online willen gamen sowieso PSN+ moeten kopen. Dan is het niet nodig mensen op andere manieren nog te paaien.