bij mn vriendin der xbl account(gold) staat buy points ipv dat ik defence grid kan kopen... enig idee hoe dat komt?
Max Payne 3 was toen onderdeel van de XBL Ultimate Game Sale en geen DotW. Maar laten we eerst even wachten tot de komende deals ook echt officieel bekend zijn gemaakt voordat we het gaan lopen afzeiken. Al verwacht ik er ook weer niet al te veel van. Wat betreft die PSN Summer Blast Sale; Alice: Madness Returns wil ik dus echt wel hebben voor die prijs. Zeker nu ik sinds gisteren PS+ heb wat me dan nog wat extra korting oplevert. Nu maar hopen dat de Euro prijzen gelijk of in ieder geval niet veel hoger zullen zijn. En wellicht koop ik dan ook nog zo'n Lego game; die zijn altijd wel leuk eigenlijk.
Voor dat geld zijn het alle drie aanraders, (behalve misschien AC III ) Borderlands 2 is ook echt leuk, zeker voor een tientje
Wel mooi dat ze (net als de vorige keer) niet de US prijzen 1 op 1 hebben geconverteerd naar euro's, waardoor de games wat goedkoper zijn dan verwacht. Al kan ik van dat lijstje alleen Max Payne 3 aanraden. (Far Cry 3 is de enige die ik nog moet spelen)
Hele mooie prijs voor FC3, maar verdorie het ligt wel net buiten de impulsaankoop grens. Waarom niet €5 zoals MP3 de vorige keer! edit: Er is meer Brothers in Arms: Hell’s Highway €4.99 Far Cry Instincts Predator €4.99 Crysis €4.99 Command and Conquer Red Alert 3 €4.99 WWE ’13 €14.99 Mass Effect €4.99 Prey €2.99 Bulletstorm €4.99 Perfect Dark Zero ??? Dragon Age Origins €4.99 Divinity II: The Dragon Knight Saga ??? Dragon Age, BiA, Bulletstorm, Prey, Mass Effect en Divinity voor die prijzen. Kopen!