[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    FC3 is wel een tientje waard hoor, echt een leuke game. Kun je je geen buil aan vallen

    denk dat ik CenC en Divinity maar een kans moet geven , rest heb ik al gespeeld
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Divinity is (nog?) niet afgeprijsd, dus nog niet te snel op de Kopen knop klikken! :+ Volgens MN gaat ie €5 zijn.

    En heeft FC3 genoeg te doen in die open wereld? Beetje leuk om te exploren? OF word je toch echt van missie naar missie gesleept?
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vrees dat ik qua FC3 toch wel overstag ga.....
     
  4. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.483
    Leuk Bevonden:
    906
    Is Divinity wat? Compleet open world of meer gestuurde RPG? Kortom, lijkt het meer op The Witcher of meer op Skyrim? Lijkt me ook nog wel een toffe game namelijk, maar Skyrim vond ik echt heel saai...
     
  5. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    ik was divinity vrij snel zat geloof ik
     
  6. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    FC3 op de kop getikt :).
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Don't worry, Skyrim vond ik ook heel erg saai. Maar Divinity weer heel awesome. Een ruwe diamant is het. Het heeft zijn fouten, zijn bugs maar ik heb me er heel erg mee vermaakt. En dan heb ik nog de originele gespeeld, en niet Dragon Knight Saga wat een aantal dingen verbeterde (oa de graphics)
    [​IMG]

    Het heeft volgens mij 2 open zones (het is alweer bijna 4 jaar geleden dat ik het heb gespeeld, dus ik hoop dat ik het niet mis heb). Ook zijn er vrijwel geen quest markers. Je moet zelf de wereld verkennen en snappen waar ze je naartoe willen sturen. Dus in dat opzicht is het eigenlijk meer open dan Skyrim. Je wordt veel minder bij het handje gehouden.
    Hm, wat eigenlijk is wat je niet wilt. :+
     
  8. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Die prijzen voor FC3, AC3 en Borderlands 2 gelden dus maar voor een dag. Ugh ik wil ze alle drie wel, maar dat is me denk ik net even te veel van het goede. Wat te kiezen...

    Klopt het dat Far Cry 3 echt maar 5,71 GB groot is of moet je net als toen met Max Payne 3 ingame nog meer downloaden?
     
  9. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Twijfel nog over AC3, Borderlands en FC3 al opgepikt. Zag hier gisteren een lijst worden gepost waar Forza Horizon ook nog op stond, die wil ik sowieso, alvast maar weer wat puntjes kopen dus!
     
  10. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.483
    Leuk Bevonden:
    906
    Hmm....maar het ziet er wel awesome uit :) Zeker met die graphics update! Als hij 4,99 wordt ga ik hem proberen! :+:thumbs:
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Laatst bewerkt: 2 jul 2013
  12. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ac III en Borderlands 2 even meegepikt. Nu nog even kijken wat de prijzen van Lego Lotr, Witcher 2, Bioshock en Tomb Raider worden :)
     
  13. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Far Cry 3 gekocht, lijkt me een ideaal spelletje om in de zomer te spelen :)

    Alleen een beetje jammer dat ik nu 20 MSP over heb, als ik een ander spel van 840 punten wil kopen moet ik dus toch minstens 1200 msp kopen.
     
  14. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Far Cry is een fantastische game en voor 10 euro kun je dit niet laten liggen. Borderlands en Max Payne zijn ook geniale spellen.

    Bij Far Cry speelt alleen geen hond online. De singleplayer en de mapmaker is verder erg tof!
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Online is toch kut. Yeah, I said it. :cool:
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Van Far Cry of in het algemeen? :p
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Edit: Borderlands 2 aangeschaft. Dan maar geen GOTY. :+
    Season pass komt wel een keer als die weer in de aanbieding is.
     
  18. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Vind ik persoonlijk best wel jammer, want ik heb ongeveer 20 maps gemaakt waarin ik denk ik wel 50 uur in heb gestopt. En die maps zijn stuk voor stuk erg vet. Maar ja dat probleem had ik ook met far cry instincts op zowel de xbox als de xbox360. Ook veel mooie maps gemaakt, maar niemand die dit speelt.
     
  19. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    We zouden een keer met een XBW-groepje (onder andere) jouw maps kunnen spelen. Na deze deal hebben weer wat extra mensen FC3, dus ik denk dat er wel wat mensen geïnteresseerd zijn. Ik wil best meedoen :)
     
  20. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    MP3 had ik gekocht voor €5 deal, maar AC3 lijkt je niks?
    Vind de AC reeks wel leuk, maar nu Ezio weg is krijg je characters die 1x langs komen(AC3 en Black Flag) wat wel jammer is :p

    Het is dus of FC3 of AC3, iemand? :D
     

Deel Deze Pagina