Ik baal toch wel een beetje dat ik nog steeds met een 20GB HDD zit haha. Ik ben al blij als ik ruimte vrij kan krijgen voor een demo haha.
FC3 nog niet gespeeld dus. Wel AC3. En die moet je niet kopen. FC3 dus. En er komen vast wel weer characters die vaker langskomen bij AC. Mits het goede characters zijn, niet het soort drollen als in ACIII.
Met al die slechte commentaren over AC3 maken jullie de mensen alleen maar meer benieuwd naar de game.
Waarom nu opeens niet? Om eerlijk te zijn, als je heeeeel erg van de setting houdt kun je er misschien wel wat plezier uit halen. En je hoeft niet door ringen te vliegen!
Zo zie je maar weer dat dat spul van gisteren dus echt nep was. Dit zijn hele puike prijzen. Max Payne 3 voor 10 is ook een must.
Spellen die je later ook voor die prijs kan kopen, voordat je tijd hebt om aan die spellen te beginnen zijn we al weer een jaar verder, maarja dat is mijn mening. Ben daarentegen wel benieuwd naar Forza Horizon Eerst moet ik nog wat punten kopen, wel irritant dat het dan 840 punten moet zijn ipv 800 ...