Op MajorNelson's site staat dat Far Cry 3 $19,99 is, en hier is hij maar €9,99. Terwijl Max Payne wel gewoon $ = €. Weird, maar mij hoor je niet klagen. Max Payne 3 heb ik met de kerst ofzo al gekocht, toen was hij maar 400 punten
Ja heel irritant, heb al FC3 en Borderlands 2 gehaald. en heb nu nog 430 punten over, als ik 1200 zou halen, heb ik dus 1630 terwijl ik voor nog 2 mooie games zeer waarschijnlijk 1680 nodig zou hebben. Wil sowieso Forza halen, twijfel nog over AC3 en ben wel geinteresseerd in Witcher 2 en Bioshock
Je moet nu gewoon een extra aantal punten kopen en je houd dan ook nog eens een irritante hoeveelheid over. Tot hoelaat zijn de aanbiedingen steeds geldig?
Heb ook wel eens een hoeveelheid overgehouden, die met een latere aanbieding weer mooi wegvielen. Of je koopt het direct in € zonder punten te kopen, al kan je dan iets duurder uit zijn. Met de One hebben we geen last meer van MS Points. Ben benieuwd naar wat Forza Horizon gaat kosten. Hoop op een goede prijs, maar denk dat het erg gaat tegenvallen (tegenover retailprijzen).
Welke games komen er allemaal dan nog? Ik neem aan dat we morgen weer vier recentere games krijgen zoals vandaag?
De setting vind ik wel tof, vooral Brotherhood en Revelations waren wel leuk, maarja nu twijfel ik Trouwens dit is toch maar voor 1 dag?
Huh? Ben blij dat ik dit topic even open. FC3! Zag het niet op het 360 dashbord staan, of ben ik nu blind?
AC 3, FC 3, Borderlands en Max payne 3 stonden er eerst niet op, nu wel. Ook is crysis het waard voor 5 euro! BTW nog een tip, op een hongaarse account zijn deze nog eens de helft goedkoper!
Lego Lord Of The Rings - 14,99 Lego Batman 2 - 9,99 Rockstar Table Tennis - 2,99 Kinect Sports 2 - 9,99 Monopoly Streets - 9,99 Het begin goed, maar deze prijzen zijn matig (Op Table Tennis na, maar dat is toch een kutgame ). Geen Lego voor Modder dus. Perfect Dark Zero en Divinity hebben trouwens ook hun prijzen gekregen: 2,99 en 4,99. 2,99 voor PDZ is nog best een aardige prijs, misschien iets aan de dure kant.