Ik zie nu nog steeds farcry enzo bij de dagaanbieding staan, maar is het nu zo dat we ergens vandaag weer 3 andere dag aanbiedingen gaan krijgen?
Ehm...ze zijn er al hoor. Kevf, hoe probeer je het te kopen? Via de site? Met Paypal? Punten? Wat gaat er mis?
Meh lego lotr wat aan de hoge kant, dan maar wachten op morgen. Hopelijk zijn ze dan weer wat scherper
Ze doen vandaag rustig aan voor de klapper van morgen: MGR, Bioshock Infinite en Tomb Raider allemaal 5 euro per stuk. Edit: Maar even serieus, het kan zomaar gebeuren dat ze een stiekeme klapper in het rijtje hebben staan. Dit deden ze met Max Payne 3 voor 5 euro ook.
Las ik nou dat ze met een Hongaars account nog goedkoper zijn? Sweet! die heb ik nog van Sleeping Dogs! Vanavond eens snuffelen naar goede prijzen! Heb al wel FC3 gekocht voor een tientje, ga denk ik ook DKS kopen en dan wachten op Tomb Raider en The Witcher 2. Dan is mijn backlog echt voldoende groot....ik zou alles wel willen kopen!
Divinity is dus niet meer te krijgen voor die 5 euro? Tenminste, net geprobeerd via de site maar dat werkte niet.
aah ok, dan probeer ik het vanavond via de console nog wel. Voor 5 euro (400 punten volgens de site) is dat wel een leuk spel om op te pikken. Ondanks dat ik de normale Divinity II al heb.