Je, maar die is gratis op de PC! Dus daar hoef je het niet voor te doen (en de 360 versie ligt natuurlijk gigantisch achter qua updates en content) Nah, daar zijn de prijzen bij deze sale niet laag genoeg voor. Ik koopt alleen de games waar ik al langer een oogje op heb. En sowieso ben ik daar al een hele tijd van genezen. Dat deed ik alleen toen mijn PC nog nieuw was.
Ik koop niet om te kopen. Ik koop namelijk alleen de games als Far Cry 3, AC3 en eventueel MGR, Bioshock en/of Tomb Raider die ik al tijden wilde hebben, maar waar ik tegenwoordig niet meer dan 15 euro voor ga betalen.
Ik zit vooral met een volle HDD. Ik heb maar 120 gig en nu nog maar 13 gig vrij. Dus, als ik het goed plan, nog twee games. En dan heb ik al mijn HDD opgeruimd. Teveel goede GoD deals langsgekomen afgelopen tijd. Daarnaast wil ik ook nog wat ruimte houden voor de gratis games... Misschien toch maar mijn uitgespeelde GoD games verwijderen... Kan ze toch altijd nog blijven downloaden, of zal MS op een gegeven moment de games er van af halen?
Kan je die spellen ook kopen met Microsoft points? Of alleen met creditcards. Er kopen wel erge leuke spellen voorbij voor weinig.
Dat kan, er staat wel ergens een optie. ME1>> ME2. Verhaal voelde overbodig aan. En nu Bulletstorm kopen.
Met beide punten helemaal eens Bulletstorm in één zit uitgespeeld en hij was niet eens zo kort en ja, ME1 is verrrrrrrrrruit de beste uit de reeks. Edit: als iemand de fysieke disc van Bulletstorm wil: tientje inc
Die is bij ME2 ook niet mis. Én heeft wel goede gameplay. En fuck Ashley. ME2 heeft beste crew, beste gameplay, beste planeten, de suicide mission. En met het verhaal vond ik niks mis. ME2 > ME1 >>> ME3 Maar alle drie 100% aan te bevelen. Dus niet zoals dat Leis figuur wat doet alsof alleen ME1 de moeite waard is.
Zeker niet, ME moet je als trilogie spelen en niet 1 spel daarvan. Maar het eerste deel blijft het best Nog steeds aan het twijfelen over tafeltennis game maar dan kan ik geen € 5,- game meer kopen van mijn punten
Forza Horizon is op de Hongaarse site ; €6,76 Alleen hoe kan ik nu Horizon downloaden? Kom er niet wijs uit xD (edit ; The Orange box ; 495,00 Ft > €1,68, The Witcher 2 & Crysis 3 allebij ook voor €6,76)