Crysis zou iedereen moeten halen. Ik heb hiervoor alleen crysis 2 gespeeld en die was echt moeilijk saai. Crysis 1 heeft me de afgelopen dagen lekker bezig gehouden en me compleet weggeblazen! De pacing in deze game is echt perfect. Rustmomenten en actie wisselen elkaar prachtig af en de gameplay is ontiegelijk dynamisch. De lengte is ook nagenoeg perfect. Ik heb de game in 10 uur uitgespeeld op normal. Halverwege de game verandert het tempo en de gameplay opeens drastisch en dat is echt heel erg goed gedaan. Al met al echt een aanrader voor iedereen, zeker voor deze prijs! Hoe heeft Crytek deze geniale game kunnen degraderen tot de pure drol die crysis 2 heet. daarbij zijn de achievements ook nog eens erg makkelijk te halen.
C&C is wel regio vrij, kost zelfs maar 160msp Morgen is er toch nog een dag summer sale? Enigste games die ik wil(de) kopen waren AC3 en FC3, alleen FC3 is de aanbieding niet meer van...
Crysis maar gekocht, zowel op Origin als Steam ooit gekocht tijdens een aanbieding en amper gespeeld. Zal nu ook niet vast anders zijn, lol. Oh en Omega DLC van ME3 maar gekocht, dan heb ik alles van ME3 ook gehad.
Hmmm twijfel twijfel, Crysis of DKS.... Heb nog ruimte voor één game. Ik heb nu FC3 voor een tientje, the Witcher 2 voor 3,50. Wil nog één topper erbij kopen om klaar te zijn! Helaas vind ik Tomb Raider wat te duur!